Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysekur og Reductil sammen?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-07-07, 23:43   #1
Ingis-37
Medlem
 
Ingis-37 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Bergen
Alder: 53
Innlegg: 87
Ingis-37 har en fantastisk aura rundt segIngis-37 har en fantastisk aura rundt seg
Question

Ketolysekur og Reductil sammen?

Hei,

Kan man gå på Ketolysekuren dersom man går på Reductil?

Hilsen Ingis - som er helt grønn foreløpig....

Ingis-37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 23:59   #2
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur og Reductil sammen?

Det gir ikke økt effekt, det er "kjemisk dritt" ifølge noen, og ketolyse i seg selv gir så mange og så gode fordeler for kroppen, at Reductil blir bortkastede penger...

Les mer her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=reducil

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 07:31   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur og Reductil sammen?

Opprinnelig lagt inn av Ingis-37, her.

Hei,

Kan man gå på Ketolysekuren dersom man går på Reductil?

Hilsen Ingis - som er helt grønn foreløpig....

De aller fleste opplever at dette kræsjer fullstendig. I tillegg er det så mange bivirkninger på Reductil at det beste er å ligge langt unna.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 11:04   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur og Reductil sammen?

Bortkasta penger !
Flere her inne har prøvd - og funnet at det er virkningsløst sammen med ketogene dietter. Det fordi vi spiser så få karber allerede....

Og NEI, det egner seg ikke til å ta et par piller og spise mye karber innimellom. Da lurer du bare deg selv ! Det er det også flere som har prøvd - EN gang !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 12:15   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur og Reductil sammen?

Hei
Jeg er enig, det blir bortkastete penger. Reductil vil ikke ha noen tillegseffekt når man er på ketolysekuren.

Når det er sagt finnes det mange som har gått ned et tosifret antal kilo ved å ta reductil i over et år. De har samme problemer med vektoppgang etter medisineringen som de fleste andre. Vekttapet skyldes stort sett nedsatt matlyst.
På ketolysekuren og andre kurer basert på ketose, merker man hvor godt kropp og sjel fungerer med lite karbohydrater. Når man sprekker får man det dårlig både fysisk og psykisk og det er en god kunnskap å ta med seg når man etter kuren skal leve på lavkarbo, som er den beste vei å gå for å stabilisere vekten.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 12:31   #6
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Ketolysekur og Reductil sammen?

Jeg må bare si meg enig med de andre her, det er bortkastede penger.

Det lærte jeg fra førstehånds erfaring.

Gikk ned, men like raskt opp igjen når jeg måtte kutte ut pillene pga. bivirkninger.

Og for å være helt ærlig, de pillene er noe forbasket dritt og burde ikke gis ut i den utstrekningen de gis.

Hadde jeg vært deg ville jeg kuttet de ut og gitt ketolyse en sjanse - alene.

Lykke til uansett hva du velger.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 13:25   #7
Ingis-37
Medlem
 
Ingis-37 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Bergen
Alder: 53
Innlegg: 87
Ingis-37 har en fantastisk aura rundt segIngis-37 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolysekur og Reductil sammen?

Hei igjen og tusen takk for svar

Jeg har gått på Reductil tidligere, og følte de fungerte bra: for det første fikset de hodet mitt (!!!) så jeg ikke følte så stort sultbehov og ikke minst hjalp de på chips-trangen jeg så ofte har! I tillegg følte jeg faktisk at jeg taklet stressede situasjoner bedre - ble ikke hissig, som jeg har blitt tidligere når jeg går på slanking... hehe, her kommer alt frem ser jeg!

Men, da lytter jeg til ekspertpanelet og kutter Reductil og har bestemt meg for å gi Ketolyse en sjangs! Da får jeg gå til innkjøp av det jeg trenger....

Takk

__________________
Hvis du vil ligge i min venneliste, send meg en PM!!!


Ingis-37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 17:05   #8
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Ketolysekur og Reductil sammen?

Lurt valg spør du meg.

Lykke til med ketolyse start!

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 18:14   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur og Reductil sammen?

Når det gjelder humøret kan jeg fortelle at samboeren min ikke sjeldent ærklærer at "hun er triveligere uten sukker"

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
15 år og ketolysekur? seffa123 Ketolysekuren 1 22-07-07 19:49
Ketolyse og reductil ... lillekine Ketolysekuren 1 12-07-07 21:17
Hei alle sammen ayliah Generell diskusjon 1 24-03-04 21:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no