Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg skal få iPhone!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-10, 13:21   #1
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Jeg skal få iPhone!

Jipppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Bestilt i dag, kommer i løpet av uka, og jeg eeeeeeeelsker sånne duppedingser!!

jadda...store barn, små gleder..? Eller hvordan var det?

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:29   #2
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal få iPhone!!

Er det noe å glede seg over da? Hilsen eple-hater. Hvorfor valgte du ikke en skikkelig telefon når du først var i gang? Test fra TV2 Hjelper Deg.

Jeg får en HTC HD2 i posten snart!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 16:31   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal få iPhone!!

Grattis med iPhone. Er kjempefornøyd med min. Og det er alle de jeg kjenner som har den også ! Bror og sønn har begge hatt siden de kom første gang og har siden oppgradert til nye modeller. (Sto i kø foran Apple-butikker langs hele USA´s vestkyst da den første kom i juni/juli 2007. Fikk ikke tak i før vi kom tilbake til Houston der bror bodde på den tiden.) De fleste som prøver en iPhone blir "frelst" ved første "stryk".

Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er kameraet, men ingen mobilkameraer slår skikkelig kameraer uansett

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 16:40   #4
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Jeg skal få iPhone!!

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Er det noe å glede seg over da? Hilsen eple-hater. Hvorfor valgte du ikke en skikkelig telefon når du først var i gang? Test fra TV2 Hjelper Deg.

Jeg får en HTC HD2 i posten snart!


Ikke bann i kirka.... Klart det er noe å glede seg over!

Hilsen eple-elsker

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 16:59   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal få iPhone!!

Jeg har nok rare venner, for det er få av de jeg kjenner med iphone som er særlig imponert

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 17:01   #6
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Jeg skal få iPhone!!

Hehehe...da har vi nok fått hver vår halvpart, for i min omgangskrets er man svært så fornøyde med sine iPhone'er

Blåser i hva dere eple-mislikerne sier, jeg gleder meg åkke som

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 17:53   #7
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg skal få iPhone!!

Grattis! Skal bli eple-elsker selv, jeg! Har bestilt en iMac. iPhone har jeg ikke råd til... enda.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 18:20   #8
galleren
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 46
Innlegg: 22
galleren er på en erverdig vei

Sv: Jeg skal få iPhone!!

iPhone er en utrolig bra telefon med et utrolig intuitivt og enkelt brukergrensesnitt.

En av de sterkeste ulempene med telefonen er derimot hvor lite vennlig den er når det gjelder bruk av egne ringetoner og da spesielt SMS/meldingslyder. Her er det ikke noe simpelt "bruk som ringetone" valg som gjelder. Vil du ha egen ringetone må du fint benytte deg av et tredjeparts programvare som gjør dette for deg, eller ta i bruk iTunes som da innebærer både konvertering og litt av hvert for å få det til å funke.

Apple og iPhone er overlegen hva gjelder nøyaktighet vedrørende touch displayet, og i følge tester så har også iPhone en litt mer "smooth" feeling når en surfer websider via den innebygde browseren.

Jeg har hatt 1.generasjons iPhone og 3GS utgaven. 3GS utgaven er den absolutt beste telefonen jeg har hatt. Den ble desverre knust på tur i Vietnam, så nå sitter jeg og knotter med en HTC/Google Nexus One. En bra telefon som er teknisk overlegen iPhone 3GS, men det er for snart å gi noe svar på hvilken jeg mener er best totalt sett.

Uansett...Du kommer ikke til å angre på ditt iPhone kjøpe!

galleren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 19:40   #9
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Jeg skal få iPhone!!

Jeg vil også ha... :-(

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:18   #10
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Jeg skal få iPhone!!

....nnåååååå er den sendt fra lager

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:14   #11
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Jeg skal få iPhone!!

Hurrahurrahurrahurrahurra

Nå sitter jeg her og koser meg med en lekker liten sak!.. Weeee! Hehe. Kommer til å glise i flere uker jeg nå!

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 08-04-10, 20:17   #12
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg skal få iPhone!!

Grattis med ny iPhone!

Min iMac kommer i mårra! yuhuuu!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 10:33   #13
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Jeg skal få iPhone!

Hva har dette i et lavkarboforum å gjøre? Passer bedre på Facebook syned nå jeg!
Hilsen en som både bruker Mac og iPhone!

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 12:44   #14
galleren
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 46
Innlegg: 22
galleren er på en erverdig vei

Sv: Jeg skal få iPhone!

Opprinnelig lagt inn av LiMe, her.

Hva har dette i et lavkarboforum å gjøre? Passer bedre på Facebook syned nå jeg!
Hilsen en som både bruker Mac og iPhone!

Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

galleren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-10, 13:02   #15
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Jeg skal få iPhone!

OK, peace!!! Da kan jeg anbefale applikasjonen Weightbot hvor du kan legge inn vektdata osv

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:12   #16
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Jeg skal få iPhone!

Takk LiMe - skal sjekkes ut

Fornøyd med Mac'en, Veggpryd?

Jeg har hatt et svare strev med å ordne iTunes biblioteket, for plutselig fikk jeg ny pc også (av min kjære mor), og har holdt på med sikkerhetskopiering og flytting av filer. Og så var det selvfølgelig sånn at den gamle pcen som hele biblioteket vårt lå på ble ødelagt før jeg rakk å begynne å sikkerhetskopiere fra den...............

Så hvis noen lurer på hva jeg gjør i helgen, så har jeg en relativt drøy cdbunken å legge inn på den nye pcen, for å si det sånn..........

Men iPhonen er fiiiiiiiin da

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:31   #17
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Jeg skal få iPhone!

Så bra at du er fornøyd da

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 18:34   #18
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg skal få iPhone!

Jeg vil også ha iPhone!
Du har litt å gjøre i dag skjønner jeg.
Jo, takk - jeg er storfornøyd med mac'en min Hvorfor har jeg ikke gjort dette før?

Du får kose deg med iPhone'n din innimellom all kopiering.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 19:38   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skal få iPhone!!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

De fleste som prøver en iPhone blir "frelst" ved første "stryk".

Iphone er visstnok genialt - Helt til noe henger seg opp. Siden den ikke har vanlig "dødknapp", og heller ikke avtagbart batteri, og man derfor må ha den inn til reparasjon for å få restartet den skikkelig. I min omgangskrets var det også mye halleluja, men veit om flere som bare har den liggende i kontorskuffen nå. (samme folka sitter selvfølgelig og sikler på Ipaden da, stæshorer som de er )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Low carb assistant-app til iPhone/iPod Serenio Generell diskusjon 9 12-01-11 09:29
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Iphone tips Mellon Lavkarbo generelt 5 17-02-09 20:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no