Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kjempesint!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-11, 15:29   #1
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Kjempesint!

Kort lunte.com her. Jeg er så sint!! Denne uken fryser jeg, er konstant trøtt og slapp. Og sint..
Er en fersking, inne i 4 uken på ketose. Kroppen skal takle det nye kostholdet, men det skal jammen hodet også!! Mitt hode og muligens tankesett henger vel litt etter....
På butikken og handla. Tok opp en vare, leste og la den fra meg. Sånn holdt jeg på....Men vogna ble full den, av grønnsaker, kjøtt og div oster. Ikke noe problem å gå forbi godteriet - men fruktdisken derimot......
Savner frukten jeg. De fine fargene og gode smaken. Og jeg har bestandig trodd det var så sunt da..
At det går an å være så sur... Nei jeg skal ikke ha rød tante på besøk, og egentlig går jo det overraskende bra å unngå karbo - men irritabel ja Lurer på hvorfor?
Tror hodet mitt fortsatt har juleferie jeg.. Ellers bare bra - og ønsker alle ei riktig god helg!!! Men eller uten lunte!

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 15:35   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!!



Virker som hormonene gjør opprør ja

Du får gjøre som meg når frustrasjonen kommer: Ta frem vaskebøtta og vask .... Det blir skikkelig reint da serru

Jeg kjenner til det med frukten
Og må innrømme at da jeg starta sjøl, så låg øya igjen i fruktavdelingen lenge etter jeg var kommet hjem

Man savner gjerne den friske smaken av "noe"
Hva med å ta deg litt bringebær?

En luntefri god helg til deg også

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:21   #3
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Kjempesint!

klem tilbake til deg gerd! Så god du er
Redda dagen du. Gjorde som du sa - kroppen og sjela hadde godt av å hive seg rundt med støvsugern og nå har jeg tent lys og skal glede meg over helga
Skal prøve på en oppskrift jeg har funnet her på forumet - og håper den falller i smak hos familien

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 17:54   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!



Vasking kan være litt terapi det

Kose dere med god mat .)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:06   #5
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Kjempesint!

er litt i samme båt som deg jeg. men har ikke så mye med lavkarbon å gjøre. var hos napropaten min i dag. og da får jeg dundrene hodepinet og verkene nakke og skulder. ligger under teppet og slapper av mens samboern lager nachos

også følger jeg med på egypt. syke greier det som skjer der i natt.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:35   #6
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Kjempesint!

God bedring til deg Marjusen
Vet hva du snakker om, går til behandling selv hver uke, pga kroniske plager. (fysioter. og manuell terap) Slitsomt med smerter hele tiden, en ekstra utfordring for humøret.. Det er også en del av motivasjonen for å prøve dette her - et håp om at kostholdet skal virke positivt ..

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 19:28   #7
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Kjempesint!

Hei
Ny her, og derfor må jeg bare spørre... er det en vanlig "bivirkning" at man blir kald? Jeg målte temp til 34(!) i går.. og fryser som en ispinne!
Er forresten heelt enig i at vasking er terapi, litt god musikk så går d som en lek!

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 19:33   #8
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kjempesint!

34 må vel være feil, det er ikke normalt iallefall! Nok fett??


Ellers skal jeg fortelle dere om kjempesint i dag på jobben! Noen har kobla til det eksterne tastaturet jeg aldri bruker og så plutselig begynte pcn å spy nuller. 00000000000000000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000000000000000000000000000000 000000
Den nekta å stoppe igjennom restart og alt. EEEEEEEEEEEEK
Ikke fikk jeg satt passord en gang. Jeg holdt på å gå fra forstanden (alt som ikke er lagret på backup passerer revy) og så viser det seg at noe har havna oppå det dustete eksterne tastaturet. AAAAAAH!!!!

Babumpibumpibum - pes

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 19:33   #9
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Kjempesint!

34 hørtes VELDIG lite ut. Er ingen ekspert på området, men da ville jeg målt engang til. Og måler du fortsatt 34 og er iskald ville jeg tatt kontakt med legevakten.

Søk litt rundt på google om slanking og frysing. Er vanlig å fryse litt når man slanker seg, men 34? Hørtes unormalt lavt ut. Hva ligger du på til vanlig? 36,6?

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:02   #10
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Kjempesint!

jeg ligger på rundt 35,5-36.. har vel generellt lav kroppstemp. allmenntilstanden er bra, så jeg avventer
har tidligere slitt med ufrivillig vekttap , i forhold til regulering av blodsukker (har diabetes type 1), og i den sammenheng var jeg også svært kald.. så jeg tror mest sannsynlig det er noe sånn

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:03   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Du samarbeider med legen under ketolysekuren?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:04   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Jeg ligger også normalt på 36, og også i underkant noen ganger. Jeg har hypothyerose, så det er visst ikke så uvanlig for min del.

Jeg er ikke sinna i dag, jeg er glaaaaaaaaaad!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:04   #13
lille74
Medlem
 
lille74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 275
lille74 er på en erverdig vei

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av FrøkenBianca, her.

Hei
Ny her, og derfor må jeg bare spørre... er det en vanlig "bivirkning" at man blir kald? Jeg målte temp til 34(!) i går.. og fryser som en ispinne!
Er forresten heelt enig i at vasking er terapi, litt god musikk så går d som en lek!

34???, da er det no galt, da skal du vel etterhver begynne å gå i komma snart....

__________________


090709 - 110310-23,7 kg
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27309
lille74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:07   #14
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Kjempesint!

Jeg er også litt irritabel i dag. Men det er muligens fordi barnehagen er stengt. Og vasking er visst ikke nødvendig, for det bedriver femåringen på badet i dette øyeblikk.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:14   #15
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Kjempesint!

jeg har vært til ernæringsfysiolog og skal til endokrinolog kommende tirsdag. Legene har jeg gitt opp foreløbig til jeg får ny.. de har ikke klart å gjøre noe som har hjulpet meg hittil (nei, jeg skylder ikke bare på legene) og nå har jeg funnet noe der jeg klarer å holde blodsukkeret mitt nede med
Jeg kontrollerer blodsukkeret ihvertfall hver annen time og har gått fra å bruke 7 sprøyter om dagen til MAX 3! så.. det er i mine øyne kontrollert, og ihvertfall bedre for helsa mi enn det har vært de siste 10 årene. Jeg skal gi ketolyse/lavkarbo noen mnd. Har tatt alle blodprøver før jeg starta, så jeg kan følge med Det har allerede gitt utslag positivt i forhold til blodsukker og blodprosen (som har vært lav over lengre tid). Jeg merker at ved å spise denne type kost så er jeg flinker til å få i meg både kjøtt, fisk, grønnsaker og salat.. og fett har jeg vokst opp med å få høre at ikke er farlig.. jeg vil ihvertfall prøve ut dette i noen mnd og så gjøre en vurdering ut i fra allmenntilstand og blodprøver Mao. så gjør jeg dette mest for diabetesen og helsa sin del, da jeg ikke sliter med så mange ekstra kilo.

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:18   #16
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kjempesint!

Dia 1 eller 2?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:19   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Dia 1 eller 2?

Her:

Opprinnelig lagt inn av FrøkenBianca, her.

jeg ligger på rundt 35,5-36.. har vel generellt lav kroppstemp. allmenntilstanden er bra, så jeg avventer
har tidligere slitt med ufrivillig vekttap , i forhold til regulering av blodsukker (har diabetes type 1), og i den sammenheng var jeg også svært kald.. så jeg tror mest sannsynlig det er noe sånn

Derfor jeg spurte om lege.....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:22   #18
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kjempesint!

Ah, leser dårlig i dag jeg...

Dia 1 må følges tett av lege, ja!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:23   #19
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Ja, det skriver jo Torkil i boka også

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:27   #20
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av FrøkenBianca, her.

jeg ligger på rundt 35,5-36.. har vel generellt lav kroppstemp. allmenntilstanden er bra, så jeg avventer

Jeg ligger også på rundt 36,5 til vanlig og har feber-følelser når jeg har 37,5. Har målt tempen til 35 en gang husker jeg, men var ikke syk. 34 var dog ganske lavt ja... Du får drikke noe varmt og pakke deg godt inn i en dyne og se noe koselig på tv.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:36   #21
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Kjempesint!

joda, jeg skjønner at dere mener at man må følges tett av lege, men .. hva hjelper det når alt legen gjør er å vente på at du selv skal svare på hva som er galt med deg?! jeg har litt for dårlige erfaringer med legen i det siste, men jeg går regelmessig for å ta blodprøver og har oppfølging på sykehus med diabetes-sykepleier (som faktisk KAN noe om diabetes) og anser meg selv som ekspert på egen kropp Har lært etter mange år med inn og ut av sykehus og legekontor at den eneste måten å få det man vil av legene er å vite nøyaktig HVA man vil ha.. Jeg vil ha svar på blodprøver og det får jeg derfra Noen vil nok være uenig med meg her, og det respekterer jeg og har full forståelse for, men når en lege lar deg gå med en infeksjon i kroppen et år (!) for så å ikke gjøre annet med det enn å ta blodprøver til det går over.. som det gjorde etter en rotfylling hos tannlegen etterfulgt av Flagyl-kur (sterk penicillin/antibiotika).. og "friskmelder" meg med lav blodprosent og jernmangel... da vet eg ikke helt eg altså.. jeg gir det her en sjanse, det kan liksom ikke bli verre -man må ha litt galgen-humor når man har en kronisk sykdom har jeg lært...

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:48   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kjempesint!

Omg! Bytt lege, FrøkenBianca!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 20:54   #23
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Kjempesint!

hehe.. fastlegen min har vært i permisjon, så .. jeg får gi henne en sjanse også Jeg har alltid blitt fulgt opp på sykehusene, men etter jeg flytta fra bygde-norge så måtte jeg bruke fastlege-ordningen.. jeg kunne gitt dere mange "gode" historier om min sykehistorie, men jeg kan spare dere kan si det slik at legen min ikke skjønte hvorfor jeg trengte sykemelding for å komme meg på bena, da diabetes IKKE var en heldags-jobb... For meg så er det det, det har ihvertfall vært det... Nå bruker jeg mere tid på å tenke ut hva godt jeg skal lage til middag og blodsukkeret ligger ganske så perfekt rett og slett jeg gleder meg til neste måling av langtidsblodsukker

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:04   #24
India
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 14
India er på en erverdig vei

Sv: Kjempesint!

Hei,

jeg er også sint for tiden, har konstant dårlig samvittighet for den korte lunten min....vet ikke om jeg kan skylde på ketolysekuren, det har jeg ikke tenkt på. Jeg er bare irritert over hvorfor kiloene ikke raser av meg Trodde dette skulle gå så fort, men det ser ut til at jeg må smøre meg med tålmodighet

__________________


Delmål 1: 78.3 Delmål 2: 73.3 Delmål 3: 68.3 India
India er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:09   #25
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Kjempesint!

Opprinnelig lagt inn av India, her.

Hei,

jeg er også sint for tiden, har konstant dårlig samvittighet for den korte lunten min....vet ikke om jeg kan skylde på ketolysekuren, det har jeg ikke tenkt på. Jeg er bare irritert over hvorfor kiloene ikke raser av meg Trodde dette skulle gå så fort, men det ser ut til at jeg må smøre meg med tålmodighet

Det er ikke alltid kroppen vil ned i vekt like fort som hodet vil nei.Men med endel tålmodighet begynner sikkert kiloene å slippe etter hvert.Lykke til.





Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no