Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Historiens dummeste nettsted??

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-05-09, 08:52   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Historiens dummeste nettsted??

Jeg har vært innom Sol Guru et par ganger, og blir like sjokkert over hva folk kan påstå er riktig hver gang. De fremstiller det som svarene du får er ekspertsvar, men hvem som helst kan gå inn og svare bare de registrerer seg.
Nå senest var det en som spurte hvordan han kunne kvitte seg med en voksende bilring rundt magen, og ei (pardon my french) dum doie får seg til å si:
"fordi muskler brenner fett imens fett produserer mer fett."

Jeg er målløs...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 12:40   #2
Troika
Juniormedlem
 
Troika sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 28
Troika er på en erverdig vei

Sv: Historiens dummeste nettsted??

Det er det som er så farlig at mennesker som ikke har greie på det de snakker om eller som ikke har nok kunnskaper om emnet, uttaler seg. De baserer seg kanskje på ting de har hørt fra andre som ikke vet nok eller på teorier som er gamle og utdaterte. Hadde det vært slik som personen svarte, så hadde jo antall overvektige blitt redusert ved lanseringen av light-produkter. Det er jo vist det at dette ikke har hjulpet noe.
Personen som har stilt spørsmålet tar det kanskje for gitt at svaret er riktig (det er jo ikke normalt å svare på ting man ikke har greie på) og blir feilinformert. På den måten vil jo denne feilinformasjonen også formere seg.

Troika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 12:45   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Historiens dummeste nettsted??



Og måten personen svarer på for det jo til å se ut som om du har fett på kroppen vil dette produsere mer fett helt på egenhånd... At du bare kan sitte stille på en stol og legge på deg titalls-kilo.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 12:54   #4
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Historiens dummeste nettsted??

Nok et eksempel på at det er viktig å være kritisk til all informasjon, særlig på nettet.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva anbefaler dere fra lavkarbopikene?Noen som ha prøvd brownie-mixen?Andre nettsted? tonemor Ketolysekuren 8 01-12-08 08:36
Dagens dummeste spørsmål tenker jeg Henriette23 Ketolysekuren 8 28-01-08 11:09
Nytt nettsted for etisk handel Huldr Generell diskusjon 0 07-11-06 22:01
Les her ang.: Nyheter fra eksterne nettsted HP Nyheter / media 6 29-09-06 01:06
jippiii,et nettsted for meg. vend Lavkarbo generelt 8 06-09-04 11:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no