Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

kan noen hjelpe meg med hva jeg kan spise

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-08-04, 19:02   #1
kathrin
Nytt Medlem
 
kathrin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: nordland
Innlegg: 4
kathrin er på en erverdig vei

kan noen hjelpe meg med hva jeg kan spise

kan noen hjelpe meg med hva jeg burde spise de første 14 dagene,trenger jeg noen vitaminer eller noe?

Huff vet vist ingenting

kathrin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 10-08-04, 19:32   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Det første du bør gjøre er å skaffe deg en bok om den dietten du vil følge, Atkins og Lindberg er de to mest vanlige. Atkins er den som tillater mest fett og har begrensning på karbohydratene. Lindberg går mer på å spise mat med lav glykemisk indeks, altså karbohydrater som ikke går fort over i blodet. Begge diettene sier at vi skal spise mer protein.

Altså, først skal du lese boken grundig og så setter du igang.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 10-08-04, 21:18   #3
kathrin
Nytt Medlem
 
kathrin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: nordland
Innlegg: 4
kathrin er på en erverdig vei

Hei


hvor får jeg kjøpt boka?

__________________
kathrin
kathrin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 10-08-04, 21:42   #4
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg kjøpte min i den lokale bokhandelen. Vet at det går an å bestille på nettet også.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no