Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy-Life februar 2010

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-10, 16:29   #26
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Modezty, her.

Jeg er iallefall fortsatt i ketose, og har spist salat og kylllingfilét hver dag siden fredag. Utenom det har det gått i kosterstatter og litt läkerol innimellom.

Er rimelig lei shake nå - og må nok over på vanlig mat. Jeg har vært fæl til å hoppe over måltider tidligere - og ser at det er på vei tilbake igjen. Det har igrunn ikke noe å gjøre med smaken, men heller at jeg ikke vil være på pulverkur såpass lenge. Hadde bestemt meg for en uke opprinnelig, men er nå inne i 2. uka. Etter kurset på torsdag kan jeg jo ha ombestemt meg og fortsetter enda litt med pulver - men det vet jeg jo først da. Kursleder er ganske god på motivering

Bare et lite tips... Det å kutte ut poser/måltider vil på sikt ikke være noe lurt... Kroppen får jo minimalt med kalorier som det er på en full dagsrasjon, ca 550 kcal bare. Det er egentlig litt lite, så om du kutter noe av det vil kroppen bare spare på det lille den får, og vekten stagnerer... Så det er nok lurt å få i seg alt, da holder du forbrenningen oppe.
Det er vel verdt en uke ekstra på pulver?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 17:30   #27
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Bare et lite tips... Det å kutte ut poser/måltider vil på sikt ikke være noe lurt... Kroppen får jo minimalt med kalorier som det er på en full dagsrasjon, ca 550 kcal bare. Det er egentlig litt lite, så om du kutter noe av det vil kroppen bare spare på det lille den får, og vekten stagnerer... Så det er nok lurt å få i seg alt, da holder du forbrenningen oppe.
Det er vel verdt en uke ekstra på pulver?

Enig - og jeg har fått i meg dagsdosene hver dag. Det er bare en liten kamp... men jeg har bestemt meg for å kutte ut pulver nå. Tror jeg får ketolyseboka i posten i morgen, så jeg på sporingen - så da skal jeg prøve det i steden.

I dag har jeg spist litt - har funnet lavkarbo/ketolyse tips på forumet som jeg tester ut. Skal sjekke om det fungerte eller ikke om et par timer (ketostix). Det er bursdag på gang - og da måtte jeg spise litt av det som var lavkarbo, fant jeg ut.

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 20:32   #28
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

I dag har jeg vært på første kurskveld, og er på kosterstatter fra i morgen. Så rart at vi får så ulike beskjeder om antall uker på pulver osv!
I mappa mi, og det ble bekreftet av kursdeltakeren, 10 kilo ned, -3 uker på pulver. 20 ned, -5 uker på pulver. 30 kilo -9 uker pulver. minimum. Hun pleide heller å la de gå en uke eller to ekstra på pulver enn å stoppe det før.
Jeg er veldig motivert, selv om alle på kurset var enig i at de fleste shakene smakte ... De hadde også karamell-bar, men det er mye dyrere med barer enn shakene. Gleder meg til å se resultatene på vekta om en uke.
(og gleder meg ikke til de første slitsomme dagene...)

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 20:51   #29
Klanos
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oppland
Innlegg: 2
Klanos er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei! Jeg har akkurat startet uke 3 med Easy Life. Jeg bruker ikke kosterstattere, men regulerer med lav-karb-mat og masse trening. Føler jeg har kommet ordentlig i gang og vekten går nedover

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wYrn1jG/" target=_blank>


Klanos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easy life Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 22:03   #30
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei alle easylife damer

Syns det er kjempespennende å gå inn her å lese hvordan folk opplever å følge easylife
Nå er eg snart ferdig med dag 5 på kosterstatter, begynner å venne meg til smakene nå, mye lettere å få de i seg. I dag hadde eg en ganske tung dag på jobb, følte virkelig at kroppen ikke hadde det noe bra, ble veldig usikker og begynte å tenke på om kroppen ikke helt håndterte dette nye livet. Har ikke spesiell sultfølelse, så det er jo bra, men lysten på å putte noe i munnen er jo der da Uansett så kom formen seg igjen ut på ettermiddagen så nå er eg ved godt mot igjen. Noen flere som har merket at kroppen er litt rar eller?

Ellers gleder eg meg veeeldig til overimorgen, da er det nytt easylife møte med trening og veiing, spennende! Kunne jo ikke motstå fristelsen å hoppe på min egen badevekt i dag, og den viste faktisk -4 kg på 5 dager!! )

Ha en flott kveld alle sammen!

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wdaSqA7/]

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 22:26   #31
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av onlyxx, her.

Hei alle easylife damer

Syns det er kjempespennende å gå inn her å lese hvordan folk opplever å følge easylife
Nå er eg snart ferdig med dag 5 på kosterstatter, begynner å venne meg til smakene nå, mye lettere å få de i seg. I dag hadde eg en ganske tung dag på jobb, følte virkelig at kroppen ikke hadde det noe bra, ble veldig usikker og begynte å tenke på om kroppen ikke helt håndterte dette nye livet. Har ikke spesiell sultfølelse, så det er jo bra, men lysten på å putte noe i munnen er jo der da Uansett så kom formen seg igjen ut på ettermiddagen så nå er eg ved godt mot igjen. Noen flere som har merket at kroppen er litt rar eller?

Ellers gleder eg meg veeeldig til overimorgen, da er det nytt easylife møte med trening og veiing, spennende! Kunne jo ikke motstå fristelsen å hoppe på min egen badevekt i dag, og den viste faktisk -4 kg på 5 dager!! )

Ha en flott kveld alle sammen!

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wdaSqA7/]

Hei

Det er helt vanlig å føle det slik du gjør. Jeg hadde det slik i nesten 2 uker, men det gikk over. Det gjør det nok for deg også. Kansje lurt å spise suppa også selv om den i starten smakte fy, men det går over det også. Kurslederen sa at den SKULLE ned uansett for den inneholder mye fiber og andre næringsstoffer, så den har jeg tatt hver dag. Jeg pisker den ut i lunkent vann og sper på med kokende. Da er den ikke verst. Er den litt kald smaker det ikke godt

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 08:35   #32
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Takk for svar fesmak, en blir litt tryggere av å høre at andre har hatt det på samme måte
Tror det er store forskjeller fra sted til sted hva en får beskjed både angående pulver, lengde på kurs osv Vi fikk ikke beskjed om at vi måtte spise det ene eller det andre. Vi skulle spise 3 poser pr dag, der den ene posen skulle deles i 2 slik at vi fikk 4 måltider pr dag. Vi skal drikke 3 liter vann pr dag (inkludert vannet vi bruker til shakene).
Maks lengde å gå på pulver er 9 uker. Har jo sett her at enkelte kan gå 14 uker.

Selv ble eg forespeilet ca 5 uker...men med 30 kg å ta av så ser eg for meg at det blir lenger, og det er eg innstilt på!)

Ha en super dag damer!

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 09:40   #33
Tojne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 26
Tojne er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Nå ble jeg glad når jeg fant ett easylife innlegg.
Jeg begynte på easylife nå den 25 januar, er inne i min tredje uke og har gått ned 5kg. Er super fornøyd. Jeg sliter bare litt med at pulveret er så dyrt, både jeg og mannen er med på det så det blir ganske mange penger i mnd pluss at vi har tre barn. Derfor er jeg oså litt interisert i det å begynne å spise litt tidligere men spise lavkarbo så en holder seg i ketosen. Nå i går måtte jeg spise noe mat og ikke shake, hadde omgangssyken og var helt tappa for energi. Spiste nuddel suppe uten nudler null karbo.

Vi treneg 4-5 ganger i uka, jeg trener Latino, spinning og sirkel trening og lett ca 20 min på elipse maskinen. Digger å trene.

Gleder meg til å følge med her

Tojne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 10:03   #34
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei

Jegskulle også ønske jeg digga å trene, men det gjør jeg ikke. Alikevel føler jeg ikke tiltak lenger når jeg skal på trening. I dag har jeg meldt meg på en spinningtime og mandag og fredag kjører jeg styrkeprogrammet treningsveileder har satt opp til meg. Er stolt av meg selv siden jeg har klart å holde meg til planen min. Men jeg har funnet ut at det er veldig viktig med pause dagen etter man har trent.
I dag er det nok en spennende dag. Det er easylife møte med veiing, og jeg har en privat samtale med kursleder så da kan jeg spørre om det jeg lurer på. Alle på kurset får den halvtimen. Vet dere, jeg er så glad jeg startet på dette opplegget. Føler nesten jeg har fått et nytt liv for jeg føler meg annerledes. Håper bare denne følelsen fortsetter. Tenk at jeg skulle bli så flink å gå på trening, men det er klart det hjelper å gå sammen med andre fra kurset. Jeg har funnet meg en annen som også går når jeg går.
Ha en fin dag videre

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 12:43   #35
Fomle
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 40
Innlegg: 61
Fomle er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

På mitt kurs fikk vi beskjed om å gå på kosterstattere til vi hadde nådd ønsket vekt. og etter det skulle man begynne på stabiliseringen. Synes 14 uker er lenge jeg, forøvrig er 14 uker bare et tall jeg har fått inn i hodet mitt. Men skal jo ned en del, så regner jo med at det tar sin tid. Og i og med at jeg ikke raaaaser ned i vekt slik jeg ser mange andre gjør. Så er det nok realistisk også. Fredag har jeg 5 ukers jubileum, og håper vekten er under 73 kg da.

Hvor mye vann drikker dere? Jeg drikker ENORMT mye føles det som, hvertfall 5-6 flasker a 7 dl, om ikke mer hver dag, pluss shakene. Vann er vel ikke så ille.

I tillegg opplever jeg at dersom jeg veier meg dagen etter trening, så veier jeg mer enn før trening. Jeg har derfor bestemt meg for å veie meg lørdag morgen, da jeg har innvilget meg treningsfri fredager.

Har også begynt å snakke litt med en personlig trener i forhold til å begynne med det. Min egen trening blir veldig ensformig, og det er jo ikke helt bra det heller.

Trener 4 ganger i uken, prøver meg på 5 denne uken. Har ingen problem med manglende energi for øvrig. Er som de fleste andre sliten etter lange dager på jobb, men ikke noe som hindrer meg i å trene eller gjøre andre ting.

Hva trener dere? Noen som har erfaring med PT? Jeg ønsker meg den ene boken fra ketolyse sidene, om å holde vekten når man har gått ned uavhengig av hvilken metode man brukte. For tiden er jeg dessverre blakk pga kosterstattere er dyrt og mann og barn må ha mat de også..

Gir meg selv klapp på skulderen for at jeg er blitt flinkere til å tenke sunt kosthold i forhold til hva mannen og barnet spiser!

Gleder meg til sommeren.

Fomle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 15:51   #36
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hvor mye vann drikker dere? Jeg drikker ENORMT mye føles det som, hvertfall 5-6 flasker a 7 dl, om ikke mer hver dag, pluss shakene. Vann er vel ikke så ille.

Eg er ingen ekspert og nettopp begynt på easylife, men første møte eg var på forrige torsdag ble dette med vann tatt opp. En kursdeltager spurte om det ikke var farlig å drikke for mye vann. Da svarte kursleder at vi skulle drikke 3 liter vann pr dag inkludert det vi brukte til shakene. Et eller annet med at du kan få elektrolytt forstyrrelse?! Håper noen som har bedre greie på dette enn meg kan gi en grei forklaring på dette. )

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 18:15   #37
Flesket
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 1
Flesket er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei. Jeg startet på easylife 25/1 og er på 3. uken med shaker/supper.
Det jeg lurer på en om man kan erstatte easylife pulveret med f.eks nutrilet pulveret? Det inneholder jo så og si det samme.

Flesket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Esaylife Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 20:29   #38
Budeia
Medlem
 
Budeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 171
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Easy-Life februar 2010

Første dag på kosterstatter er snart over. Gått greit nok, ikke vært spesiellt sulten. Liker konseptet, men tenker en del på prisen på kosterstatningen, og innhold i forhold til andre lignende.
Jeg har kjøpt inn to pakker sjokolade, en med jordbær, og en pakke med barer. Jeg var tilfeldigvis innom butikken, og dro med meg to atkins-barer for å kunne sammenligne. Atkinsen har mindre kalorier, mindre karbohydrat når vi tar bort sukkeralkoholene, og ser ellers rimelig lik ut. EN stor forskjell da, PRISEN. Dobbelt så dyrt med easylife-barene, selvsagt. Sånt gjør meg egentlig ganske irritert. Hadde jeg visst om det hadde jeg neppe kjøpt hele pakka med barer. Men men, gjort er gjort, og jeg har tenkt til å holde meg mest mulig til shakene. Sliter fælt med smaken, og håper jeg blir vant til det etterhvert. Skal i allefall ha nok kosterstatning til 4 uker nå, og etter skjemaet skal jeg vel gå sånn omtrent 6 uker på erstatning. Ikke helt umulgi jeg diskuterer med kursleder å få innføre ett måltid etter 4 uker, siden jeg har gått på ketolyse før synes jeg selv at jeg kan dette rimelig greit, og er ikke noe usikekr i forhold til hva jeg skal spise.

__________________
Ketolysekuren, oppstart 18/1-16


Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 22:06   #39
Mie79
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8
Mie79 er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

I dag har jeg vært på min andre veiing, og har nå gått ned 7 kg tilsammen! Synes det har gått litt trått, men motivasjonen steg da jeg så resultatet i dag!
Jeg har litt problemer med å spise grønnsakssuppa da... Noen tips til å bedre/døyve smaken?

__________________



Mie79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:10   #40
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Mie79, her.

I dag har jeg vært på min andre veiing, og har nå gått ned 7 kg tilsammen! Synes det har gått litt trått, men motivasjonen steg da jeg så resultatet i dag!
Jeg har litt problemer med å spise grønnsakssuppa da... Noen tips til å bedre/døyve smaken?

Så flott!! 7 kg på 2 uker er jo kjempe bra Eg skal på min første veiing i morgen og er kjempe spent!

Eg hadde også STORE problemer med å få i meg den grønnsakssuppen. Prøvde etter tips å drikke den lunken, da holdt eg virkelig på å spy!! hehe Men i dag prøvde eg den igjen, så det ikke skulle ligge igjen kun grønnsakssuppe, og da var den faktisk ikke så værst Tror kanskje det bare går seg til eg!? La den ligge et par dager å prøv igjen kanskje? Noen bruker også å krydre den litt med f.eks pepper har eg lest

Lykke til videre!

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:12   #41
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Flesket, her.

Hei. Jeg startet på easylife 25/1 og er på 3. uken med shaker/supper.
Det jeg lurer på en om man kan erstatte easylife pulveret med f.eks nutrilet pulveret? Det inneholder jo så og si det samme.

Dette lurer jeg også på. Fikk akkurat vite at jeg skal gå på pulver til jeg er 3-4kilo unna målet...og jeg har 21 kilo igjen...har på følelsen at det blir litt dyrere enn jeg hadde tenkt

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:17   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Flesket, her.

Det jeg lurer på en om man kan erstatte easylife pulveret med f.eks nutrilet pulveret? Det inneholder jo så og si det samme.

Opprinnelig lagt inn av Venna, her.

Dette lurer jeg også på.

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31008

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:19   #43
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Mie79, her.

I dag har jeg vært på min andre veiing, og har nå gått ned 7 kg tilsammen! Synes det har gått litt trått, men motivasjonen steg da jeg så resultatet i dag!
Jeg har litt problemer med å spise grønnsakssuppa da... Noen tips til å bedre/døyve smaken?

Så flink du har vært :-)
Jeg sliter også litt med suppa, men har funnet ut at den beste måten å gjøre det på, er å ta en halv pakke og blande ut med ganske mye varmt vann. Suppa blir tykkere jo varmere vannet er, så det som gjelder for meg, er MYE vann. iallfall så du får den konsistensen du liker best.
Så krydrer jeg MASSE. Har oppi godt med både, hvitløkspulver, chili (piri piri) og pepper -gjerne nykværna.

Lykke til

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:24   #44
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Carisma:

Takk for linken. Interessant lesing. Ikke det svaret jeg håpet på, men nå vet jeg iallfall

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:25   #45
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Venna, her.

Carisma:

Takk for linken. Interessant lesing. Ikke det svaret jeg håpet på, men nå vet jeg iallfall

man kan jo alltids velge mat, billigere enn pulveret... Ikke ødelegger det forbrenninga heller.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 10:00   #46
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei
Smile

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei

Nå er jeg startet på min uke nr 4 med kosterstatter og det går bra. Suppa har jeg tatt hver dag. I begynnelsen hadde jeg store problemer men nå går det greit. Det jeg gjør er å piske suppa ut i lunkent vann, har på litt krydder (ikke salt), så fyller jeg på med kokende vann og pisker dette. Det blir to store tekopper. Den blir jo tykkere jo varmere vannet er, men da er det bare å ta ekstra vann. Jeg blir ihvertfall skikkelig mett.
I går var jeg på min tredje veiing. Til nå har jeg gått ned 8,4 kg. Det er jeg kjempefornøyd med. I går hadde vi om mental trening. Skikkelig interessant. Har skjønt at et av mine problem var stress, for det kan skape vektoppgang. Nå er jeg ferdig med å stresse. Jobber med det, og det er utrolig deilig. Neste gang skal vi ha sirkeltrening istedenfor å sitte å høre på kursleder. Jeg er supermotivert og håper dere andre er det også.
Det som skulle vært interessant var å høre erfaringer fra andre som er ferdig på kurs.
Ha en fin dag

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 10:00   #47
Venna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 22
Venna er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

man kan jo alltids velge mat, billigere enn pulveret... Ikke ødelegger det forbrenninga heller.

Ja, har jo tenkt på dette... men er jo redd for hva det gjør med hele easylifeopplegget...

__________________


Venna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: easylife Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 10:12   #48
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life februar 2010

Jeg skulle vært på kurs i dag, men pga. "litt korttenkthet" fra min side i svømmehallen i går - er jeg mer eller mindre i horisontalen i dag... Kanskje jeg lærer noe av hendelsen.....?

Men har veid meg selv i dag (har egen Tanita-vekt), og nå har jeg totalt gått ned 7,3 kilo på tre uker, og jeg vet jeg burde være fornøyd med det. Men er jeg det? Neeeeida....men så hadde jeg sikkert ikke egentlig vært det om tallet hadde vært 10 eller 15 heller. Med andre ord ikke vektnedgangen det er noe feil med - men innstillinga mi.

Uka som har gått har ikke vært så bra mat- og treningsmessig for meg, så ned 1,2 kilo er vel egentlig godkjent. Hatt et par dager med no' magevirus-greier som gjorde det ekstremt vanskelig å klare å spise noe som helst. Jaja. Sånn er det - og det er lang tid igjen av kurset. Og mange kilo.

Har bestemt meg for at jeg VIL se 8x-tallet neste veiedag, og det betyr at jeg må skjerpe meg med

- vanndrikking
- flink med antall og fordeling av måltider
- trening!!

Uka som kommer er jeg uten barn igjen, så da blir de hjemlige forpliktelsene mindre - og da har jeg ingen unnskyldning. Heller ingen dårlige.....

Bare å komme seg igang med 4. uke på kosterstatter!

for meg og for oss!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 09:35   #49
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei

Jeg også har akkurat startet på uke 4 og jeg er like spent på hvordan denne uken blir, om det er lettere å motstå helgene o.s.v. Jeg synes ikke det har vært så altfor vanskelig hittil og jeg er sikker på at det skal gå greit. I dag har jeg tenkt meg på trening, og det må jeg holde. Trening er jo utrolig viktig , særlig styrke om man skal komme i mål. Lurer på om det er flere som fryser hele tiden og som noen ganger føler de har sandpapir i munn.

fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 16:08   #50
onlyxx
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 22
onlyxx er på en erverdig vei

Sv: Easy-Life februar 2010

Hei hei

Da var eg på min første veiing og treningsøkt i gårkveld, minus 5,4 kg på 1 uke!! Suuuuuuper fornøyd!! Tenkt om det kunne gått så fort de neste ukene også. Nå blir fast trening på treningssenteret 2 ganger i uken, resten må bli turer og "hjemmetrim", begrenset hva en får tid til med 3 unger i hus!

Er iallefall superglad for at eg valgte å begynne på easylife!

Ha en flott helg jenter

onlyxx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life høst 09 Camillas Andre dietter 228 02-12-09 16:37
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no