Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 12-04-12, 11:12   #13676
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Hva gjør man når man har vunnet 15 poser chips og ikke spiser sånt?

Jeg er nødt til å hente de på postkontoret i dag.. Kanskje gi de bort til venner?

gi de til noen du kjenner som du vet spiser slik! kanskje du kjenner noen studenter eller andre med dårlig råd?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-04-12, 14:40   #13677
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Dette liker jeg ikke. Jeg har de siste par ukene fått noen flekker med noe jeg mener er atopisk eksem. De er omtrent runde og på strl med ett kronestykke. En på ryggen, en bak på hoften, og nå dukket det opp en bak på overarmen. Dette liker jeg ikke, og er redd for at det skal dukke opp flere, på synlige steder slik som på armen.

Skal for sikkerhetsskyld bytte på sengen.

Bør jeg smørre disse flekkene med feit krem, eller med hydrokortison?

Klør disse utslettene? Hvis ikke, kan det være en type sopp som opptrer i sånne rundinger, og det er ganske enkelt å behandle. Dette er instuksjonene jeg fikk av legen:
1. Kjøp Selsun shampoo på apoteket (reseptfritt)
2. I løpet av en kveld smører du inn utslettene godt med shampooen 3 ganger og lar det trekke godt inn og tørke mellom hver gang, og så sover du med det om natta.
3. Etter ei uke gjentar du samme prosedyre.
4. En måned etter det igjen, gjentar du det en siste gang.

Hvis du vil kan du jo prøve dette, hvis du blir kvitt det er jo saken grei. Hvis ikke bør du vel oppsøke lege for å finne ut hva det er. Eventuelt kan du besøke legen først.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 12-04-12, 14:48   #13678
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal på sånt halvtårsoppfølgingsmøte på NAV i morgen.. Sammen med sjefen min.. De syntes ikke jeg trengte ha med lege. Har da altså vært sykemeldt i et halvt år.. Hva kan jeg forvente meg?

Ser ikke helt poenget, siden jeg skal begynne å jobbe igjen 1. mai, men det er kanskje sånn i tilfelle jeg finner ut at jeg ikke er bra nok til å jobbe likevel?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 12-04-12, 16:57   #13679
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

visdomstann kirurgisk fjerna nå. fått pinex forte, men den tar bare toppen av smertene. hjelp?? hva gjør jeg?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-04-12, 16:58   #13680
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

visdomstann kirurgisk fjerna nå. fått pinex forte, men den tar bare toppen av smertene. hjelp?? hva gjør jeg?

Hold ut, det er ikke farlig.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 12-04-12, 17:11   #13681
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Klør disse utslettene? Hvis ikke, kan det være en type sopp som opptrer i sånne rundinger, og det er ganske enkelt å behandle. Dette er instuksjonene jeg fikk av legen:
1. Kjøp Selsun shampoo på apoteket (reseptfritt)
2. I løpet av en kveld smører du inn utslettene godt med shampooen 3 ganger og lar det trekke godt inn og tørke mellom hver gang, og så sover du med det om natta.
3. Etter ei uke gjentar du samme prosedyre.
4. En måned etter det igjen, gjentar du det en siste gang.

Hvis du vil kan du jo prøve dette, hvis du blir kvitt det er jo saken grei. Hvis ikke bør du vel oppsøke lege for å finne ut hva det er. Eventuelt kan du besøke legen først.

Hm, de klør når jeg tar på dem, men det er sikkert fordi det irriterer. Fikk tips om å ta noen spesielle D vitamin dråper i dag. Og så har jeg legetime neste uke.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 12-04-12, 17:37   #13682
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

visdomstann kirurgisk fjerna nå. fått pinex forte, men den tar bare toppen av smertene. hjelp?? hva gjør jeg?

Jeg synes ikke Pinex forte hjalp noe mot tannsmerter i det hele tatt, ble bare groggy. Ibux, 600 mg hjelper mye bedre på meg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 12-04-12, 18:05   #13683
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Pinex hjelper ikke på meg, hverken vanlige eller sterke. Apoteket tror meg ikke, siden det er samme virkestoffer som i paracet, men det er faktisk sånn. Paracet funker da.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 12-04-12 kl 19:25.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-12, 18:08   #13684
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

tja, jeg blir dårlig av ibux, men ibumetin funker finfint på meg... skal jo lissom være det samme... pinex forte hjalp meg da jeg trakk mine 3 visdomstenner. men jeg brukte ikke opp første pakka engang, gikk over til vanlige smertestillende dagen etter.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 12-04-12, 18:20   #13685
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nai. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre altså. Jeg har så absurd lav smerteterskel Men det er greiere nå enn hva det var da jeg våkna av at bedøvelsen var gått ut, da holdt jeg på å kaste opp av smerte sank sammen på kjøkkengulvet i krampegråt mens jeg brakk meg. Nå gjør det heldigvis bare veldig vondt

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-04-12, 18:21   #13686
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hm, de klør når jeg tar på dem, men det er sikkert fordi det irriterer. Fikk tips om å ta noen spesielle D vitamin dråper i dag. Og så har jeg legetime neste uke.

Da er det kanskje noe annet. Mine klødde ikke i det hele tatt. Lykke til hos legen!

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 12-04-12, 19:11   #13687
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Nai. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre altså. Jeg har så absurd lav smerteterskel Men det er greiere nå enn hva det var da jeg våkna av at bedøvelsen var gått ut, da holdt jeg på å kaste opp av smerte sank sammen på kjøkkengulvet i krampegråt mens jeg brakk meg. Nå gjør det heldigvis bare veldig vondt

Uff

Men det kan være verdt å prøve Ibux altså, dama jeg snakket med på apoteket den gangen sa også at det var mye bedre i forhold til tannsmerter. Og det er det jeg har fått hos tannlegen også når det har vært noe, visdomstenner eller en stor fylling som jeg måtte ta i fjor da det var blitt hull under en tidligere fylling ... Men det bør være litt stor dose for at det skal hjelpe.

Når jeg tenker på det husker jeg at jeg ikke bare følte meg groggy, men fikk vondt i hodet av Pinex forte. Men det er vel den eneste gangen jeg har tatt det, så vidt jeg kan husker (kanskje noe for mange år siden, men er usikker), så har ikke noen bred erfaring ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 12-04-12, 19:26   #13688
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Nai. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre altså. Jeg har så absurd lav smerteterskel Men det er greiere nå enn hva det var da jeg våkna av at bedøvelsen var gått ut, da holdt jeg på å kaste opp av smerte sank sammen på kjøkkengulvet i krampegråt mens jeg brakk meg. Nå gjør det heldigvis bare veldig vondt

Legg en isbit på

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-12, 19:36   #13689
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Nai. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre altså. Jeg har så absurd lav smerteterskel Men det er greiere nå enn hva det var da jeg våkna av at bedøvelsen var gått ut, da holdt jeg på å kaste opp av smerte sank sammen på kjøkkengulvet i krampegråt mens jeg brakk meg. Nå gjør det heldigvis bare veldig vondt

Uff, så fælt.. Har man ikke tannlegeskrekk fra før av..

Har dessverre ikke noen gode råd å komme med.. Men håper det går over snart!

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-12, 19:44   #13690
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Yeah, har prøvd ibux nå, nå er alt mye lettere til og med fått i meg litt mat! Hurra!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-04-12, 19:47   #13691
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Yeah, har prøvd ibux nå, nå er alt mye lettere til og med fått i meg litt mat! Hurra!

Fortsatt god bedring! krysser fingre og knær for at du blir smertefri rimelig kjapt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-12, 19:56   #13692
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Yeah, har prøvd ibux nå, nå er alt mye lettere til og med fått i meg litt mat! Hurra!

Så braaa!

Fortsatt god bedring

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 12-04-12, 20:05   #13693
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Yeah, har prøvd ibux nå, nå er alt mye lettere til og med fått i meg litt mat! Hurra!

Så flott Ibux er tingen. Speedy recovery fra meg også

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 12-04-12, 20:19   #13694
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

tusen takk folkens, dere er gode! (var ikke helt meninga å kuppe tråden her altså.. o.O )

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-04-12, 20:28   #13695
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

tusen takk folkens, dere er gode! (var ikke helt meninga å kuppe tråden her altså.. o.O )

Det hørtes ikke godt ut, kluten. Pinex forte virker aldri på meg heller. Men som nevnt er ibux veldig fin. Den kan fint kombineres med paracet. En av hver pleier å gjøre underverker.
Men nå går det nok fint framover. Klemme litt på deg, jeg.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 12-04-12, 20:38   #13696
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Det hørtes ikke godt ut, kluten. Pinex forte virker aldri på meg heller. Men som nevnt er ibux veldig fin. Den kan fint kombineres med paracet. En av hver pleier å gjøre underverker.
Men nå går det nok fint framover. Klemme litt på deg, jeg.

Det er paracetamol i Pinex forte, så sammen med ibumetin virker det gull på tannsmerter!
2- 3 dager så har du glemt alt om hvor vondt det var og kan glede deg til å ta de 3 neste, Vaskeklut!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 12-04-12, 20:39   #13697
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det er paracetamol i Pinex forte, så sammen med ibumetin virker det gull på tannsmerter!
2- 3 dager så har du glemt alt om hvor vondt det var og kan glede deg til å ta de 3 neste, Vaskeklut!

jeg skal heldigvis bare ta en til (..håper jeg! tannlegen sa i hvertfall at de i overkjeven så fine ut og de er på plass og alt det der..)

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-04-12, 22:57   #13698
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg skal heldigvis bare ta en til (..håper jeg! tannlegen sa i hvertfall at de i overkjeven så fine ut og de er på plass og alt det der..)

Så rart! Jeg og mange med meg får beskjed om at de andre må tas etterhvert(helst snart) fordi de ikke vil ha noe å tygge mot/bryne seg på og dermed vil "rotne på rot" temmelig fort!

Tannlegen min tar alltid en nede og en oppe på samme side samtidig. Da slipper man på en måte unna med 2 vondter fordi man ikke likevel ikke kan bruke den siden av munnen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 12-04-12, 22:59   #13699
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kitt: så rart! Jeg må spørre tannlegen litt mer inngående i neste uke når jeg skal ta stingene! Har jo ikke lyst på råtnende tenner heller da

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-04-12, 07:44   #13700
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Så rart! Jeg og mange med meg får beskjed om at de andre må tas etterhvert(helst snart) fordi de ikke vil ha noe å tygge mot/bryne seg på og dermed vil "rotne på rot" temmelig fort!

Tannlegen min tar alltid en nede og en oppe på samme side samtidig. Da slipper man på en måte unna med 2 vondter fordi man ikke likevel ikke kan bruke den siden av munnen!

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kitt: så rart! Jeg må spørre tannlegen litt mer inngående i neste uke når jeg skal ta stingene! Har jo ikke lyst på råtnende tenner heller da

Jeg opererte bort de 2 nede som 20-åring. De 2 oppe hadde seff ikke noe å tygge mot, men de holdt nå stand helt til for 1 år siden. Da var de begge litt løse, og tannlegen trakk de før det skulle gå betennelse i de.
Må nok være veldig individuelt hvor lang tid det tar før man får problemer med de gjenværende, men mine holdt ut i 25 år

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no