Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

PC etter et møte med kaffe

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-09, 01:37   #26
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PC etter et møte med kaffe

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har en gammal Dell laptop liggende her hjemme, skal se om jeg kan sende deg Aèn.

Knappen funker, altså, så jeg tror ikke det er det det går på, jeg tror bare ikke den har kontakt, om du skjønner, det gjelder også et par andre knapper også, dessverre ... men takk for tilbudet

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 00:26   #27
Seigrobill
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 9
Seigrobill er på en erverdig vei

Sv: PC etter et møte med kaffe

Om du har varmekabler på badet, vill jeg først av alt satt den på gulvet der over natta , kan godt hende det er nok for å få tørka opp fuktigheten inni der. Husk å skru av maskinen først så den ikke blir overopphetet.

__________________


Seigrobill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 11:25   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PC etter et møte med kaffe

Opprinnelig lagt inn av Seigrobill, her.

Om du har varmekabler på badet, vill jeg først av alt satt den på gulvet der over natta , kan godt hende det er nok for å få tørka opp fuktigheten inni der. Husk å skru av maskinen først så den ikke blir overopphetet.

Jeg kan liksom ikke forestille meg at det hjelper, ettersom det er snart to uker siden det skjedde
Men jeg skal prøve å skylle det, må bare vente til jeg har penger til destillert vann og den rette skrutrekkeren.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I dag starter jeg på igjen etter at hele ketosen gikk til h.... etter sykehusopphold. Nitja Ketolysekuren 6 06-03-09 12:18
Bbbwwaaah! Mitt første møte med cocosa wollafruen Ketolysekuren 26 11-01-09 12:19
Hva med kaffe? cecilie Spørsmål og svar 3 08-10-08 22:51
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no