Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Effekt av Atkins

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-06, 14:55   #26
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Effekt av Atkins

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Vi sitter på nett hele tiden vi. Har sånne vaktskjema som sikrer at det til enhver tid er en lavkarboguru til stede.

:fnis:

MIN maskin er på nett døgnet rundt den - det er ikke alltid jeg er på samme sted som maskina.... men det er jo bare "minor details".....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 16:25   #27
Nette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 46
Innlegg: 23
Nette er på en erverdig vei

Sv: Effekt av Atkins

Ja, ikke sant?! Ser jo iallefall de samme navnene ofte, men det er koselig det altså. Dere har jo erfaring og peiling. Godt for oss "ferskinger" det.

Nette

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Vi sitter på nett hele tiden vi. Har sånne vaktskjema som sikrer at det til enhver tid er en lavkarboguru til stede.

:fnis:

Nette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no