Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Superdupergode søte boller/rundstykker

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-08, 08:40   #101
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Og my goood! Jeg glemte en ingrediens! Ser nå og husker at jeg ikke hadde rapsolje i mine boller. Hva kan være hovedkonsekvensen da? At de ikke henger helt sammen? Eller at jeg ikke får i meg det fettet...? For jeg syns kanskje at de var litt "smulete" og ikke var heelt faste nei. Men gode ja! Koste meg med 1/2 fersk en i går med syltetøy på. Men må jo nå prøve oppskifter etterhvert også med alle ingrediensen
Lindabt, så flott at man kunne bruke philadelfia da..! Orker ikke å løpe rundt på butikker langt unna sååå ofte

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 11:13   #102
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

veldig fint om noen har erfaring med stagnasjon etter å ha spist disse bollene! Visst ikke så innfører jeg de herved i min ukeplan.. hadde jo ikke vært så dumt dersom disse var sinsykt gode!!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 11:59   #103
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

bra oppskrift, men føler meg ikke frelst.. ikke for å være kjip.. men jeg syns ikke de var sinnsykt gode. De var helt ok.. Gøy å forsøke litt, hvertfall. overrasket over hvor høy og luftig de ble!! !

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 08:41   #104
malla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 48
Innlegg: 1
malla er på en erverdig vei
Smile

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Heisan! Ser at det står forslag om å bruke Kavli trippel i denne oppskriften, noen som vet hva det er? Aldri hørt om før..... Lagde pizza på lørdag og da brukte jeg denne oppskriften til bunn, hadde da i Kavli baconost.....ble nydelig!!

malla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 10:43   #105
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Opprinnelig lagt inn av malla, her.

Heisan! Ser at det står forslag om å bruke Kavli trippel i denne oppskriften, noen som vet hva det er?

det står rett ovenfor her
Jeg fant på Ica Maxi

Opprinnelig lagt inn av Levita, her.

Vanlig Kavli smøreost i beger. Titt på linken, så ser du bildet av den
http://www.kavli.no/wps/wcm/resource...d_begerost.pdf

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 19:32   #106
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Jeg glemte å ha oppi olja i farta jeg - men de ble KNALLGODE likevel :-) Takk for oppskrift!

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:41   #107
karbofix
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7
karbofix er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Seriøst det beste jeg noen gang ha spist.
Hadde ikke creme fraich, bare smøreost så jeg tok heller 200g
philadelfia. Den ble kjempe god...

Takk for en nydelig oppskrift...

karbofix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: satser på ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 15:59   #108
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Huffameg...

Jeg begynte å blande til deigen. Målte opp - meget nøyaktig med sånn spiseskje og teskjemål som man kjøper i kjøkkenvaren. Hadde i 4 egg. Målte opp alt det tørre og alt det våte hver for seg. Blanda i hop, og tenkte: hvordan i all verden har de klart å "forme" noe som helst med dette? Har jeg driti meg ut? Det er jo vaffelrøre!

Vafler! JA! Namnam! *setter på vaffeljernet* Steker et par vafler mens jeg mikser mer soyaprotein og glutenmel i den opprinnelige deigen... Setter noen boller til steking(i muffinsformer), og spiser så en vaffel.

"Hmmm... tja... kan ikke akkurat skryte. De var ikke bedre enn de i den berømte vaffeltråden her inne... Uff... Tror ikke bollene kommer til å være noe særlig heller. Har jeg gjort noe feil, siden jeg er omtrent den eneste som ikke er overbegeistra?"
*tikk-tikk-tikk-tikk-ding!*
*ta bollene ut av ovnen* - "jøss så luftige de er! Ligner på muffins av utseende!"
*skjærer av en slingse og putter i munnen*
Der! Endelig! NAM! På med litt hjemmelaga syltetøy. ENDA MER NAM!

Tusen takk for en svært god oppskrift på BOLLER (om ikke akkurat vafler), selv om jeg måtte ha mye mer tørt i enn det som stod i oppskriften (sikkert noe med mine måleenheter som ikke stemmer overens med originalen), men sluttresultatet ble MEGET bra

Skal prøve å lage et pølsebrød og et par sjokolademuffins med resten av røra. Kommer med rapport siden. Wohoo - hurra for freddan!

Edit: Har nå tatt ut sjokoladebolla/muffinsen og pølsebrødet fra ovnen. Det ser veldig bra ut! Muffinsen smakte som muffins også! Konsistensen var litt mer bollete (pga glutenmelet sikkert), men veldig gode! Hadde litt kakao og litt hakket mørk sjokolade oppi. Nam!

Pølsebrødet var egentlig tenkt til å heves, slik at jeg skulle dele det på midten som et vanlig. Hadde sesamfrø på toppen og all tingen... Men det sklei litt utover, så det ble verken lompe eller brød. Neste gang skal jeg med vilje flate det mer utover og bruke som "lompe", eller så må jeg lage deigen litt tørrere slik at de ikke sklir utover. Men som pølsebrød, smaks- og konsistensmessig, tror jeg vi har en vinner! Hurra for oppskrift!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"

Sist redigert av dingpot : 22-08-08 kl 16:43. Årsak: Har bakt ferdig :)
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 21:42   #109
Evah
Juniormedlem
 
Evah sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 43
Evah er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Hvordan blir skal konsistensen og fastheten være på desse?
Lagde i går, og det minte ikke mye om boller nei

Ikke var de spesielt faste heller, mer som muffins..

Nå brukte jeg litt rømme i stedet for creme fraich, og kun soyaprotein, ikke bakemix,
og philadelphia-ost i stedet for kavli.

__________________

Stolt mamma til gutt-09/03, gutt-12/04, jente-04/08 og jente-05/11
Evah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 18:06   #110
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Har ikke rapsolje...kan jeg bruke olivenolje?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 19:45   #111
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Jeg skal lage hamburgerbrød av denne i dag

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 20:45   #112
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Jeg innbiller meg at de blir smakende litt som amerikanske muffins hvis man har litt smør oppi, noen som har prøvd?

Kommer vel til å prøve uansett, tenker jeg


Jeg har laget disse nå. Men jeg byttet ut oljen med smør. Ellers fulgte jeg oppskriften.

Men jeg forstår ikke hvordan noen kan få en flytende røre?? Jeg la opp 2 hamburgerbrød og 3 boller på brettet, og da hadde deigen satt seg såpass mye at jeg måtte ha i mer olje for at den skulle bli mulig å forme/henge sammen igjen... Veldig rart. Sikkert måla våre som er heeeeelt forskjellige da

Jeg har ikke smakt enda, men gleder meg.

Jeg delte røra i to å hadde splenda og kardemomme i ene delen og ikke i den andre. Spent på smaken. Nå skal jeg mekke en svær burger med ost og bacon

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 09:05   #113
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Tja...

Jeg skal ikke si at disse var BOLLE-lignende... For det var de IKKE.... De hadde en ok smak, men desverre litt for mye soyaproteinsmak for min gane. Også var de ganske tørre. Men det er jo typisk for alt med bakepulver i...

Jeg skal prøve å lage denne en gang til med gjær, evnt gjær OG bakepulver. Vurderer også å prøve med natron. Det skal jo gi en saftigere konsstens (a'la gulrotkake) Legger inn resultatet senere

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 08:57   #114
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Disse her er skremmende gode. Kjempegode nybakte, men etter å ha ligget på benken en dag eller to i pose så smaker de akkurat som nybakte igjen etter et par minutter i brødristeren. Bakte boller på tirsdag og i dag har jeg hatt 2 stk til frokost med smør og litt heistad syltetøy. Delte de i to og hadde de 3 min i brødristeren og da smakte de nesten ennå bedre enn på tirsdag Så tusen takk til ingis for denne fantastiske oppskriften

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 21:17   #115
froken
Medlem
 
froken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: rogaland
Alder: 53
Innlegg: 76
froken er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Dette er det BESTE lavkb brød jeg har smakt mmmm....
Nesten litt for god
Neste gang skal jeg lage stor røre og lage hamburger og pølsebrød for å ha på lur. Disse kommer til å redde mange koze(les grill) stunder i sommer.

froken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbo i maten Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 22:10   #116
nenuial
Medlem
 
nenuial sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
nenuial er ny på veien

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Nå har jeg også laget disse, og de ble supergode! Minnet kanskje mer om faste muffins enn boller i konsistens syns jeg, men smakte nydelig nybakt med lavkalori jordbærsyltetøy på
Mine ble lagd med Snøfrisk smøreost i stedet for kavli / philadelphia, og det fungerte det også syns jeg
Takk for oppskriften!

nenuial er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 21:52   #117
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Jeg laget nettopp disse igjen. Nammenam med masse smør og ost på.

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 22:08   #118
Aryn
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Rykkinn
Innlegg: 11
Aryn er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Er det bare meg, eller står det ikke hvilken temp og hvor lenge de skal stekes?

__________________
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines!


Aryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 22:45   #119
nenuial
Medlem
 
nenuial sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
nenuial er ny på veien

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Ingis-37, her.

Stekes på ca 175 grader midt i ovnen i ca 20 min.

Joda, det står
Anbefales!

__________________


nenuial er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 18:56   #120
martina
Medlem
 
martina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 113
martina er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Ingis-37, her.

Hei

Har hatt "den store bakedagen" i dag, og startet med Iset-brødet (NAM-NAM), så laget jeg modifiserte Ullabullaboller (gode de og!)... deretter fikk jeg lyst å prøve meg på søte boller/ rundstykker.

Her er oppskriften på

INGIS` SUPERDUPERGODE BOLLERUNDSTYKKER:

5 ss soyaprotein
3 ss kruskakli
5 ss Creme Fraiche
4 egg
100 gr smøreost (Kavli trippel)
4 ss bakemix
2 ts kardemomme
2 ts bakepulver
3 ss splenda
3 ss rapsolje
4 ts Johannesbrødkjernemel

Kjør alt sammen i food prosessoren til det blir en klissete men litt fast røre (tannpasta???)
Deretter formet jeg boller med to spiseskjeer, og satte dem på bakepapir. Muffinsformer kan sikkert brukes, men jeg hadde ikke...

Jeg fikk 14 bollerumdstykker

Stekes på ca 175 grader midt i ovnen i ca 20 min.

Nyyydelig delt i to, med en liten dæsj syltetøy, men kan helt fint spises uten noen ting!

Har ikke vekt, så aner ikke hvordan jeg skal få regnet karbo innholdet
Neste gang vil jeg prøve de med mer soyaprotein og mindre bakemiks for å redusere karboene...

Klem fra Ingis

Jeg er litt ny i dette gamet hva er splenda og hvor får jeg tak i det?

__________________




Martina
martina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo i retninng Fedon Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 09:08   #121
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Splenda er sukkfri søtning i pulverform, og det fåes vel i de aller fleste matbutikker nå.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 21:12   #122
marjalena
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 13
marjalena er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Ingis-37, her.

Hei

Har hatt "den store bakedagen" i dag, og startet med Iset-brødet (NAM-NAM), så laget jeg modifiserte Ullabullaboller (gode de og!)... deretter fikk jeg lyst å prøve meg på søte boller/ rundstykker.

Her er oppskriften på

INGIS` SUPERDUPERGODE BOLLERUNDSTYKKER:

5 ss soyaprotein
3 ss kruskakli
5 ss Creme Fraiche
4 egg
100 gr smøreost (Kavli trippel)
4 ss bakemix
2 ts kardemomme
2 ts bakepulver
3 ss splenda
3 ss rapsolje
4 ts Johannesbrødkjernemel

Kjør alt sammen i food prosessoren til det blir en klissete men litt fast røre (tannpasta???)
Deretter formet jeg boller med to spiseskjeer, og satte dem på bakepapir. Muffinsformer kan sikkert brukes, men jeg hadde ikke...

Jeg fikk 14 bollerumdstykker

Stekes på ca 175 grader midt i ovnen i ca 20 min.

Nyyydelig delt i to, med en liten dæsj syltetøy, men kan helt fint spises uten noen ting!

Har ikke vekt, så aner ikke hvordan jeg skal få regnet karbo innholdet
Neste gang vil jeg prøve de med mer soyaprotein og mindre bakemiks for å redusere karboene...

Klem fra Ingis


Oi, dette høres spennende ut!! Men hva er Johannesbrødkjernemel, og hvor finner jeg det..?

marjalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men ikke fanatisk... :) Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 11:40   #123
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Johannesbrødkjernemel(JBKM) er et bindemiddel som blant annet brukes til baking på lavkarbo.
Du finner det i helsekostbutikker, eller på apotek under navnet Nestargel.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 16:50   #124
marjalena
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 13
marjalena er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Johannesbrødkjernemel(JBKM) er et bindemiddel som blant annet brukes til baking på lavkarbo.
Du finner det i helsekostbutikker, eller på apotek under navnet Nestargel.

Okei! Når lønna kommer skal jeg helt klart ut på handlerunde Men man bør vel ikke spise for mye av disse brøderstatningene heller mens man er på kur? (er ikke helt inne på alt enda...

marjalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men ikke fanatisk... :) Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 13:54   #125
Lovely
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 13
Lovely er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/rundstykker

Jeg halverte oppskriften....angrer bigtime!!! Dette var veeeldig godt. Jeg lagde som rundstykker med bare litt søtning. Spiser nå en muffins med masse ost og majones......disse blir helt klart min favoritt. Har nå prøvd mange forskjellige oppskrifter her inne.... og jeg er naturlig veldig glad i brød. Dette ga meg helt riktig konsistens!! TUSEN TAKK for at dere er så flinke til å finne opp oppskrifter.

Lovely er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, Lindberg, lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Punsjboller Mum 4 2 Lavkarbo generelt 7 18-01-12 21:34
Rundstykker med 4 karber i hver RAGNA Annen mat 38 01-03-09 17:46
Oppskrift på boller? beginner Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 25-01-09 18:59
Bake brød/rundstykker med soyamel? Humle Oppskrifter 3 03-04-08 19:07
Sunnere boller og kaker petterh61 Kake/dessert og snacks 9 23-04-07 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no