Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Fullført eurodiett!?!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-05, 22:51   #1
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Fullført eurodiett!?!

Lurer på hvor mange her inne som har fullørt eurodiett og hvordan det har gått??

Hvilken Fase er vanskligst, har noen lagt på seg igjen etter de har vært ferdig?? OSV....


kanskje greit å vite hva man har å forvente etter hvert....


jo og sånn ca hvor mye har dere gått ned i hver fase???

Tja det varvel alt for nå

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 01:07   #2
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Hei du! Har holdt på siden 3 januar jeg, har gått ned.. *tenke* 16 kilo fra da til nå.

( 9 i fase 1 ( 3 uker), 4 i fase 2 (4 uker) og ingen endring i fase 3 ( 1 uke ) Og er nå tilbake i fase 1 ( tatt av 3 kilo til bare denne uka)

VILLE BARE LEGGE TIL AT DETTE MED VEKTA ER INDIVIDUELT!!

Er i fase 1 igjen pga div. ting.

Syntes egentlig fase 3 var verst... var så utrolig lett og bare skeie ut bittelitt da, og bittelitt senere, å plusselig den uka så hadde jeg skeiet ut med noe HVER bidige dag! ( Må legge til at jeg hadde bursdag den ene dagen da .)
Men jeg la ikke på meg noe igjen den uka der, men det kan jo være individuelt...

Er ferdig med fase 1 igjen etter neste uke, så skal jeg over på fase 2 noen uker osv osv, så får vi se hva som skjer

Lykke til

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 01:21   #3
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

Oi....!

16kg er jo kjempe bra er vel noe sånte jeg håper på....=) men nå får vi jo vente å se hvordan det går når jeg begynner på det.

Ja det er vel kanskje fase 3 jeg er mest redd for. Men den tid den sorg(eller glede, har jo da tross alt tatt av noen kilo=)

hehe når det er bursdag er alt lov=)

men sånn alt i alt går det bra???

Lykke til videre

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 01:24   #4
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av anniejahren


men sånn alt i alt går det bra???

Jupp! "bittelitt" frustrert bare de gangene vekta har stått stille... (selv om jeg ikke har NOE å klage på, ingen klær som passer Mila lenger nei... )

Natta

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 12-03-05, 01:25   #5
anniejahren
Medlem
 
anniejahren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Innlegg: 133
anniejahren har en fantastisk aura rundt seganniejahren har en fantastisk aura rundt seg

ÅÅh så deilig følelse det må være=) Gratulerer


Natti

anniejahren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-08-05, 13:20   #6
Tuli
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 82
Innlegg: 5
Tuli er på en erverdig vei

Euro-diett

Hei anniejaheren

Det er meget skjelsen jeg er inne på siden. Men jeg må fortelle at jeg har gått ned 20 kg
på Euro-dietten. Begynte 14. mars, og har vært meget flink. Fikk skryt av legen min. Ferie og alt det der! Det som jeg er mest redd for er hvordan jeg klarer å begynne med Fedon-mat. Det får komme etter hvert.
Jeg har følt meg veldig opplagt, blodtrykket er gått ned til 135/80.

Skal ned 5 kg til

Vennlig hilsen "Tuli"

Tuli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 10:56   #7
Bolsius
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Innlegg: 1
Bolsius er på en erverdig vei

Sv: Fullført eurodiett!?!

Jeg brukt Eurodiett siden 2.jan 06. I dag 29.5.06 har jeg gått ned 46 kg. Var 4 uker i fase 1 og gikk ned 17kg.
Resten av tiden har jeg fortsatt i fase 2 for å kvitte meg med mest mulig av 59kg overvekt. Fukuserer mest på å spise fornuftig uten å være sulten, mosjonere mye (7-9 timer per uke, sykle, gå/jogg) så får vekta komme som et resultat av dette. Varierer mellom 0.2 og 2.5 kg ned per uke. Alle tester hos legen viser OK verdier. Hadde diabetes 2 og høyt blodtrykk. Har nå langtidsblodsukker på 4.8 og blodtrykk gått ned fra 155/85 til 120/75. Føler meg bra! Dette virker! Gått ned fra 5 piller i døgnet til en halv!

Bolsius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-06-06, 01:37   #8
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fullført eurodiett!?!

Er egentlig i fase to men skulle gjerne vært i fase en litt lenger. Blir vel ett måltid pr dag, om jeg må, er jeg ikke i en situasjon der jeg behøver å spise så blir det fortsatt fem eurodiettmåltider. Har gått ned 6 kg på en mnd

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spørsmål ang Eurodiett Charlie Eurodiett 15 08-06-06 15:37
Oppstart eurodiett? turid Eurodiett 5 11-07-04 21:09
Maz, hva er Eurodiett? Summer Andre dietter 6 11-01-04 07:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no