Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-12, 14:40   #14976
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Njæ, vel. Vi skal bo i Dronningens gate da! Så kanskje noe som ikke er alt for langt unna (men det er ikke viktig, jeg har bein å gå på jeg!) og helst ikke midt på karl johan. Men jeg foretrekker litt rolige/avslappede omgivelser, og gjerne økologisk og eller fairtrade!

Og så vet jeg at jeg IKKE drikker kaffen på Venner på Grønland, det gjorde jeg sist gang jeg var der det er desidert den verste kaffen jeg har fått noen gang

Fragrance of the heart (førsteetasjen på GlasMagasinet på stortorvet) har ålreit kaffe, og Fuglen har super kaffe, men er litt lenger unna - ikke kjempelangt, dog! (Det er litt trangt der, men fullt mulig å sitte en stund med bok eller selskap.) Og så flere på løkka, men det er et lenger stykke å gå. Og så tror jeg kaffen på Evita på grønland skal være kjekk, men har ikke prøvd selv, siden det alltid er stappa i alle filialene deres...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 30-05-12, 14:43   #14977
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Njæ, vel. Vi skal bo i Dronningens gate da! Så kanskje noe som ikke er alt for langt unna (men det er ikke viktig, jeg har bein å gå på jeg!) og helst ikke midt på karl johan. Men jeg foretrekker litt rolige/avslappede omgivelser, og gjerne økologisk og eller fairtrade!

Og så vet jeg at jeg IKKE drikker kaffen på Venner på Grønland, det gjorde jeg sist gang jeg var der det er desidert den verste kaffen jeg har fått noen gang

Hm, ja. Jeg trakterer ikke sentrum så mye (skikkelig bygd i byen på Løkka. ), men jeg kan jo alltids anbefale Kafé Sør i Torggata, Bacchus i Kirkerista (fin bakgård!), begge med avslappa fin stemning. Stockfleths i Prinsens gate har sinnssykt god kaffe, men det er ikke kjeeempekoselig der, og rett ved Karl Johan, forsåvidt.
Ellers finnes det jo knapt en kafé på Grünerløkka som har dårlig kaffe. Særlig Bugges eftf. i Markveien og Kaffebrenneriet i Grüners gate har god kaffe, men på Løkka er du nesten garantert. Det er litt forskjellig hvem som har faitrade og ikke, noen steder kan du velge det selv.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-05-12, 14:46   #14978
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, og Bare Jazz i Grensen har veldig god kaffe, og utrolig koselig bakgård!
Her er det altså bare å velge og vrake!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-05-12, 14:54   #14979
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk! Jeg og sambo bruker å gjøre et nummer av å ikke drikke kaffe/spise middag på samme plass to ganger når vi er på tur, så dette passer meg utmerket. Takk!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 30-05-12, 15:41   #14980
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sist jeg var til årlig sjekk hos fastlegen, så spurte jeg om jeg kunne få en hørselstest. Ikke fordi jeg hører så dårlig, men for å finne ut om det var ok eller noe. Ja jo, skal jo innrømme at jeg synes mange mumler og snakker veldig lavt i blant, men..
Jeg trodde at jeg kunne få den testen der og da, slik som vi hadde før i tiden, men nei da. Jeg skulle visst på sykehuset og sjekke. I dag fikk jeg brev om at det var minst 4 måneders ventetid . Det var rart. Er det helt normalt eller?
Jeg hadde i alle fall regnet med at han kunne sjekket om ørene mine var fulle av dritt..

Hææææ? Hva sier dere? Hørte ikke

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 30-05-12, 15:53   #14981
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Sist jeg var til årlig sjekk hos fastlegen, så spurte jeg om jeg kunne få en hørselstest. Ikke fordi jeg hører så dårlig, men for å finne ut om det var ok eller noe. Ja jo, skal jo innrømme at jeg synes mange mumler og snakker veldig lavt i blant, men..
Jeg trodde at jeg kunne få den testen der og da, slik som vi hadde før i tiden, men nei da. Jeg skulle visst på sykehuset og sjekke. I dag fikk jeg brev om at det var minst 4 måneders ventetid . Det var rart. Er det helt normalt eller?
Jeg hadde i alle fall regnet med at han kunne sjekket om ørene mine var fulle av dritt..

Hææææ? Hva sier dere? Hørte ikke

Høh - leger i dag har knapt stetoskop eller blodtrykksapparat.. langt mindre lyse-i-øret-dings - sa ugla som synes aaaalt var så mye bedre før.

Eller ikke. Men legerollen har nok endret seg mye og kanskje h*n ikke tenkte på at du bare lurte på om det var voks...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 30-05-12, 17:04   #14982
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Så har vi kommet opp i 600 sider :-)


Jeg fikk hørselstest hos leger - det tok kontordamene seg av. Gjort på 10 minutter. Viste desverre normale resultatet - men jeg HØRER DÅRLIG !!! jaja. Rart du må vente 4 mnd

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 30-05-12, 17:15   #14983
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

det er lang ventetid hos hørselleger. personer med krystallsyke blir gjerne prioritert. 3-4 mnd er helt normalt med mindre det er noe som haster. og ja, selve testen blir utført av andre enn selve legen. en av grunnene til lang ventetid er vel at det ikke er så mange som har utdannelsen. det er tross alt bare en skole i hele norge som har den utdannelsen

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 30-05-12, 18:01   #14984
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Sist jeg var til årlig sjekk hos fastlegen, så spurte jeg om jeg kunne få en hørselstest. Ikke fordi jeg hører så dårlig, men for å finne ut om det var ok eller noe. Ja jo, skal jo innrømme at jeg synes mange mumler og snakker veldig lavt i blant, men..
Jeg trodde at jeg kunne få den testen der og da, slik som vi hadde før i tiden, men nei da. Jeg skulle visst på sykehuset og sjekke. I dag fikk jeg brev om at det var minst 4 måneders ventetid . Det var rart. Er det helt normalt eller?
Jeg hadde i alle fall regnet med at han kunne sjekket om ørene mine var fulle av dritt..

Hææææ? Hva sier dere? Hørte ikke

Vis det er en helsestasjon i nærheten der du bor så kan kanskje de ta en hørseltest. Tror det ikke er så avansert som på sykehus, men kan kanskje få en pekepinn på sånn ca det står til. Det er bare å ta en telefon å høre

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 30-05-12, 21:31   #14985
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg sliter med gnikkelår og må ha noe tøy på lårene når jeg går i skjørt og kjoler. Noen som vet hvor jeg kan få tak i tights og/eller undertøy som går til ca midt på låret eller litt lengre og som er stort nok (str 48 per nå)? Har saumfart butikker, og finner bare tights som går under knærne, men jeg vil ha noen som ikke synes under kjoler, men som likevel er lange nok til at jeg ikke får gnagsår mellom lårene. De kjolene jeg går med er typisk litt over kneet.

Kjekt at du spurte om dette, jeg får ikke gnagsår, men syns det er "litt ekkelt" å gå med kortere kjoler og kun truse/string..
Noen ganger er det ikke greit å bruke strømpebukse eller tights under pga været. Så leser tips med takk

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 30-05-12, 21:45   #14986
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg pleide å klippe av tynne strømpebukser..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 30-05-12, 21:49   #14987
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg glemte å si at de må være sorte, og at jeg ikke vil ha sånne pantyer med hold-in effekt ... Hehe, jeg er litt vanskelig Har sjekket ellos, de hadde en, men det var en kommentar om at blonden på benet var altfor trang. På cellebs og sparkjøp var det bare hvite å få tak i, eller ull. Men jeg fant en sykkelbukse på sparkjøp som jeg skal prøve

Jeg har kjøpt noen gode fra Celles før (i 3-pakk), men nå finner jeg dem ikke igjen på sidene deres. Æsj også, jeg som nok snart trenger nye. Så jeg tar også imot tips med takk!

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 30-05-12, 21:56   #14988
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

noen som har råd mot hikke som faktisk funker? har hikket masse i et par dager. Går et par timer uten å hikke, også går det flere timer hvor jeg hikker igjen :/ er usedvanlig kjedelig dette her.

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 30-05-12, 22:12   #14989
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dette virker, men det er kanskje mest pga. at jeg tror at det virker:
Fyll opp et glass med vann, hold det i begge hender. Bøy deg fremover, slik at du kan drikke fra den ytterste kanten av glasset. Drikk en god del av vannet på denne måten.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 30-05-12, 22:30   #14990
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

noen som har råd mot hikke som faktisk funker? har hikket masse i et par dager. Går et par timer uten å hikke, også går det flere timer hvor jeg hikker igjen :/ er usedvanlig kjedelig dette her.

Hikker du EN gang til, så skal du få 1000kr av meg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 30-05-12, 22:30   #14991
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg pleide å klippe av tynne strømpebukser..

Vil ikke det rulle oppover?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 30-05-12, 22:33   #14992
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Høh - leger i dag har knapt stetoskop eller blodtrykksapparat.. langt mindre lyse-i-øret-dings - sa ugla som synes aaaalt var så mye bedre før.

Eller ikke. Men legerollen har nok endret seg mye og kanskje h*n ikke tenkte på at du bare lurte på om det var voks...

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Så har vi kommet opp i 600 sider :-)


Jeg fikk hørselstest hos leger - det tok kontordamene seg av. Gjort på 10 minutter. Viste desverre normale resultatet - men jeg HØRER DÅRLIG !!! jaja. Rart du må vente 4 mnd

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

det er lang ventetid hos hørselleger. personer med krystallsyke blir gjerne prioritert. 3-4 mnd er helt normalt med mindre det er noe som haster. og ja, selve testen blir utført av andre enn selve legen. en av grunnene til lang ventetid er vel at det ikke er så mange som har utdannelsen. det er tross alt bare en skole i hele norge som har den utdannelsen

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Vis det er en helsestasjon i nærheten der du bor så kan kanskje de ta en hørseltest. Tror det ikke er så avansert som på sykehus, men kan kanskje få en pekepinn på sånn ca det står til. Det er bare å ta en telefon å høre

Elin

Takk for svar
Jeg får bare vente og se, det er egentlig ikke noe problem. Jeg skal kanskje prøve å bløte opp ørevoksen og kjøpe et sett med sånn vaskeboble på apoteket

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 30-05-12, 22:33   #14993
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hikker du EN gang til, så skal du få 1000kr av meg

uuu den kan bli dyr

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 30-05-12, 22:35   #14994
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hikker du EN gang til, så skal du få 1000kr av meg

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

uuu den kan bli dyr

haha morsomt hikker fremdeles jeg, prøvde vannglass versjonen, men funket ikke, kan hende jeg gjorde det feil da hehe :P

vil du ha kontonummeret mitt ? tar lett 1000kr for å hikke litt mer xD

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 30-05-12, 22:37   #14995
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

noen som har råd mot hikke som faktisk funker? har hikket masse i et par dager. Går et par timer uten å hikke, også går det flere timer hvor jeg hikker igjen :/ er usedvanlig kjedelig dette her.

Eneste jeg har forsøkt er å holde pusten så lenge jeg kan, i flere omganger. Når det ikke hjelper begynner jeg å gjøre feks husarbeid eller gå ut på en tur. Rett og slett gjøre noe fysisk

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 30-05-12, 22:42   #14996
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

hikker fremdeles jeg, prøvde vannglass versjonen, men funket ikke, kan hende jeg gjorde det feil da hehe :P



Sånn skal det se ut!

Poenget er at hikke er mellomgulvsmuskler som har hengt seg opp!
Ved å drikke opp ned tvinger du dem til å gjøre jobben sin, og de kommer på rett spor igjen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-05-12, 22:48   #14997
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

haha morsomt hikker fremdeles jeg, prøvde vannglass versjonen, men funket ikke, kan hende jeg gjorde det feil da hehe :P

vil du ha kontonummeret mitt ? tar lett 1000kr for å hikke litt mer xD

Høyner til 2000

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 30-05-12, 23:03   #14998
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Eneste jeg har forsøkt er å holde pusten så lenge jeg kan, i flere omganger. Når det ikke hjelper begynner jeg å gjøre feks husarbeid eller gå ut på en tur. Rett og slett gjøre noe fysisk

Vittig xD hikkingen begynte ca rett etter jeg hadde gått en rimelig lang tur hehe

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.



Sånn skal det se ut!

Poenget er at hikke er mellomgulvsmuskler som har hengt seg opp!
Ved å drikke opp ned tvinger du dem til å gjøre jobben sin, og de kommer på rett spor igjen!

OK, så bøyd var jeg nok ikke, vet det til neste gang hvertfall.

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Høyner til 2000

for tror du jaggu ikke at det ga seg av seg selv til slutt :P Herlig

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 30-05-12, 23:07   #14999
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg sliter med gnikkelår og må ha noe tøy på lårene når jeg går i skjørt og kjoler. Noen som vet hvor jeg kan få tak i tights og/eller undertøy som går til ca midt på låret eller litt lengre og som er stort nok (str 48 per nå)? Har saumfart butikker, og finner bare tights som går under knærne, men jeg vil ha noen som ikke synes under kjoler, men som likevel er lange nok til at jeg ikke får gnagsår mellom lårene. De kjolene jeg går med er typisk litt over kneet.

Jeg vet ikke om du helst ville ha noen tykkere, men jeg har kjøpt tynne (som tynne strømpebukser) svarte sykkeltights på Lindex. Det er faktisk mote med sykkeltights nå, o jubel og glede

Ikke for stramme i strikken og veldig behagelige. De kan forsåvidt sitte et stykke opp på låret om man vil det, men det ble penere og behageligere (synes jeg) å dra dem ned til rett under/midt på kneet, selv om kjolen er knelang. Så lenge skjørtet har litt vidde synes det ikke, og jeg følte meg veldig vel i dem!

Ser de er utsolgt på nettbutikken, men de kan jo ha dem igjen i noen butikker.

Ellers fant jeg denne linken til en nederlandsk nettbutikk, de var utrolig søte! Men da blir det jo toll og greier, hvis de i det hele tatt sender til Norge da ...


Sist redigert av Huldr : 31-05-12 kl 01:35.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 30-05-12, 23:11   #15000
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Vittig xD hikkingen begynte ca rett etter jeg hadde gått en rimelig lang tur hehe



OK, så bøyd var jeg nok ikke, vet det til neste gang hvertfall.



for tror du jaggu ikke at det ga seg av seg selv til slutt :P Herlig

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 6 (0 medlemmer 6 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no