Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Jeg blir så glad

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-07-08, 22:20   #1
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Jeg blir så glad

når jeg spiser så god mat Og det er ikke "forbudt" mat engang Etter å ha spist litt dårlig de siste dagene, dvs. lavkarbo, men også magert og kjedelig, var jeg sugen på en skikkelig middag i går. Stekte biff i hvitløkssmør, stekte løk og paprika, laget salat og deilig blomkålmos. Og det smakte bare så utrolig godt at mannen min måtte le av hvor glad jeg var etter måltidet

I kveld lagde jeg en veldig god tacopizza som virkelig smakte. Brukte dobbel posjon av paibunnoppskriften som jeg forstekte i ovnen. Stekte kyllingkjøttdeig, med løk og paprika. Tilsatte hjemmelaget tacokrydder (oppskrift herfra), noen hermetiske tomater, litt tacosaus og en sprut med sukkerfri ketchup (hadde ikke tomatpure). Hadde dette opp på den ferdigstekte bunnen og toppet med pizzaost. Stekte den til slutt øverst i ovnen til osten smeltet. Nam-nam! Pizzabunnen var sprø og god, fyllet smakte veldig godt. Så nå er jeg nok en gang lykkelig og glad etter et deilig måltid
Ja, det var litt om livets små gleder Hurra for god og mettende mat!

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 22:49   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Jeg blir så glad

hurra for deg!
Er så enig i at det er så mye god mat å lage/spise!

lykke til videre

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no