Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Ut av ketose etter Atkins-bar!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-08, 14:46   #1
alva
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 35
Innlegg: 16
alva er på en erverdig vei
Question

Ut av ketose etter Atkins-bar!

hei! spiste i går som jeg gjør vanlig når jeg er i ketose, bortsett fra at jeg spiste to atkins advantage barer som mellommåltid... og etter det kom jeg ut ketose! noen som har opplevd det samme? står jo på baren at den fungerer på alle trinnene... jeg gjorde plass til de i henhold til å holde meg under enn viss karber grense (20) er det de kunstige søtningsmiddelene mon tro?

alva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, renest mulig mat =) Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 15:00   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: ut av ketose etter atkins bar!

Opprinnelig lagt inn av alva, her.

hei! spiste i går som jeg gjør vanlig når jeg er i ketose, bortsett fra at jeg spiste to atkins advantage barer som mellommåltid... og etter det kom jeg ut ketose! noen som har opplevd det samme? står jo på baren at den fungerer på alle trinnene... jeg gjorde plass til de i henhold til å holde meg under enn viss karber grense (20) er det de kunstige søtningsmiddelene mon tro?

Når målte du da? du kan være i ketose selvom du ikke fikk noe utslag på sticksen akkurat nå
Test igjen litt seinere, så kan det hende at resultatet er et helt annet.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 15:13   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ut av ketose etter Atkins-bar!

Selv om det står på baren at du kan spise den på alle trinn, så vil jeg ikke anbefale å spise dem i induksjonen. Noe av poenget er å rense kroppen med ren mat!
Så om du kan holde deg unna i alle fall i disse to ukene, så er det beste.

Som Nellie sier, så er ikke det å ikke få utslag på ketostixen ebsbetydende med å ikke være i ketose.
Stixen sier bare noe om hva som skjer i urinen akkurat der og da. Den kan vannes ut, og man bør kjenne etter på hva som skjer i kroppen i tillegg.

Den beste tiden å måle med stix er på kvelden, minst to timer etter siste måltid.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 19:12   #4
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Ut av ketose etter Atkins-bar!

Opplved det jeg også

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 11:39   #5
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Ut av ketose etter Atkins-bar!

Jeg har også opplevd det. Tør ikke flere barer på leeeeeeeeeeeeeeeeenge. Slitsomt å falle ut av ketose, får en tre dagers hodepine hver gang jeg skal inn i ketose igjen.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins shop! HP Atkins kosthold 67 28-10-09 22:14
Ops! Spiste Atkins-bar i Induksjonsfasen American Induksjonen 16 22-09-06 09:09
Atkins bar på induksjonen Forveten Induksjonen 7 21-02-05 19:27
Tok en endulge bar i indtroduksjonsfasen atkins Roy82 Induksjonen 12 09-01-05 03:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no