Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

iih..jeg har hovne bein!

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-11-06, 12:48   #1
maggotbaby
Nytt Medlem
 
maggotbaby sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 42
Innlegg: 7
maggotbaby er på en erverdig vei

iih..jeg har hovne bein!

jeg er så hoven i beina.spiser lite salt,drikker mye vann og tar tidvis vanndrivende kurer.men hjelper ikke.

jeg tar også kelp,da jeg har lest at et av symptomene på jodmangel er opphovnede bein.

noen andre forslag?
er magnesium noe?




ellers er dette min første dag her.jeg skal ikke ned så mange kilo,men det er likevel noen som skal bort.mest vil jeg bruke dette som guide til et sunnere kosthold,og utveksle erfaringer.alltid rom for forbedring


ehrm..men hvor skal jeg egentlig begynne å lese om det forskjellige?snuser litt rundt her nå..men litt travel i dag..såburde vel avslutte prosjektet snart...

maggotbaby er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ehrm..vi får nå se Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 17:34   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: iih..jeg har hovne bein!

Det kan være veldig mange årsaker til hovne bein.
Ville ha søkt lege om jeg var deg.

Jeg har slitt med hovne bein i 28 år og hos meg er det hormoner (tror legene) som er årsaken. Før det har jeg prøvd alt vanndrivende som finnes på helsekosten uten at det har hjulpet. Etter en masse utredninger har jeg endt opp med vanndrivende piller, men det er INGEN løsning.

Jeg gjør som deg, drikker masse vann og spiser lite salt. Det hjelper litt. I tillegg har jeg funnet et krem fra L'Occitane som er basert på druer. Den virker inn på blodomløpet og har hjulpet meg veldig i sommer. har nesten ikke hatt hovne bein. Om vinteren bruker jeg støttestrømper for å holde blodomløpet igang. Anbefales !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no