Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Vektoppgang etter behandling

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-11, 16:28   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Vektoppgang etter behandling

Jeg har de siste seks ukene, tre ganger i uken, gått til behandling hos manuellterapaut. Det har resultert i en vektoppgang på 4-5 kilo! Nå skal det sies at jeg i en uke innen det samme tidsrommet har drukket endel pepsi max for å teste ut om juksesukker er ok for meg sånn vektmessig. Resultatet er som sagt 4-5 kilo OPP! Jeg har gått ned 2 kilo igjen etter at jeg kuttet pepsien, men hvorfor har jeg gått opp grunnet behandlingen??

Jeg spiser det samme som jeg alltid har gjort, er litt mer aktiv enn det jeg var. Manuellputten sa noe om at musklene i kroppen var så stive og stramme at jeg måtte regne med at endel energi kom til å bli frigjort. Jeg trodde han mente at jeg skulle føle meg sprekere og mer opplagt, men kanskje denne frigjorte energien er energi som legger seg på sidebeina??

Noen som har erfart det samme?

Han mente også at kroppen min agerte som om den var på konstant joggetur.. Kanskje kroppen etter behandlingene har funnet ut at den IKKE er på joggetur og derfor ikke forbrenner like mye lengere? Noen som vet?? En annen ting som er rart er at manuellputten begynte løsne på musklene mine så har jeg begynt å samle vann igjen?!

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 03-04-11 kl 16:44.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 16:42   #2
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Vektoppgang etter behandling

hm, har ikke samme erfaringen jeg. har den siste måneden hatt 4-5 behandlinger hos manuellterapeut for nakke og rygg problemer, (klassisk for min jobb) og her har det heller løsnet på vektnedgangen. (men det kan jo også hatt andre årsåker da det har skjedd mye rart de siste to ukene som vanligvis ikke skjer ) drikker selv cola zero omtrent hver dag også.

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp ... (vektoppgang etter å gå fra pulverkur til Ketolyse) sokkerklompen Spørsmål og svar 5 14-01-10 23:35
Vektoppgang etter ketolysekuren? emma1 Informasjon 13 23-04-09 16:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no