Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Youtubefilmer som får deg til å grine ...?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-10-07, 19:07   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Youtubefilmer som får deg til å grine ...?

Jeg har nettopp "oppdaget" youtube, og er.. hooked.

Denne fikk meg til å hulke hysterisk (eller okei, ikke helt hysterisk da, men ganske halvhysterisk iallfall), spesielt når jenta spør om hun kan synge med.. Noe så ufattelig nyydelig.

http://www.youtube.com/watch?v=DdZx1oIgAHk

Har dere noen klipp fra youtube som får dere til å grine? Og PLIS IKKE ( ) gi linker som får dere til å grine fordi de er grusomme.. Bare happytårer vil mofe ha

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 20:40   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Hey jeef. Filmer som får deg til å GRÅTE! Bortsett fra at den første der får meg jo omtrent til å gråte da. Noe så idiotisk.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 20:49   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Hey jeef. Filmer som får deg til å GRÅTE! Bortsett fra at den første der får meg jo omtrent til å gråte da. Noe så idiotisk.


Sorry... trodde du mente gråte hysterisk av latter jeg...

beklager... skal ta de bort... skylder på feber og influensa...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:18   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Hehehe. Jeg tullet altså *dulte jeefern*

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:21   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Hehehe. Jeg tullet altså *dulte jeefern*

hihi

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 00:17   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

så skjønn...... Håper denne tråden får flere innslag

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 02:01   #7
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Brast i gråt når jeg fikk denne på mail her om dagen, men det er vel kanskje at jeg har et spesielt forholdt til sangen fra før av.. Sterk tekst som går rett i sjela...

http://www.youtube.com/watch?v=ho3xjWVPT0M

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 04:23   #8
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Hey! Final Fantasy video, Nomma!

Jeg har en fra spilleverden jeg også, men denne er super sad og litt creepy. Sangen er fra Silent Hill 4 - The room.

Her er klippet fra Silent Hill 4:
http://www.youtube.com/watch?v=tcfMOV2-lhg


Her er hele låta med klipp fra alle Silent Hill spillene:
http://www.youtube.com/watch?v=PMvOkUMPZ0g

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:03   #9
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Har du ikke oppdaget YouTube før nå...??

Men den er moro, ja, skjønt jeg har nok ikke begynt å grine av noe riktig ennå, med mindre vi ikke snakker om å grine av latter. Det tar Raske Menn seg av.

Ellers har jeg en del musikkvideoer jeg har mekket sjøl på YouTube, men jeg griner nok ikke av dem...

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 12:41   #10
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Eowyn and her struggle to find love
http://youtube.com/watch?v=VLmKJuHrk5s

Vakkert

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 13:37   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Har du ikke oppdaget YouTube før nå...??

Nei.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 16:37   #12
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

www.youtube.com/watch?v=cUKmZYkKZa0

Denne synes jeg er helt skjønn, men så har jo jeg dilla på Sphynx også da. Har to selv og får lyst til å skaffe dem en hund når jeg ser denne rørende filmen

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 16:52   #13
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Sorry... trodde du mente gråte hysterisk av latter jeg...

beklager... skal ta de bort... skylder på feber og influensa...

Jeef da, du skulle ikke tatt dem bort. Jeg rakk nå i hvert fall å få meg en god latter først. Dinglebæra var jo helt konge!

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Ellers har jeg en del musikkvideoer jeg har mekket sjøl på YouTube, men jeg griner nok ikke av dem...

Du tror vel ikke du bare kan slenge ut slikt uten å gi oss linker.
Blir nysgjerrig jeg. Du kan jo lage en ny tråd hvis de ikke passer inn her.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 17:40   #14
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Nå er jeg helt enig med Nalana Blir jo så nysgjerrig... eller... blir jo ikke noe man er fra før

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:58   #15
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Eh, sorry! Trodde ikke folk nødvendigvis ble nyskjerrige...
Men jeg deler dem gjerne, jeg! Det har jo gått med en del arbeid med dem, så jeg er ganske fornøyd med dem:

http://www.youtube.com/profile_video...eekysmiley&p=r

Det kommer nok flere etter hvert, jeg har flere Ringenes Herre videoer jeg har lyst til å lage.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:02   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Hey! Final Fantasy video, Nomma!

Jeg har en fra spilleverden jeg også, men denne er super sad og litt creepy. Sangen er fra Silent Hill 4 - The room.

Her er klippet fra Silent Hill 4:
http://www.youtube.com/watch?v=tcfMOV2-lhg


Her er hele låta med klipp fra alle Silent Hill spillene:
http://www.youtube.com/watch?v=PMvOkUMPZ0g

Oj, du er klar over at jeg er verdens største Silent Hill-fan? Har selvsagt spilt gjennom alle spillene hundrevis av ganger og har lastet ned all musikken og venter spent på Silent Hill 5 som visstnok skal komme i april neste år. :hyper:
Jeg ELSKER Silent Hill!!! Fatal Frame også, de er skumlere men ikke så gripende og intense som Silent Hill.

Hele den sangen er nydelig, jeg har den og har hørt og sunget med på den sikkert 2000 ganger. Nyyydelig! Har du hørt "Your rain" fra SH4? Den er også helt nydelig.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 21:59   #17
Ingis-37
Medlem
 
Ingis-37 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Bergen
Alder: 53
Innlegg: 87
Ingis-37 har en fantastisk aura rundt segIngis-37 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Hei

Dette er sykt bra:

http://www.youtube.com/watch?v=9147zPzXfx0

-Ingis

__________________
Hvis du vil ligge i min venneliste, send meg en PM!!!


Ingis-37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 22:06   #18
Ingis-37
Medlem
 
Ingis-37 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Bergen
Alder: 53
Innlegg: 87
Ingis-37 har en fantastisk aura rundt segIngis-37 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

.... og her kommer en jeg jente jeg griner av HVER gang!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Xf9s0XMNDP0


http://www.youtube.com/watch?v=cDdnDnsFKEc



hun er utrolig!

-Ingis

__________________
Hvis du vil ligge i min venneliste, send meg en PM!!!


Ingis-37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 13:07   #19
blå
Juniormedlem
 
blå sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 40
Innlegg: 19
blå har litt lumsk oppførsel i fortiden

Jason Mraz - I'm yours (Live on TV)

Kanskje denne kan få dere til å slutte å gråte?

JASON MRAZ - I'M YOURS
http://youtube.com/watch?v=w-myHLPTvaM

blå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 18:23   #20
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Sånt får meg til å grine!...

http://youtube.com/watch?v=Lfwjl78h5zw

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 18:24   #21
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

http://youtube.com/watch?v=wNv74rvkA...elated&search=

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 00:19   #22
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nyyydelig! Har du hørt "Your rain" fra SH4?

Ja, har den låta! He he. Det er flere Silent Hill fan her, ja! Har ikke spilt ener'n, og den er så vanskelig å få tak i! Har lastet ned alt jeg har funnet av Akira Yamaoka på Lime jeg også.

Favoritten av låter nå er "Dance with night rain", men nå har jeg hørt den så mange ganger at jeg må finne ny favoritt. Jeg har lett som en gal for å finne "breeze - monochrome in night", men det er helt umulig å finne den.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 00:22   #23
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Opprinnelig lagt inn av Ingis-37, her.

Hei

Dette er sykt bra:

http://www.youtube.com/watch?v=9147zPzXfx0

-Ingis

Den har jeg sett før! Det er helt utrolig at en 11-åring kan synge sånn.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:59   #24
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Ikke sikkert dette er noe dere griner av, men for meg som har en fot innenfor døvemiljøet syns jeg dette er temmelig bra. En finsk gruppe som heter signmark, som driver med rap - på tegnspråk (og finsk) Jeg har vært på konsert med de gutta, og må bare si at det var en helt fantastisk opplevelse... Men mye bedre live enn på film så klart...

http://www.youtube.com/watch?v=a-3szee3CgE

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 18:20   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Ja, har den låta! He he. Det er flere Silent Hill fan her, ja! Har ikke spilt ener'n, og den er så vanskelig å få tak i! Har lastet ned alt jeg har funnet av Akira Yamaoka på Lime jeg også.

Jeg lette etter enern i mange måneder, helt febrilsk. Jeg spilte det på PS1 da det kom ut, men så solgte min mann PS1'en sin med alle spillene. Jeg fikk faktisk tak i Silent Hill 1 (til PS1, men det kan jo spilles i PS2 også) på QXL for et år eller to siden, og betalte vel rundt 350,- kroner for det. Så nå har jeg det. :glis: Men jeg må selge det siden vi skal selge PS2 og alle spillene våre (kan godt selge SH1-spillet til deg om du vil ha det altså). Har spilt det mange ganger, men etter å ha spilt 2,3 og 4 var det faktisk en smule skuffende. Grafikken var dårligere enn jeg husket, men da var jeg jo vant med en slik grafikk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Morsomme youtubefilmer jeef-micro Livets lyse side 22 16-03-09 13:08
Jeg har mest lyst til å grine!! Tiril77 Lavkarbo generelt 23 20-01-05 17:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no