Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-12, 20:24   #13501
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Mener du redskap??

ja foodprosessor som tåler det f.eks .
er 500 watt nok?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-04-12, 21:13   #13502
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

ja foodprosessor som tåler det f.eks .
er 500 watt nok?

Syns det hørtes lite ut, bør nok opp i 1000w

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-04-12, 21:13   #13503
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

ja foodprosessor som tåler det f.eks .
er 500 watt nok?

Min 450 watts stavmikser kortsluttet nylig. Den tok FYYYR! Holdt på å male nøtter. Neste blir 750 watt. MINST.


*surmuler* Har ikke råd til ny, så er masse nam jeg ikke får laget meg for tiden.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~

Sist redigert av Kitsu : 05-04-12 kl 22:49.
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 05-04-12, 22:43   #13504
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Syns det hørtes lite ut, bør nok opp i 1000w

ok det blir mye kverning av nøtter helt til mos så den bør tåle litt, takk

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 05-04-12, 22:59   #13505
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vurderer å kun spise skaldemans slankekjøttkaker en ukes tid, og se om dette har noen innvirkning på vektnedgangen min.

Men etter hva jeg leser, så er det vanskelig å få NOK fett i dem, fordi kjøttdeig og svinekjøttdeig ikke inneholder nok fett, siden de i sverige har fetere farse.

Har noen her spist disse og hvordan var resultatet? Spiste du noe annet enn disse?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 06-04-12, 07:41   #13506
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

ja foodprosessor som tåler det f.eks .
er 500 watt nok?

Jeg måtte ut og sjekke min lille, gamle Kenwood foodprocessor og den er på bare 400 W, ble mandelsmør i den gitt. Riktignok tok jeg ikke store mengder nøtter på en gang og jeg skrudde av innimellom pga av lyden, men det gikk uten problemer og ingenting tok fyr

Tror heller ikke man uten videre kan sammenligne foodp. og stavmikser på grunnlag av watt for stavmikseren min er på 350W og blir glovarm bare av å lage blomkålmos.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 06-04-12, 10:13   #13507
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg måtte ut og sjekke min lille, gamle Kenwood foodprocessor og den er på bare 400 W, ble mandelsmør i den gitt. Riktignok tok jeg ikke store mengder nøtter på en gang og jeg skrudde av innimellom pga av lyden, men det gikk uten problemer og ingenting tok fyr

Tror heller ikke man uten videre kan sammenligne foodp. og stavmikser på grunnlag av watt for stavmikseren min er på 350W og blir glovarm bare av å lage blomkålmos.

hadde håpet jeg kunne kjøpt denne:http://www.expert.no/product/product...ntifier=169427
ei dame sa hun kunne mose nøtter med den. Om man bare tar litt av gangen er det jo lettere for maskinen også.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 06-04-12, 10:26   #13508
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

hadde håpet jeg kunne kjøpt denne:http://www.expert.no/product/product...ntifier=169427
ei dame sa hun kunne mose nøtter med den. Om man bare tar litt av gangen er det jo lettere for maskinen også.

Så vidt jeg kan huske å ha lest er det ikke bare wattstyrken det kommer an på. Så kan godt hende den er bra. Den så i alle fall smart ut, plassbesparende, og billig!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 06-04-12, 10:50   #13509
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Vurderer å kun spise skaldemans slankekjøttkaker en ukes tid, og se om dette har noen innvirkning på vektnedgangen min.

Men etter hva jeg leser, så er det vanskelig å få NOK fett i dem, fordi kjøttdeig og svinekjøttdeig ikke inneholder nok fett, siden de i sverige har fetere farse.

Har noen her spist disse og hvordan var resultatet? Spiste du noe annet enn disse?

Kjøp spekk/ister og bland i!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 06-04-12, 12:08   #13510
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Så vidt jeg kan huske å ha lest er det ikke bare wattstyrken det kommer an på. Så kan godt hende den er bra. Den så i alle fall smart ut, plassbesparende, og billig!

takk. det blir nok mest valnøtter ,ikke de harde mandlene. Et spørsmål til? kan denne maskinen lage tahini (smør) av sesamfrø også?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 06-04-12, 15:27   #13511
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

hadde håpet jeg kunne kjøpt denne:http://www.expert.no/product/product...ntifier=169427
ei dame sa hun kunne mose nøtter med den. Om man bare tar litt av gangen er det jo lettere for maskinen også.

Også går det jo ann å ta korte pauser i prosessen også for ikke å totalt overbelaste maskinen. Vil tro at den maskinen kan klare det, spesielt valnøtter.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 06-04-12, 15:51   #13512
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Også går det jo ann å ta korte pauser i prosessen også for ikke å totalt overbelaste maskinen. Vil tro at den maskinen kan klare det, spesielt valnøtter.

ja, takk

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 06-04-12, 17:12   #13513
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lager mye mat, og sliter faktisk ut både håndmixere og foodprosessorer jevnlig. Stavmivere holder lenger.
For og ikke slite dem ut for fort, så kjører jeg aldri mer enn 30 sekunders intervaller, men likevel anser jeg maskinene som forbruksvarer som må skiftes ut ca annethvert år.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 06-04-12, 18:03   #13514
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ville også tatt en stavmixer hvis man ikke har tenkt til å kjøpe en stor kjøkkenmaskin.
Vi har en superpraktisk stavmixer på hytta fra Braun, som det fulgte med kvern og visp til også. Man får ikke lagd enorme mengder av gangen, men den funker til det meste. Ikke så dyr heller, husker jeg ikke feil så kostet den ca 700 kr.

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :)
Gammel 06-04-12, 20:21   #13515
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

ok det blir mye kverning av nøtter helt til mos så den bør tåle litt, takk

Jeg har hakket masse nøtter (og mye annet) med denne: http://www.elkjop.no/product/hjem-pl...lfa-stavmikser

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-04-12, 20:28   #13516
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har hakket masse nøtter (og mye annet) med denne: http://www.elkjop.no/product/hjem-pl...lfa-stavmikser

Det er nesten den samme som jeg tenkte på. Superpraktisk

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :)
Gammel 06-04-12, 20:45   #13517
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har hakket masse nøtter (og mye annet) med denne: http://www.elkjop.no/product/hjem-pl...lfa-stavmikser

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Det er nesten den samme som jeg tenkte på. Superpraktisk

Jeg elsker min Braun stavmikser, men har som BenteR slitt ut noen. Både motor og deler kan kjøpes separat til Braun, da, men sist kostet jeg på meg full pakke:



Det finnes også noen tråder her inne om kjøkken- gadgets for spesielt interesserte!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-04-12, 20:46   #13518
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har hakket masse nøtter (og mye annet) med denne: http://www.elkjop.no/product/hjem-pl...lfa-stavmikser

Den har jeg også, to stk faktisk, en hos meg selv og en hos Lille Gubben. Utrolig praktisk sak!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 06-04-12, 20:47   #13519
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg elsker min Braun stavmikser, men har som BenteR slitt ut noen. Både motor og deler kan kjøpes separat til Braun, da, men sist kostet jeg på meg full pakke:



Det finnes også noen tråder her inne om kjøkken- gadgets for spesielt interesserte!

Samme som jeg har, og den er super

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-04-12, 20:50   #13520
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Samme som jeg har, og den er super

Det ser ut som den jeg satte fyr på, muligens hakket bedre. :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 06-04-12, 21:52   #13521
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvem har oppskrift på "muffins" uten nøttemel?
Har soyamel, glutenmel, fiberhusk i skapet.

Lager nå muffins med hasselnøtt og mandel, som jeg malte med håndmikser. Det jeg ikke tenkte på er at jeg ikke skal spise hasselnøtter... Smakte to fingerstrøk på sleiva av massen, og det prikker alt i munnen

Har likevel lyst på noe å lage. Kan jeg evt bare bytte div mel i oppskrifter med de typene jeg har?

Lurer på hvem som skal spise de muffinsene..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-04-12, 22:10   #13522
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hvem har oppskrift på "muffins" uten nøttemel?
Har soyamel, glutenmel, fiberhusk i skapet.

Lager nå muffins med hasselnøtt og mandel, som jeg malte med håndmikser. Det jeg ikke tenkte på er at jeg ikke skal spise hasselnøtter... Smakte to fingerstrøk på sleiva av massen, og det prikker alt i munnen

Har likevel lyst på noe å lage. Kan jeg evt bare bytte div mel i oppskrifter med de typene jeg har?

Lurer på hvem som skal spise de muffinsene..

ja, du kan bytte tørrvare med annen tørrvare men være litt forsiktig fordi noe absorberer mer væske, f.eks kokosmel og avfettet mandelmel trenger mer væske enn proteinpulver, soyamel og fullfett nøttemel.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 06-04-12, 22:12   #13523
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg elsker min Braun stavmikser, men har som BenteR slitt ut noen. Både motor og deler kan kjøpes separat til Braun, da, men sist kostet jeg på meg full pakke:



Det finnes også noen tråder her inne om kjøkken- gadgets for spesielt interesserte!

men pris var vel et issue? Da faller jo Braun glatt igjennom....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-04-12, 22:12   #13524
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

ja, du kan bytte tørrvare med annen tørrvare men være litt forsiktig fordi noe absorberer mer væske, f.eks kokosmel og avfettet mandelmel trenger mer væske enn proteinpulver, soyamel og fullfett nøttemel.

Flott, takk skal du ha!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 06-04-12, 22:13   #13525
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har hakket masse nøtter (og mye annet) med denne: http://www.elkjop.no/product/hjem-pl...lfa-stavmikser

å hakke er ikke det jeg trenger, det er å kverne nøtter til smør, og det går vel ikke med stavmikser? tenker kjøpe en mandelkvern på nille også for å lage nøttemel.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 10 (0 medlemmer 10 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no