Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Apps

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-07-12, 09:43   #1
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Apps

Noen tips om apps for styrketrening? Har lastet ned jetfit, men synes ikke den er det jeg trenger. Kunne vel ønske meg noe hvor jeg legger inn øvelser i forkant og kan fylle inn gjennomført i forhold til vekt og rep. For så å laste og fylle inn neste gang. Vet ikke om det ble forståelig?

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:01   #2
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Apps

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Noen tips om apps for styrketrening? Har lastet ned jetfit, men synes ikke den er det jeg trenger. Kunne vel ønske meg noe hvor jeg legger inn øvelser i forkant og kan fylle inn gjennomført i forhold til vekt og rep. For så å laste og fylle inn neste gang. Vet ikke om det ble forståelig?

Ja, appen heter penn og papir....Mange bruker denne appen, og sammenstilt med trening over tid kan du døpe appen om til "Treningsdagbok"
;-)

Det enkle er ofte det beste, eh?

  Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:05   #3
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Apps

Fra spøk til alvor. Det du etterlyser finnes sikkert, men har nå sett litt på ulike apper for trening. Pr nu er faktisk gamlemetoden for de behov du ønsker det beste for meg.
Nå skriver ikke jeg ned hva jeg gjør for Jeg har pugget treningsplanen og vet hva jeg skal. Skriver heller ikke ned vektøkning for hver økt, men burde sikkert gjøre det?
Tror ikke det er så nøye, man både ser og kjenner at man han fremgang nesten for hver uke.

  Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:19   #4
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Apps

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Noen tips om apps for styrketrening? Har lastet ned jetfit, men synes ikke den er det jeg trenger. Kunne vel ønske meg noe hvor jeg legger inn øvelser i forkant og kan fylle inn gjennomført i forhold til vekt og rep. For så å laste og fylle inn neste gang. Vet ikke om det ble forståelig?

det er jo nettopp dette jefit gjør! du lager et program med de øvelsene du skal ta, fyller inn antall sett, reps, vekt og hviketid, samt dagene du skal trene det aktuelle programmet. under trening fyller du inn vekt og reps.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 13:24   #5
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Apps

Har bare funnet hvordan man legger inn et gjennomført program, ikke å hente det opp igjen liksom uten å lete etter den økten og så legge inn alt fra scratch, men da er det muligens noe jeg ikke har funnet?

Ja, penn og papir er det det går i nå, men mobilen er liksom alltid med...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 13:34   #6
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Apps

my routines

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 13:42   #7
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Apps

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

my routines

takk, bruker alltid litt tid på å finne ut av. Tekniske sakrr, men liker dem likevel

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 16:50   #8
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Apps

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Har bare funnet hvordan man legger inn et gjennomført program, ikke å hente det opp igjen liksom uten å lete etter den økten og så legge inn alt fra scratch, men da er det muligens noe jeg ikke har funnet?

Ja, penn og papir er det det går i nå, men mobilen er liksom alltid med...

Hva gjør du den dagen mobilen slutter fungere da? Alle notater og fremganger borte???? Men mulig du tar backup etter hver treningsøkt, da funker det jo greit :-)

  Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 23:16   #9
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Apps

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hva gjør du den dagen mobilen slutter fungere da? Alle notater og fremganger borte???? Men mulig du tar backup etter hver treningsøkt, da funker det jo greit :-)

Tror jeg skal overleve... Viktigst for meg er enkel tilgang til det jeg skal gjøre, med å trene på flere ulike sentre +hjemme...

Dessuten maser den om å laste opp etter hvert gjennomførte sett, så backup er ikke så vanskelig.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 23:36   #10
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Apps

du kan synkronisere logg og statistikk som kroppsmål og vekt med kontoen på nett. ittno problem

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 23:37   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Apps

Jefit er fin.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 00:37   #12
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Apps

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

du kan synkronisere logg og statistikk som kroppsmål og vekt med kontoen på nett. ittno problem

Sounds smooth asså. Er ikke sikker på om jeg vil ha kroppsmåla og vekta så lett tilgjengelig jeg ;-)
eller kanskje jo?

  Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 08:04   #13
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Apps

du kan jo velge om den skal være åpen eller privat... og om du vil ha bilde eller ei. mulig å laste opp formbilder også.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo apps til iphone/android? j0achim Generell ernæringsdebatt 43 04-04-13 13:34
Android apps - karbohydrat teller cecmur Spørsmål og svar 1 10-08-11 21:15
Apps til iphone Tingelingen Generell diskusjon 1 03-07-11 16:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no