Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nettopp startet lavkarbo kur - og kroppen reagerer!!!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-08-07, 19:02   #1
Ingis-37
Medlem
 
Ingis-37 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Bergen
Alder: 53
Innlegg: 87
Ingis-37 har en fantastisk aura rundt segIngis-37 har en fantastisk aura rundt seg

Nettopp startet lavkarbo kur - og kroppen reagerer!!!

Hei,

Startet med lavkarbo kur fra mandag av, og selv om jeg ikke følger noen oppsatt kur ennå (venter på Ketose-boka), så spiser jeg lite karbo, mye grønnsaker, litt frukt, litt kjøtt/ skinke, egg, ost, osv, men totalt lite karbo altså. Jeg drikker også mer enn tidligere.

Kroppen min reagerer kraftig:
Jeg er hele tiden tørst
og, da tisser jeg også ufattelig mye (hehe)
Jeg har konstant hodepine - og et slags trykk (??) i hodet
Jeg er veldig opplagt, nesten hyper men klarer ikke konsentrere meg så veldig godt...
Jeg sovner ikke om kvelden - og våkner HVER gang jeg skal snu meg... så jeg sover dårlig grrr...
I dag har jeg i tillegg løpt på do i ett kjør

No skal det være sagt at jeg nok var en vandrende karbo-bombe fra før. Mitt daglig inntak var nok megahøyt -jeg er av typen som foretrekker kanten på pizzaen fremfor midten!! I tillegg var jeg en godtegris og latsabb!!

Fra mandag har jeg trimmet 1 time hver dag, og spist noenlunde som jeg ser mange andre spiser her inne - men hallo !!! skal kroppen reagere slik?????

Forundret hilsen fra Ingis

__________________
Hvis du vil ligge i min venneliste, send meg en PM!!!


Ingis-37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 19:07   #2
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Netopp startet lavkarbo kur - og kroppen reagerer!!!

Kroppen din reagerer helt normalt. Å gå over til lavkarbo er en drastisk omstillingsprosess for kroppen. Hodepinen og den ustanselige vannlatingen går over, gi det et par dager til.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 11:57   #3
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Netopp startet lavkarbo kur - og kroppen reagerer!!!

Jeg hadde de samme symptomene de første 14 dagene ca.
Det er slitsomt, men det går over.

Et lite tips bare inntil du får boken, frukt er i de aller fleste strenge diettene ikke tillat da de inneholder for mye karbohydrater.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 11:52   #4
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Netopp startet lavkarbo kur - og kroppen reagerer!!!

Høres helt normalt ut dette ja!!

Ting vil etterhvert roe seg ned, og du kommer antagelig til å sove mye bedre enn det du nå gjør.
Du vil trenge mindre søvn, men kvaliteten på søvnen er god!

Gled deg over disse tegnene på at kroppen nå omstiller seg til en fantastisk fettforbrennende og energifyllt maskin,
som i fremtiden fornøyd vil jobbe MED deg, istedet for å bruke sin energi på å prøve å motarbeide deg!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins - selvpåført diabetes? Iset Generell ernæringsdebatt 45 12-06-09 21:12
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Nettopp startet på ketolyse JuD Ketolysekuren 16 12-05-07 16:59
Jeg er ny her og har nettopp startet ketolysekuren Mizaguirre Ketolysekuren 12 27-08-05 12:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no