Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Foot Lock - noen som har erfaring?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-03-11, 22:52   #1
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Foot Lock - noen som har erfaring?

Lurer på om det finnes noen her inne på forumet som har erfaringer med en behandlingsmetode for å rette opp i rygg/nakke/skjelett problemer som kalles for Foot Lock.

Så vidt jeg har lest meg til er dette en metode hvor man "låser opp" de små beina i fotbladet for å rette opp i skjevheter og skape balanse i hele kroppen. Metoden ble funnet opp av en tidligere tannlege her i Norge - som skal ha hjulpet mange på nesten mirakuløst vis ved hjelp av enkle grep som skal til for å rette opp ubalanser i fotbladene.

Høres fantastisk ut for meg med min stive rygg, derfor veldig spent på om noen her inne faktisk har prøvd og er fornøyd? Blir veldig glad for svar

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har samme erfaring? helle50 Ketolysekuren 4 25-10-10 18:49
Noen som har erfaring med p-sprøyte? Kanel Generell diskusjon 9 30-09-10 16:02
Noen som har erfaring/viten om CLA? scartz Spørsmål og svar 0 27-11-09 00:55
Noen med erfaring med mat i Praha? Caroline79 Generell diskusjon 4 26-11-09 23:51
Noen som har erfaring med wii fit? Håp_80 Trening 11 14-01-09 12:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no