Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-09, 22:34   #51
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

nydeli! kult att flere tørr!

synes det er morsomt å se andre sine kjøleskaper!!
er nok kikkeren i meg

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 00:20   #52
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

Endelig fant jeg overføringskabelen

Her er mine 2 kjøleskap og 2 frysere. Litt vanskelig å se alt da mye ligger i plastbokser







__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 10:55   #53
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

stilig! det tror jeg er det største kjøleskapet jeg har sett!! haha..

ketolysepølser <3<3

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:51   #54
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

Det var digert kjøleskap! Masse godt kjøtt der! Ketolysepølser....? Visste ikke det fantes engang, jeg. Jeg ser det står Meny på pølsene, så jeg får stikke innom en meny-butikk for å lete etter disse pølsene tror jeg.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 18:02   #55
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

Et deilig kjøleskap Ellian! Men så har du stor familie da.

Har ikke sett ketolysepølser i Oslo. Er det ikke sånn at de bare har dem i... eh.. typ østfoldsområdet eller noe sånt? (ble veldig usikker på hvor, bare innbilte meg at de ikke var så utbredt)

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 18:05   #56
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

Å nei! Kan jeg bestille det hos ketolyse.no kanskje? Hmm, pølser er vel kanskje ikke den helt optimale postordre-varen.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 10:39   #57
kokopeli
Medlem
 
kokopeli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 57
kokopeli er på en erverdig vei

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

Alle Meny butikker kan bestille inn fra de som lager dem nede på sørlandet ett sted, husker ikke i farta. Jeg har kjøpt dem hos Meny Holmestrand(Vestfold) og Meny CC,Brakerøya i Drammen.

Har de ikke bestiller de inn for deg, ta gjerne med deg kontakt informasjon for ketolysepølser som du finner på www.ketolyse.no og forhandler linken.

GRISE GODE pølser bare så det er sagt

__________________
http://ketolyse.blogg.no
Min side for å holde oversikt over dagligemåltider


kokopeli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 17:42   #58
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

De har pølsene på Jessheim Det er ikke så langt unna. Nå blir det pølser til helga!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 17:45   #59
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

De har pølsene på Jessheim Det er ikke så langt unna. Nå blir det pølser til helga!

Jessheim... der er jeg jo en gang i blant. Får vel ta meg en tur i helga jeg også.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 11:17   #60
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

De har pølsene på Jessheim Det er ikke så langt unna. Nå blir det pølser til helga!

ÅÅ ?? hvor i butikken ligger de da?? kan ikke huske å ha sett dem der!! yohoo!! lykkelig ble jeg nå!! elsker pølser!!

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 23:23   #61
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

*Dytte*

MORSOM tråd

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 07:10   #62
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!

Så gøy å se denne tråden igjen! Jeg har flyttet og fått nytt kjøleskap, så det er vel på tide med et nytt bilde igjen.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjøleskapet var jo tomt tullann Lavkarbo generelt 4 16-07-07 11:48
Hva har dere ALLTID i kjøleskapet? mofe Generell ernæringsdebatt 48 30-03-07 16:24
Hva har dere på kjøleskapet? Summer Generell diskusjon 17 29-03-07 21:10
Hva er ditt fagfelt? mofe Generell diskusjon 15 17-10-05 16:44
Gjett hvem som har et kg parmaskinke i kjøleskapet? Iset Atkins kosthold 2 19-06-04 13:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no