Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-09, 18:22   #26
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Jeg ble inspirert av Everios tapas i går, så i kveld blir det tapas. Passer bra fordi jeg driver med et spise-meg-ut-av-et-overfylt-kjøleskap-prosjekt, og da kan jeg jo bruke noen av restene jeg har liggende. Har ikke helt bestemt meg for hvilke tapas jeg skal lage ennå, annet enn at jeg vet jeg skal ha chilimarinerte scampi...

Tar meg ikke tid til å lage Everios tapaskjeks denne gangen, men de SKAL testes! Ser supergode ut!

Tapas er også helt genialt når man har middagsbesøk av ikke-lavkarbere. Bare å lage et godt utvalg, også kan alle plukke det de har lyst på

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 21:36   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Tapas er også helt genialt når man har middagsbesøk av ikke-lavkarbere. Bare å lage et godt utvalg, også kan alle plukke det de har lyst på

Ja, og om man skal ut og spise med folk også, for da kan man velge mest mulig rein mat

Vi har ikke råd til å spise tapas hjemme lenger, for sambo tar så j*****G av og handler alt for mye og alt for dyrt hver gang..

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 21:40   #28
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vi har ikke råd til å spise tapas hjemme lenger, for sambo tar så j*****G av og handler alt for mye og alt for dyrt hver gang..

*skratter*

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 22:21   #29
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, og om man skal ut og spise med folk også, for da kan man velge mest mulig rein mat

Vi har ikke råd til å spise tapas hjemme lenger, for sambo tar så j*****G av og handler alt for mye og alt for dyrt hver gang..

Heheh... Kjenner til det jah! Mye av de ferdige tapasproduktene er kjempedyre! Men det går faktisk an å lage egne tapas som ikke trenger å bli så dyrt altså. Kjøpte et par tapaskokebøker og det har jeg ikke angra på

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 00:52   #30
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Jeg skal ha fest hjemme hos meg og gjestene skal ta med tapasretter. Det blir spennende å se hva som kommer. Selv skal jeg lage marinerte lammekoteletter og scampi med chili og hvitløk. Og selvfølgelig Gerds ostekake til dessert. Tror jeg skal marinere noen sopp også. Gleder meg alvorlig.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 00:55   #31
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

<---- hiver seg på første fly
Tror jammen jeg må prøve tapas sjøl en dag. Passer jo de fleste det...

*traller litt*

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 01:59   #32
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Scampi!

Vi hadde taco dag. En av dagene må jeg få prøvd meg på denne ostelasagnen også.

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 10:55   #33
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Opprinnelig lagt inn av MysticalSaga, her.

En av dagene må jeg få prøvd meg på denne ostelasagnen også.

Ser du har lindbergish-kostholdsfilosofi. Legg gjerne inn hvordan du tilpasser den til fedon. Jeg vil også lage den, men ender alltid opp med for mye fett...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 11:04   #34
Smiline
Medlem
 
Smiline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Innlegg: 109
Smiline er på en erverdig vei

Raclette

Opprinnelig lagt inn av mizzzzy, her.

Vi skal ha raklett. Kjempedeilig. Har dere smakt det? Eget jern med stekeplate på toppen og lita panne under til gratinering av grønnsaker og lage sauser.
Den beste sausen ever lærte jeg var raklett. Fløte, med kikkoman, masse krydder, litt revet ost, og masse brokkoli.
Denne er kjempegod ellers også til kjøtt og sånn.
Så har vi masse forskjellig kjøtt og kylling og fisk og reker som vi griller på stekeplaten. I panna under, lager vi også omeletter.
Dette kan virkelig anbefales, og passer jo supert til denne kuren!

Dette var en ny og kreativ måte å lage raklette på
Da kan jeg jo komme med orginalversjonen på lavkarbo vis med sløyfing av poteter og pickeled veggis. Raclette er Sveitsisk og denne retten kommer fra da sveitserene holdt en ost (kumelk) opp mot et ildsted for så å bli skrapet av varm og spist (raclette kommer av fransk, å skrape). Orginalt er det ikke saus til denne retten, men det var jo en god idè om man vil kutte osten.
Min favoritt lavkarbo eller vanlig versjon med sløyfet poteter for min del og pickled veggis (kan ikke fordra):
På platene: Hvitløksmarinert biffstrimler, squash, paprika, sopp
(bokoli og blomkål i stede for poteter)
Ostepannene: I Norge er det ikke så lett å få tak i osten Raclette, men her fungerer Port Salut veldig godt. Osten smeltes i ostepannene alene. I Sveits får man raclette osten i ulike typer med pepper og krydder, men å pepre litt før den smeltes blir nesten samme ting.
Men så noen av det beste jeg vet er å bruke blåskimmer ost og gratinere sopp og squash skiver i ostepannene

Tror jeg dropper den pizzaen i dag til fordel for raclette! *drømmer meg tilbake til alpene, snowboard, ostefondu og raclette* Nå er det jo endlelig litt snø igjen i Oslo

Noen som har flere versjoner av raclette?

__________________


Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 11:20   #35
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ser du har lindbergish-kostholdsfilosofi. Legg gjerne inn hvordan du tilpasser den til fedon. Jeg vil også lage den, men ender alltid opp med for mye fett...

Hm, jeg var mer Lindbergish. Nå er jeg muligens mer generell lavkarbo uten å telle karber. Jeg skal forandre det i profilen min.

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 12:03   #36
Nola
Medlem
 
Nola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 35
Innlegg: 68
Nola er på en erverdig vei

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

[quote=danish;617433

Jeg skal lage tortilla, [/quote]

er det hjemmelaget tortilla lefser? isåfall noen som har oppskrift???

Nola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 14:44   #37
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Jeg skal ha tacosalat i kveld, rester av det til frokost/lunch i morgen og pizza uten deig i morgen kveld. da har jeg også lunsj mandag

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 15:37   #38
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Har allerede sagt hva jeg skulle ha i helgen, men MÅTTE bare innom for å fortelle at himmelsk gryte er, som navnet sier, HIMMELSK!!
PS! Jeg trodde denne skulle bli sterk (liker sterk mat) pga mengden chili og cayennepepper, men det ble den ikke. Så ønsker man maten litt sterk, så ha i litt ekstra..

*traller i vei*

__________________
Under opplæring



Sist redigert av Damita : 17-01-09 kl 17:31. Årsak: Hadde gitt æren til feil person for den himmelske gryta gitt :p Sorry :rodme:
Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 16:13   #39
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Opprinnelig lagt inn av Damita, her.

Har allerede sagt hva jeg skulle ha i helgen, men MÅTTE bare innom for å fortelle at Gerd's himmelske gryte er, som navnet sier, HMMELSK!!
PS! Jeg trodde denne skulle bli sterk (liker sterk mat) pga mengden chili og cayennepepper, men det ble den ikke. Så ønsker man maten litt sterk, så ha i litt ekstra..

*traller i vei*

Pssst. Det er lindabtn som har komponert Himmelsk Gryte, så det skal ikke jeg ha æren for

Men god , ja fyttikatta

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 16:41   #40
Damita
Seniormedlem
 
Damita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 58
Innlegg: 3.243
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Pssst. Det er lindabtn som har komponert Himmelsk Gryte, så det skal ikke jeg ha æren for

Men god , ja fyttikatta

Rettelse, ny feil følger
Skal huske det heretter jeg

*titter ut i lufta og plystrer*

__________________
Under opplæring


Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 16:53   #41
mizzzzy
Medlem
 
mizzzzy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 103
mizzzzy er på en erverdig vei

Sv: Raclette

Opprinnelig lagt inn av Smiline, her.



Dette var en ny og kreativ måte å lage raklette på
Da kan jeg jo komme med orginalversjonen på lavkarbo vis med sløyfing av poteter og pickeled veggis. Raclette er Sveitsisk og denne retten kommer fra da sveitserene holdt en ost (kumelk) opp mot et ildsted for så å bli skrapet av varm og spist (raclette kommer av fransk, å skrape). Orginalt er det ikke saus til denne retten, men det var jo en god idè om man vil kutte osten.
Min favoritt lavkarbo eller vanlig versjon med sløyfet poteter for min del og pickled veggis (kan ikke fordra):
På platene: Hvitløksmarinert biffstrimler, squash, paprika, sopp
(bokoli og blomkål i stede for poteter)
Ostepannene: I Norge er det ikke så lett å få tak i osten Raclette, men her fungerer Port Salut veldig godt. Osten smeltes i ostepannene alene. I Sveits får man raclette osten i ulike typer med pepper og krydder, men å pepre litt før den smeltes blir nesten samme ting.
Men så noen av det beste jeg vet er å bruke blåskimmer ost og gratinere sopp og squash skiver i ostepannene

Tror jeg dropper den pizzaen i dag til fordel for raclette! *drømmer meg tilbake til alpene, snowboard, ostefondu og raclette* Nå er det jo endlelig litt snø igjen i Oslo

Noen som har flere versjoner av raclette?

Å, slik har jeg aldri laget raklett! bare lært sånn vi lager den, av svigers. Men her kan du jo bruke alt mulig. Jeg bruker bare vanlig revet norvegia, er litt kresen i matveiene, og masse grønnsaker og kjøtt og fisk og reker. bruker baconterninger og skinkebiter som vi lager i omeletten, og den er enkel: egg og følte rørt sammen. hehe. da blir den litt tykkere, og blir fortere ferdig.

det som er så deilig, er jo at et så enkelt jern gir uendelig med muligheter føler jeg!
Tusen takk for info om andre måter enn det jeg kan, altså din som er den "ordentlige".

__________________



mizzzzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 17:16   #42
Graphicjunkie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 34
Graphicjunkie er på en erverdig vei

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Idag blir det Tex Mex burgere som jeg leste om her på forumet. Med masse ost og litt bacon på. Salat og litt salsa. Hjemmelaget guacomole

Graphicjunkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 17:32   #43
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Her i huset skal vi prøve ostelasagn i kveld hørtes skikkelig godt ut. Er spent på hvordan det blir med all osten...
I morgen blir det biff, med masser av deilige grønnsaker og fylte sopp
Mulig at vi prøver oss på gele (gelatin + funlight)

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 18:51   #44
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Ble ingen sjokolade på meg i dag Så her går det i vann og NULL kunstig tilsetningssoffer, det skal eg overhode ikke ha neste uke heller. Verken IFA, friboldrops eller fun light.
No skal resten av julekg bort

Men skal kose meg med kjempedigg mat da, biff med fløtegratinert blomkål og grønnsaker til. Blir nok minimais og løk tenker eg

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 19:06   #45
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

flink du er da fungirl

Jeg har spist deilig enchiladas med masse ost gratinert...med mama lupes tortillas. Takk til lavkarbopikene !

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 19:13   #46
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Takk luringen, men må huske på at uka er ikke begynt ennå så vi får se neste lørdag hvor flink eg har vært

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 23:58   #47
øyertbærto
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 7
øyertbærto er på en erverdig vei

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

I kveld laga jeg meg biffsnadder av kylling. Bare å skjære opp kyllingfilet og steke den med champingjong og løk m litt krydder etter smak og behag. jeg brukte grillkrydder og ingefær. ved siden av hadde jeg salat og en dressing av Kesam, litt majones,sølvløk, jalapenos. Krydra dressingen med salt, pepper og hvitløkspulver.
Serverte Hansa Ultra til.
Det var godt det.

øyertbærto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I tvil......men lavkarbo e bra førr PCOS Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 07:46   #48
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Vi har besøk i helga...I går ble det kyllingsuppe lagd etter oppskrift herfra (den var kanongod!) med litt ekstra snert (hadde godt med chili i den) til middag, "de andre" hadde hvitløksbrød til så da kunne jeg ikke være dårligere, tok noen tynne skiver lollipopbrød og ristet i ovnen, gned inn med hvitløk og hadde smør på.

Reker til kveldskos.

I dag blir det noe så kjedelig som koteletter under grillen i stekovnen. Men det er kosemat for meg!

Har bestemt meg for null alkohol før påske, og bacongull kun de få helgene vi skal på hytta. Minimalt med sukkerfri sjokolade og lavkarbokaker også. Sparer penger på det og så er det litt fordi jeg kjemper med kroppen min om hvor gode resultater jeg kan oppnå innen påske (ettårsjubileum på ketolyse).

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 21:58   #49
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

du har jo vært fantastisk flink da screwball.*impånert*

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 08:40   #50
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Hva for noe godt skal dere kose dere med i helgen?

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

du har jo vært fantastisk flink da screwball.*impånert*

Takk for det!

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08
Til dere som sjesker på noe godt Tette80 Ketolysekuren 24 09-05-07 09:16
Unner dere dere noe godt innimellom?? Tiril77 Lavkarbo generelt 20 13-01-05 23:04
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no