Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Mål!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-12-09, 20:06   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Loven om tiltrekning har ingenting med Gud eller Jehova eller Allah og Halleluja å gjøre. Det er en sterk, kosmisk kraft som vi alle bærer inni oss. At noen har behov for å sette navn på den, må man selvfølgelig respektere. Jeg har ikke noe spesielt navn på den, men gjør som Photobscruba, ser meg selv der jeg vil være. Måten det skjer på er uinteressant, men det viktigste er, som du sier Photobscura, at man ser med begeistring på det oppnådde resultat. Og så er jeg flink til å takke for at det har skjedd. Hvem jeg takker? Den universelle kraft som både du og jeg og alle andre eier, og som abslutt er de. Så er det bare å holde på den tanken, da, det er det som er så vanskelig, det er ofte så mange "småstein" i veien som forstyrrer tankene. Men ved trening, stahet og stadig påminnelser, så kan det gå automatikk i det. Er i full gang nå, etter lang tids "glemsel".

Selv om jeg kaller MIN begeistring for Gud! MEN jeg har også en beundring i meg selv... forstå meg rett.. at JEG har evner, anlegg og muligheter!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 20:06   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Ja, i dag hadde jeg en fin dag på utekafé på Løkka, pakka inn i pledd etter at jeg hadde vært på biblioteket og henta boka som denne tråden er tufta på!
Får nok litt følelsen av at boka hans er noe klinisk og forretningsmessig, og at det handler mye om penger. Men jeg føler jeg er i stand til å fortløpende oversette det til å være den samme essensen som hele loven om tiltrekning er tuftet på, og på den måten se på boka som rådgivende . Enkelte ting skulle jeg nok gjerne ha spurt forfatteren om, men bestemmer meg for at de delene som ikke appelerer helt overser jeg, eller tolker om til å passe til min ovebevisning. Men den blir bedre utover da. Leste første og andre kapittel om igjen, og to kapitler til.

En morsom ting var at da jeg trente yoga i dag, så ble jeg liksom så oppmerksom på en bok i bokhylla rett ved siden av. Klarte ikke lese tittelen da jeg ikke hadde linser på meg, men det var noe med bokstavene som minnet meg om skrifta på filmen ''The Rocky Horror Picture Show'' av alle ting . Så etter at jeg hadde trent ferdig plukket jeg ned boka, og da fulgte det med en til. Boka jeg først la merke til var faktisk en Silva-bok; ''Slik får du hjelp fra den andre siden'', og boka som fulgte med var ''Tankekraftens grenseløse muligheter''! Sprøtt! Dette er nok bøker som eksen min glemte å ta med seg. Han var veldig klar over det med loven om tiltrekning, men klarte så vidt jeg forsto det ikke å praktisere den i noe særlig grad, annet enn via lettere manipulering muligens . Men det føltes uansett ikke som noen tilfeldighet at jeg kom over disse bøkene akkurat i dag, selv om de vel har vært innen min rekkevidde i årevis.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 11:51   #28
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mål!

Jeg kan underskrive på at ingenting er tilfeldigheter, og at ting kommer til oss når vi er modne for dem! Spesielt hvis vi fokuserer på det og er bevisst på dette med tiltrekning! Spennende!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 12:54   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Ja, det kan du si! Nå tror jeg jammen meg jeg er on a roll. Og i dag morgest våkna jeg til to hyggelige tekstmeldinger. For det første en saldomelding, jeg har fått tilbake bostønaden min etter to måneder med rutinemessige misforståelser (de beregnet fjorårets inntekt i stedet for årets som jeg søkte spesielt om), og en tekstmelding fra en fyr jeg liker som ville møte meg i dag (jeg hadde tenkt å ta kontakt med han, men har hatt et par tjukkasuker, og følte meg i grunn ikke klar for noe sånt). Staselig!
Nå venter jeg bare på å få tilbakebetalt pengene for de to månedene jeg ikke fikk bostøtte som jeg klaget på. Ja, og alt annet godt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 21:26   #30
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mål!

Der ser du! Man må være i "flyt", jeg er på god vei, jeg også. Skjønt Obama og håndballkampen har forstyrret tankene mine mye i dag. Men jeg er på gang, jeg også! Nå kan du se fram til mange gode happeninger! Det vil jeg også, bare jeg kommer skikkelig i gang!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 22:07   #31
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Jeg ble en halvtime forsinka til legetime i dag på grunn av sperringer, men det gikk greit, og ellers har jeg ikke vært så forstyrra av det i grunn. Ser aldri på tv, så får ikke med meg så mye forstyrrende elementer sånn fortløpende heller. Deilig i grunn . Det som har okkupert meg i dag er blodtrykksmåleren som jeg må gå med i tjuefire timer, som slår seg på hver halvtime, og jeg skvetter hver gang, og det gjør vondt når den strammer seg, og nå skal jeg legge meg og håper jeg får sove . Og! I morgen skal jeg møte en fyr jeg liker . Hoho! (Det var i grunn derfor jeg ikke møtte han i dag, har hørt rykter om at blodtrykksmålere ikke er en hot date-accesoir )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 22:19   #32
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Jeg føler meg ofte "tom", sånn uten følelser liksom, hvarken glad eller lei,
bare nøytral.
Men jeg prøver å kjenne etter, når og hvorfor jeg er glad, når jeg er det,
og det er vel en begynnelse?
Og jeg lurer litt på om jeg bør tenke på ett ønske av gangen, eller om jeg kan
tenke på flere i løpet av dagen. Dvs, at jeg feks konsentrerer meg om ett ønske¨
på morgenen, ett annet midt på dagen, og evt et tredje om kvelden.
Eller blir det feil?
Har liksom ikke funnet ett godt svar på dette. Har laget visionboard som
bakgrunn og skjermsparer, og der sviver jo 5-6 ønsker/visjoner på en gang.

jaja, vi prøver hvertfall

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 22:43   #33
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Har nevnt det et annet sted her, men kursene til Birgit Semundset anbefales! www.tanketrening.no. Er laget en dvd også, og jeg lurer på å køpe meg den for å huske på det litt oftere...
Litt i gata til the secret, men ikke så amerikanisert.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 00:52   #34
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Carisma, jeg var der og lagde visionboard. Det er 14 dagers gratis,
man må bare huske å bestile av, om man ikke vil mere.
Ser ikke annet enn at man lager dette, og så er man overlatt til seg selv..
så jeg kommer ikke til å fortsette.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 01:07   #35
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Carisma, jeg var der og lagde visionboard. Det er 14 dagers gratis,
man må bare huske å bestile av, om man ikke vil mere.

Jeg hadde spesialtilbud på kurset jeg var på, så jeg har tilgang i ett år. Tror det gjelder alle som deltar på kurs. Men jeg var på noe introgreier først også (via et nettverk jeg er medlem av), og da fikk vi tre mnd gratis.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 01:09   #36
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Jeg har sendt mail om at jeg ikke vil mere, såfår vi se om de hører på det
eller trekker pengene uansett..
vanskelig å få tak i dem, og lite annet å gjøre der enn å lage den boarden..
syns jeg da.

Men fint at du linket til den

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 12:35   #37
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mål!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg ble en halvtime forsinka til legetime i dag på grunn av sperringer, men det gikk greit, og ellers har jeg ikke vært så forstyrra av det i grunn. Ser aldri på tv, så får ikke med meg så mye forstyrrende elementer sånn fortløpende heller. Deilig i grunn . Det som har okkupert meg i dag er blodtrykksmåleren som jeg må gå med i tjuefire timer, som slår seg på hver halvtime, og jeg skvetter hver gang, og det gjør vondt når den strammer seg, og nå skal jeg legge meg og håper jeg får sove . Og! I morgen skal jeg møte en fyr jeg liker . Hoho! (Det var i grunn derfor jeg ikke møtte han i dag, har hørt rykter om at blodtrykksmålere ikke er en hot date-accesoir )

Nei, en blodtrykksmåler er vel ikke tingen når man skal på date! Håper du fikk sove, for jeg hadde også en sånn en gang, og da tror jeg ikke jeg fikkk mye søvn. Håper daten din i dag går strålende! Pass på blodtrykket! Kos deg masse, husk på at en forelskelse - eller en strålende kveld - setter fart på lykkehormoner, og dermed også vekta, ikke bare humøret! Tvi Tvi!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 12:42   #38
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mål!

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg føler meg ofte "tom", sånn uten følelser liksom, hvarken glad eller lei,
bare nøytral.
Men jeg prøver å kjenne etter, når og hvorfor jeg er glad, når jeg er det,
og det er vel en begynnelse?
Og jeg lurer litt på om jeg bør tenke på ett ønske av gangen, eller om jeg kan
tenke på flere i løpet av dagen. Dvs, at jeg feks konsentrerer meg om ett ønske¨
på morgenen, ett annet midt på dagen, og evt et tredje om kvelden.
Eller blir det feil?
Har liksom ikke funnet ett godt svar på dette. Har laget visionboard som
bakgrunn og skjermsparer, og der sviver jo 5-6 ønsker/visjoner på en gang.

jaja, vi prøver hvertfall

Hei på deg. Den gangen jeg var virkelig flink med denne metoden, startet jeg med ett ønske i slengen. Og da jeg følte at jeg var "der", med ett ønske morgen og et midt på dagen og et om kvelden, begynte jeg å se meg selv i oppfyllelsen av alle ønskene mine. Det viktigste her er at man ER i følelsen av at alt er slik man ønsker det. Den gangen hadde jeg økonomiske bekymringer, og det første som skjedde var at det plutselig datt ned masse uventete penger! Senere kom andre ting, små og store. Så kommer dagene hvor du "glemmer" det hele, og alt sklir ut. Der har jeg vært en stund, så jeg har akkurat begynt igjen, etter at jeg fant denne tråden til HP. Og jo, det går bedre for hver dag. Er enda ikke der hvor jeg kan være helt i følelsen, men jeg vet at det kommer, for jeg har vært der før! Trening, trening og atter trening, noen ganger går det fort og andre ganger føler man at man ikke får det til. Det virker likevel, bare du prøver! Lykke til.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 14:02   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Nei, en blodtrykksmåler er vel ikke tingen når man skal på date! Håper du fikk sove, for jeg hadde også en sånn en gang, og da tror jeg ikke jeg fikkk mye søvn. Håper daten din i dag går strålende! Pass på blodtrykket! Kos deg masse, husk på at en forelskelse - eller en strålende kveld - setter fart på lykkehormoner, og dermed også vekta, ikke bare humøret! Tvi Tvi!

Jeg blir ikke så lett forelska, men begeistra blir jeg! Vi får se! Jeg kjenner i alle fall at jeg blir med positiv for hver dag som går!

Fikk ikke sove med de blotrykksmåleren, nei, den vekte meg hver time . Men jeg kan sove nå, jeg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 11:29   #40
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mål!

Tvihold på begeistringen, Photobscruba, det er bra for sjelen og blodtrykket og vekta! Høres ut som du er skikkelig i siget nå, jeg kjenner det faktisk jeg også. Følte at jeg hadde god kontakt med universets krefter (mine egne iboende) i dag! Var så inni følelsene at det MÅ gi resultater! Forresten, etter lang tids stillstand, var jeg gått ned 200 gram på vekta i dag. Hipp hurra! Så lite skal det til for å bli glad! Men så er det bursdagen min, og alle gode krefter vil kanskje heie på meg med å gjøre vekta mi snill!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 11:49   #41
Krizzi
Medlem
 
Krizzi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 101
Krizzi er på en erverdig vei

Sv: Mål!

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Men så er det bursdagen min, og alle gode krefter vil kanskje heie på meg med å gjøre vekta mi snill!

GRATULERE så mye med dagen, eg heier for at vektpila di fortsetter å gå nedover

__________________


Krizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 12:56   #42
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Gratulere med dagen, Pleiadene!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 14:07   #43
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mål!

Takk for gratulasjoner! Ja, årene kommer (heldigvis) jeg ønsker meg uendelig mange flere, har så mye jeg skal gjøre! Holder nå på å dekke fint bord, med sølv og stas, sternedryss på duken og blomster. Er SÅ glad for at vekta viste minus i dag, og jeg er sikker på at det fortsetter slik. Programmerer hele tiden hjernen til å se meg selv slank og frisk og sunn og GLAD! Og holder en stjerne på alle venner her inne! For å sitere Obama: YES, WE CAN!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 14:20   #44
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mål!

Ja, lurt! Jeg gikk også ned nesten en kg denne uka her, yes!
Og ... sukk! Daten gikk over all forventning. Jeg er VELDIG begeistra kjenner jeg
Så nå skal jeg bare bekke meg ned, sette på en film eller no, og bare affirmere og visualisere en slank kropp, nok med penger og kjærlighet!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 15:00   #45
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mål!

Grattis med daten! Det er lurt å affimere både på kjærlighet og penger samtidig. Når det gjelder penger: Ikke sett begrensninger: min affirmasjon er å takke for alle penger som stadig tilstrømmer meg fra kjente og ukjente kilder - tro meg, det virker, for da jeg virkelig trengte det, fikk jeg en helt uventet kontrakt som innbrakte meg 100 000 kroner! Utrolig, men sant, og så vant jeg 15 000 på EXTRA, deretter fikk jeg 30 000 igjen på skatten. Kildene her var helt uventet, jeg hadde heller ikke beregnet de skattepengene, så .... Når man samtidig kjenner seg omsluttet av kjærlighet, ja, da er vi der vi skal. Jeg skled jo ut etter en stund, men livet har likevel gått noenlunde på skinner. Men nå er jeg heldigvis "der" igjen, og skal ikke slippe fokus!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no