Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Da virker vel lavkarbo, eller?

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-10-11, 22:51   #1
Trolltika
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 47
Innlegg: 192
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Da virker vel lavkarbo, eller?

Lokalavisen har funnet det for godt å skrive om lavkarbo. Tynt, men de kan vise til en hel artikkel om saken:
http://www.ht.no/article490951.ece

Jaja, om de eneste "diettene" som virker bedre enn lavkarbo er å bli spist av pirayaer eller å få malaria må vel "dietten" virke?

At jeg er ekstremt lei av å lese om at det eneste som spises er smør, fløte, bacon og indrefilet er en helt annen sak.. For ikke å snakke om hvor imponert jeg blir over fagfolk som "mener å ha sett at.."

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 09:58   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Da virker vel lavkarbo, eller?

Sitat:

Han mener lavkarbodietten, som han kaller en ketogen diett, ikke er sunn - selv om den er effektiv.

Er dette forskere jeg bør stole på?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 10:20   #3
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Da virker vel lavkarbo, eller?

Nå måtte jeg le høyt!

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 10:36   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Da virker vel lavkarbo, eller?

Den setningen jeg siterte der sier så mye om den generelle og dårlige funderte oppfatningen om hva lakvarbo liksom er! Det blir som om jeg skulle si:
"Jeg mener at mennesker, som jeg kaller trøndere, har bart."

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 18:59   #5
Trolltika
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 47
Innlegg: 192
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Da virker vel lavkarbo, eller?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er dette forskere jeg bør stole på?

Ja, er det ikke godt å se at de setter seg inn i det de uttaler seg om?
Er bare litt forvirret over at han faktisk mener at lavkarbo er den mest effektive måten å gå ned i vekt på (når en ser bort fra malaria og pirayaer da), for en tur innom avdelinga han jobber på lærte meg at du skal spise brødskiver til frokost. Liker du ikke brødskiver? Nei, da skal du heller bytte de ut med kokte, kalde poteter fra middagen dagen før...

Ja, for jeg hadde et vektproblem fordi jeg spiste for lite karbohydrater, jeg (snakket med en av hans kolleger)

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening og lavkarbo virker! aliasdictus Trening 12 28-10-10 20:34
Rosenrot, oppskrytt eller virker det? Imse Kosttilskudd 1 25-08-09 21:25
Stix som ikke virker, eller hva? VioLETTa Ketolysekuren 21 12-10-07 19:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no