Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse og jobb

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-11-09, 12:39   #1
Mayapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 49
Innlegg: 11
Mayapia er på en erverdig vei

Ketolyse og jobb

Jeg & mannen tenker på at vi skal starte på ketolyse,eller Jeg skal men mannen er ikke sikker enda pga jobben hannes. Vi har sett å studert litt her inne å vi begge Likte ukesmenyen til Gerd,tror vi blir å følge denne. For meg er det ingen problem å følge dette men mannen som jobber lurer på hva han kan spise til lunsj å når han er på langturer rundt omkring med oljebilen

Så dere som er mere inni det her enn jeg er,mannen har jo lyst til å gå ned i vekt,men slik som han jobber så er han ikke sikker på hva han kan ha med seg på jobb,han jobber opptil 15 timer om dagen hvis han har langturer med oljebilen,hva slags mat kan han da spise,det blir ofte at di stopper på en bensinstasjon å kjøper boller eller pølser,jeg syns det blir helt feil,men hva skal han gjøre om han ikke har mere mat i matboksen,å hvis han begynner på ketolyse,hvilket brød kan han spise da? Kan han spise Fedon Lindberg brød?

Mayapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 12:47   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyse & jobb

Bak brød som han kan ta med (dette kan føre til at vekten stopper opp eller går opp, det gjorde den med meg) Men nøttebrødet til Gerd helt helt fantastisk.
Lag salater, omeletter, kylling, krepese og rekesalat, kalde egg... Mulighetene er uendelige så det er ingen problem å gjennonmføre om man går inn for det. Krever litt planlegging i begynnelsen men så går det av seg selv

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 12:50   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse & jobb

...og diverse middagsrester som kan varmes i mikroen på en bensinstasjon.
Makrell i tomat og en gaffel(kan oppbevares lenge i bilen til krisestunder), Eggerøre og røkelaks eller baconskiver

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:25   #4
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse & jobb

Mannen min har med seg stor matboks med mange mindre bokser inni. En boks med karbonade, en med salat, en med ost, en med eggerøre etc. Det varieres fra dag til dag da, men middagsrester er ofte greit å ta med. Mange stasjoner har microbølgeovner man kan benytte til oppvarming av mat, så om han ikke kan spise det kaldt kan det jo varmes.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:55   #5
Mayapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 49
Innlegg: 11
Mayapia er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og jobb

Tusen takk for mange gode råd,vi skal prøve å sette oss inn i det her,men må bare få tak i den boka slik at vi kan lese litt å det at han kan få lese litt om den her kuren.....Han er overvektig,ikke ekstremt da men litt ja...Så for ryggen som han plages med kan det være greit å gå ned litt i vekt.....Skal se om jeg finner det nøttebrødet til Gerd,så kan jeg jo bake det til han å lage en eggerøre,omelett osv som han kan ha med seg på jobb Salat ja,er det noen av dere som kan fortelle meg eller har en god salat jeg kan lage? Har så dårlig med fantasi at her trenger jeg hjelp

Mayapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:59   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og jobb

Om du ser helt øverst på denne siden ser du OPPSKRIFTER, ta deg en tur inn der så vil du finne forslag og oppskrifter på masse deilig mat, frokostforslag, middager, kaker, brød osv osv

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:28   #7
Mayapia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 49
Innlegg: 11
Mayapia er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og jobb

Tusen takk for tips Charlott

Mayapia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:49   #8
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyse og jobb

Opprinnelig lagt inn av Mayapia, her.

Tusen takk for mange gode råd,vi skal prøve å sette oss inn i det her,men må bare få tak i den boka slik at vi kan lese litt å det at han kan få lese litt om den her kuren.....Han er overvektig,ikke ekstremt da men litt ja...Så for ryggen som han plages med kan det være greit å gå ned litt i vekt.....Skal se om jeg finner det nøttebrødet til Gerd,så kan jeg jo bake det til han å lage en eggerøre,omelett osv som han kan ha med seg på jobb Salat ja,er det noen av dere som kan fortelle meg eller har en god salat jeg kan lage? Har så dårlig med fantasi at her trenger jeg hjelp

Hvis du går på profilen til gerd finner du ett album med masse oppskrifter og bilder til, nøttebrødet ligger der

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:22   #9
Shooterr
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 63
Shooterr er ny på veien

Sv: Ketolyse og jobb

Det hår jo an å prøve å stoppe på Meny eller andre butikker med ferskvaredisk å kjøpe kyllinglår feks i stedet. Jeg har alltid en pose paranøtter tilgjengelig på jobb som "backup" så jeg ikke spiser noe jeg ikke burde.

__________________


Shooterr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:00   #10
klompenmio
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 64
klompenmio er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse og jobb

Hei hei
hvor fant du den ukesmenyen til Gerd?

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:19   #11
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og jobb

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27135 Litt ned på siden her finner du noen ukesmenyer

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lunsj på jobb Cathrine83 Lunsj 6 08-03-09 13:26
Felleslunsj på jobb! Angel83 Ketolysekuren 22 12-03-08 23:25
Jeg har fått jobb!!!!!!! Iset Generell diskusjon 34 08-09-06 18:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no