Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

September-startere!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-09, 22:25   #26
Jannicke
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 261
Jannicke er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Hei på deg Rav81.

Syntes det så mye lettere ut enn det var jeg også!!!
Men det virker no som om det gjør godt iallefall!!

__________________
Hilsen Jannicke.
26 april: 119,2 kilo.
GBP i høst.
Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 23:15   #27
Rav81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 45
Rav81 er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Jannicke.

Jeg tviler ikke på at det gjør godt. Det virker som om alle her er fornøyde.

Syns bare det er litt vanskelig å vite hvor jeg skal begynne

En del av meg tenker det er lurt å bare kjøre på med kjøtt/fisk og grønnsaker til alle måltid, men da går jeg vel konk etter bare noen uker.....blir vel dyrt i lengden.

Men men, har jeg bestemt meg så har jeg det. Får kjøre på

Rav81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 00:21   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: September-startere!

Det finnes mange tråder her inne om hvordan gjøre kuren mest mulig økonomisk. Søk på f.eks student, eller dyrt.... Forsøvrig, sett opp et regnestykke på pengene man sparer på å ikke kjøpe ferdigmat, goderi og brus... Man kommer som regel mye hedigere ut.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 11:16   #29
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: September-startere!

Gårsdagens mat følger.

Frokost: To stekte egg og tre skiver bacon

Lunsj: Ost (St. Paulin, Brie med hvitløk og sopp)

Middag: Biff med fløtegratinert sopp og purre, to asparges og ost på toppen

Kvelds: Mozzarella og cherrytomat

Tror egentlig det ble litt i minste laget. Ser ut til at jeg bør ha "litt" karber til hvert måltid for at jeg ikke skal bli svimmel.

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 11:24   #30
klompenmio
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 64
klompenmio er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Gårsdagens måltider:

Frokost: 3 lapper,( oopsierull) med smør, skinkesteik og majones
Lunsj: Tunfiksalat med blandet salat og creme fresh
Middag: Kjøttdeigform med squash, løk tomat og hakkede tomater gratinert med ost. Og gode dasjer creme fresh.
Dessert: Bringebærmousse,laget av heistad
og kremfløte.

Mellommåltid-Noen kraftige ostebiter


Når jeg tissa på pinnen viste den ikke noe utslag. Ikke vet jeg hva jeg har gjort galt.
Noen her inne som har noen tanker?

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 19:32   #31
klompenmio
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 64
klompenmio er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Nå var det plutselig utslag gitt

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:16   #32
Jannicke
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 261
Jannicke er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Jeg sliter litt med å komme opp på nok kh jeg. I går var jeg bare på 7 å noe....
Hmm.

I dag har vi hatt selskap her, derfor har det blitt litt kake. Men, det er lavkarbo kaker da. Gerds ostekake ble misslykket, men den ble god p smak, og det var ikke store biten igjen når gjestene gikk!!!!!!!!!!!

Men kjapt dagens mat her: Fmelett av 2 egg 2 skive salami+en følteskvett. L= 2 kokte egg. M=kyllingfilet, brokkoli/blomkålmos og kinakål. Pluss 3 stk sjokoladedelice og 2 små stykker gerds ostekake.
Totalt karb for meg i dag er 15,06.

Men hadde det ikke vert for kakene, sjoko-delice 2kh ganger 3, og osktekake 1,8 ganger 2, så hadde jeg ligget lavt igjen....

Hmmm, ikke lett å få i seg nok. Men jeg har skjønt at det var ikke noen krise om det ikke er 15gr kh.

Mannen har spist relativt likt med meg og har kommet på 16,7 gr kh....

Og nå sitter jeg har og skal planlegge litt ukens måltider, og skrive handleliste. For jeg føler jeg har flydd på butikken og handlet hver dag hele uka.

Og så må jeg bare få si det. Den sjokolade delicen er vanvittig god.....

__________________
Hilsen Jannicke.
26 april: 119,2 kilo.
GBP i høst.
Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 21:24   #33
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: September-startere!

I dag har jeg vært EFFEKTIV. Helt sykt hvor mye jeg har fått gjort, i forhold til hva jeg vanligvis ville ha gjort.

Vasket vinduer, ryddet hele kåken, ryddet bokhyller (ble tre poser til loppis!), rydden katastrofeområdetpulten min, sortert cdene (av en eller annen grunn må jeg alltid "nøste" opp.. HAHA!), sortert favorittoppskriftene mine og alle de løse oppskriftheftene - klippet ut favoritter og satt inn i samleperm.
Nå sitter jeg og MP3'iserer rundt 10 cder sånn at jeg kan fylle på mp3-spilleren med ny mat.

Hva i all verden? På en "normal" søndag før ville jeg kanskje gjort en av delene.. o_O

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 21:25   #34
Rav81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 45
Rav81 er på en erverdig vei

Re: September-startere!

Min første famlende dag.

Frokost og lunsj var en liten skål med hodesalat,reker,litt ost,egg med rømme/hvitløksmajones dressing.

Ble ingen middag i dag, men til kvelds stekte jeg en del osteskiver med salami/kyllingpålegg og hadde litt smøreost. Det var mye fett her,men muligens lite proteiner og karbo??

Sliter med å regne ut. Vet det sikker er feil, men prøver å ta det litt på "gefylen". Jeg orker rett og slett ikke drive med veiing og slikt.

Forslag til en enkel dagsmeny i morgen?

Jeg har kyllingfilet,brokkoli,fløte,paprika,bacon,egg,ost og rømme.....tror alt dette skal kunne gå.

På jobb spiser jeg alltid blandet salat og en halv avocado med rekesalat. Må kutte ut maisen og brødet til lunsjen,men det går jo fint

Rav81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 21:48   #35
angelinajolie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 2
angelinajolie er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Hei
Jeg har begynt i dag, og gleder meg til resultater
Spennendes Lykke til. Prøver å få med mannen min også, men han begynner nok når han ser mine resultater

__________________
4 kg lost 26 kg to go
angelinajolie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 22:06   #36
Rav81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 45
Rav81 er på en erverdig vei

Re: Sv: September-startere!

Opprinnelig lagt inn av angelinajolie, her.

Hei
Jeg har begynt i dag, og gleder meg til resultater
Spennendes Lykke til. Prøver å få med mannen min også, men han begynner nok når han ser mine resultater

Angelinajolie.

Skal Brad også begynne? *fnis*

Jeg begynte også i dag. Er ikke helt up to date, men håper på at det skal gå rette veien.

Lykke til

Rav81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 22:13   #37
RuneKommune
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10
RuneKommune er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Hei alle sammen.

Jeg begynte siste dagen i august, men slenger meg med her.
Nå har jeg gått på kuren i en uke og føler at ting begynner å gå seg litt til, mine erfaringer frem til nå er:

Tilvenning
De første dagene var jeg utrolig mye på do, svettet veldig mye, var litt svimmel og følte at munnen var belagt av fett. Etter 4 dager begynte alt å bli bedre.

Kroppen
-Jeg merker flere forandringer, det første er ånden, den er dårlig. Vademecum spray er kjøpt inn og gjør forhåpentlivis susen.
-Kroppslukten har og forandret seg, min kjære synes jeg lukter fiskekaker og egg.
-Jeg blir lett irritert.
-Jeg kan gå veldig lenge mellom måltidene, kvelds tror jeg at jeg bare kan kutte.
- Søtsuget er borte, jeg tror dette er fordi jeg ikke har lurt meg selv med masse fun, zero, pepsi max, lavkarbokake og annet. Litt av poenget er jo å LEGGE OM LIVSTILEN og da hjelper det vel pent lite å ta med seg uvanene fra høykarbolivet og lage lavkarboutgaver av de?

Mat
I begynnelsen gikke det mye i egg og bacon osv osv.. men har vel landet på et kosthold som ser slik ut:

Frokost: 2 skiver soyabrød, 1 egg, 50 g laks (tilsammen ca 3kH) evt stekt egg og bacon eller ostesmørbrød av soyabrød. Spiser sjelden grønnskaer til frokost.

Lunsj: Salat. Alltid hjertesalat eller rukkola, alltid grønn paprika. Varierer mellom agurk, skinke, bacon, revet ost, kokte egg og kylling på resten.

Middag er veldig forskjellig. Kjøtt eller fisk med rikelig grønnsaker til (blomkål og brokkoli blir det litt for ofte) Taco på lørdag var veldig greit! Har også forsøkt meg på pizza.

Mellommåltid blir som regel paranøtter, disse stiller sulten veldig greit.

Jeg drikker stort sett vann eller farris, og 2 kopper kaffe om dagen.

Jeg dokumenterer alt jeg spiser i en notatbok og teller kH

Trening
Jeg er i utgangspunktet svært aktiv. Trente ikke de 4-5 første dagene (treningsfri etter birken) men har trillet barnevogn 1/2 - 2 timer hver dag. Fredag løp jeg og jeg trodde jeg skulle dø! Kroppen var som en jojo og pulsen sto overhodet ikke i samsvar med belastningen til tider, en halvtime ut i økta følte jeg dog at kroppen hadde gått seg litt til. Løsrdag og søndag har jeg løpt kortere turer og det kjennes helt ok ut i sone 1-2, men føler meg som en traktor når jeg forsøker å gi på litt.

Vekta
Det bør nevnes at jeg på ingen måte er nå overvektig, men bare litt rund. Jeg må jobbe med meg selv året rundt for ikke å gå opp til tross for at jeg sykler 1-5 ganger i uken. Jeg var lei av dette, og satt meg som mål å ta av 8-10 kg før jeg starter på et nytt, fast kosthold med mindre karbo.

Startvekta var på 78,5 kg. Jeg er 179 høy (mann). Jeg har fulgt litt med, men skal veie meg "offisielt" en gang pr uke. Altså i morgen tidlig. Har smugtittet litt og ligger rundt 76,5. Ned 2 kg altså, men dette er jo bare vann og glykogen stort sett.
Hvor godt dette fungerer får jeg vel se om en uke igjen.

Jeg ønsker alle andre nybegynnere lykke til!

Rune

RuneKommune er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 10:04   #38
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: September-startere!

Opprinnelig lagt inn av Jannicke, her.

Jeg sliter litt med å komme opp på nok kh jeg. I går var jeg bare på 7 å noe....
Hmm.

I dag har vi hatt selskap her, derfor har det blitt litt kake. Men, det er lavkarbo kaker da. Gerds ostekake ble misslykket, men den ble god p smak, og det var ikke store biten igjen når gjestene gikk!!!!!!!!!!!

Men kjapt dagens mat her: Fmelett av 2 egg 2 skive salami+en følteskvett. L= 2 kokte egg. M=kyllingfilet, brokkoli/blomkålmos og kinakål. Pluss 3 stk sjokoladedelice og 2 små stykker gerds ostekake.
Totalt karb for meg i dag er 15,06.

Men hadde det ikke vert for kakene, sjoko-delice 2kh ganger 3, og osktekake 1,8 ganger 2, så hadde jeg ligget lavt igjen....

Hmmm, ikke lett å få i seg nok. Men jeg har skjønt at det var ikke noen krise om det ikke er 15gr kh.

Jeg ville spist mer grønnsaker. Sleng inn en salat til lunsj med f.eks. kylling, egg og reker, ost og skinke etc. Da får du fort opp karbene.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 12:05   #39
Cille
Nytt Medlem
 
Cille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Troms
Alder: 40
Innlegg: 2
Cille er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Hei alle sammen.
Æ bynte idag på ketolysekurn og e faktisk vældi klar for den. Kjenne at det e myyyye å sætte sæ inn i. Så æ e no å smugtitte på dåkker å får litt tips og råd. Slit litt med regning av alt æ ska ta inn i løpet av en dag. Må læse litt nærmar i boka. Spiste 2 stekte egg og 5 skiver bacon til frokost. Men ka dåkker bruke å steike i? Æ hadde bare vanlig melange. Å æ e enda mætt. Må vel lage mæ no lunsj Bare en liiiiten tur på butikken først!

Ha en super dag folkens

__________________
Startdato: 7 september 09.


Cille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 12:57   #40
~Rosa Skydått~
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 39
Innlegg: 131
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Jeg er en september starter, og håper å være skikkelig i gang til neste mandag! (Må samle inn alt jeg trenger først, og det kan ta litt tid)

Har gått på KK tidligere og det gikk veldig fint. Her er noen bilder fra den gang da, og en liten presentasjonstråd...
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=28019

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wu7qHZj/]

Sist redigert av ~Rosa Skydått~ : 07-09-09 kl 13:27.
~Rosa Skydått~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 13:23   #41
ned10kg:)
Medlem
 
ned10kg:) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sogn og Fjordane
Alder: 38
Innlegg: 57
ned10kg:) er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Bestilte boka i går og er snart klar til å starte. både samboer og meg

ned10kg:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 13:25   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: September-startere!

Opprinnelig lagt inn av ~Rosa Skydått~, her.

Må samle inn alt jeg trenger først, og det kan ta litt tid)

Hovedsaklig trenger du råvarer som kjøtt, egg, kylling, ekte smør, og grønnsaker som vokser over jorda. I tillegg er det greit med motivasjon
mer skal det ikke til for å komme i gang

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 13:27   #43
~Rosa Skydått~
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Austevoll
Alder: 39
Innlegg: 131
~Rosa Skydått~ er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Nei, men jeg mangler ketolysestix, og så må jeg sjekke hvordan "melet" jeg har igjen fra i fjor ligger an!!! (må ha brød)...

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wu7qHZj/]
~Rosa Skydått~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg frem Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 14:37   #44
Jannicke
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 261
Jannicke er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Hei, og god mandag jenter!!!

Ønsker alle nye velkommen.
Jo mer aktive vi er her inne, jo mer trivelig blir det å "henge" her

VICLIN; ja, du sier noe der, mer grønnsaker, og noe alatgreier til lunch, det er herved notert....

Jeg har veiedag på mandag.
Og resultat etter 1 uke på kur er ned 2 kg.

Håper dere alle får en strålnede dag.

__________________
Hilsen Jannicke.
26 april: 119,2 kilo.
GBP i høst.
Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 21:41   #45
store ifa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 9
store ifa er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

heisan eg håpe d er plass te meg her.. begynnte i dag etter pause siden juni tok av 20 kilo fra januar te juni... har nå lagt på meg 4,8kilo, men er med godt mot...

store ifa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 22:21   #46
Rav81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 45
Rav81 er på en erverdig vei

Re: September-startere!

Dagens meny.

Frokost: 2 speilegg og 3 skiver bacon stekt i meierismør.

Lunsj:Salat med rødløk,agurk,kylling og fetaost + en halv avocado m/rekesalat.

Middag: 1 Kyllingfilet surret i bacon og en god sleiv brokkoli og blomkål-form med fløte og ost.

Usikker på om dette er bra, men prøver meg frem og prøver så godt jeg kan å telle litt.

Rav81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 22:34   #47
Jannicke
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 261
Jannicke er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Ja, så var det menyen ja....

Frokost: 2 speilegg + 4 skiver bacon
Lunch: Kyllingsalat med stekte kyllingfiletbiter, kinakål, raspet ost, 2 egg, paprika, og 14 gr partydressing.
Middag: Indrefilet i fløtesaus, med brokkoli og blomkål.
Kvelds: 40 gram bacongull

Innimellom: totalt 25 gr paranøtter.


__________________
Hilsen Jannicke.
26 april: 119,2 kilo.
GBP i høst.
Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 05:38   #48
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: September-startere!

Jeg startet i kveld. Fant ut at nå var det nok - så selv om jeg har spist mac'n cheese (elending matutvalg på skolekantinen) til lunch, så er det jo ikke vits å vente lengre enn nødvendig?

Nå har jeg ostepletter i ovnen, fårikål ala USA på komfyren og har spist rømmesurret bacon og sopp til middag/kvelds.

Morgendagens meny er tenkt som følger:
Frokost: Ostepletter med philadelphia
Lunch: Salat med blåmuggsost og avocado, kanskje også biffstrimler om jeg gidder steke kjøtt
Middag: Fårikål

Vekt har jeg ikke, men klær som er trange har jeg

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 08:39   #49
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: September-startere!

Hiver meg med her jeg også, er èn uke i dag siden jeg startet. Vekt har jeg ikke, men som Margrethe har jeg trange klær å bruke som mål
Har mange kilo jeg kunne vært foruten, men får jeg på meg buksa jeg så vidt kunne bruke for 3 år siden vil det være et utmerket mål ;P

En sånn ca frokost her kan være skagensalat i en 1/4 paprika, noen skjeer fleskepølse med en agurkbit, omelett med egg, fløte, baconbiter, tomat, purre osv.
Lunch; egg&bacon, omelett, laks med rømme og dill, tunfisk med majones og noen sitrondråper, 1/2 avacado med reker osv. Har alltid en hel plommetomat ved siden av.
Middag, feks strimlet kylling, kinakål og paprika som surres i kokosmelk og karri.
Eller stekt kjøtt/kjøttdeig med brokkoli/blomkål spm gratineres med masse ost.

Synes det er helt utrolig hvor mye god mat man kan lage !

Sliter fortsatt med matlysten, er myye kvalm enda og har en diare som er helt utrolig.
Turene ut av huset må times og tilrettelegges.....
Gleder meg til å være ferdig med den delen

Siden jeg har som mål å legge om kostholdet for bestandig har jeg ikke brydd meg noe om å kjøpe inn hverken vekt eller stix. Tror det bare lager unødvendig stress

Jeg brukte ikke 3 mnd på å legge på meg kiloene og skjønner at det kan tid å få de av seg. Hovedmålet er å få en bedre helse

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 18:46   #50
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: September-startere!

Veiing i dag:
Ned 1,3 siden forrige tirsdag.
Mannen har gått ned 4 kg!

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Gå/joggeutfordring SEPTEMBER 2009 Areola Trening 111 05-10-09 10:25
September-ferskingene ... elle Atkins kosthold 6 29-09-07 11:20
Läsning i september ssskaldeman Lavkarbo generelt 4 06-09-05 22:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no