Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor lavkarbo?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-01-08, 17:43   #1
Fibrilla
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 47
Innlegg: 5
Fibrilla er på en erverdig vei

Hvor lavkarbo?

Jeg er helt fersk her inne. Pga fibromyalgi, har jeg blitt rådet til å skifte om til lavkarbodiett. Mens jeg prøvde å sette meg inn i konseptet lavkarbo, ble jeg fristet til å prøve Atkins. For det første for greie å forstå konseptet, for det andre var det den jeg fikk tak i gratis bok om. Jeg har nå startet på den såkalte induksjonen. Jeg har ca 20 kg til overs til idealvekten min, så de kan gjerne skli bort, men ingen hast. Smerter er drivkraften her. Jeg tror jeg forstår litt av avkarbokonseptet nå, men jeg er litt usikker. Jeg har ikke tid og ork akkurat nå til å følge full Atkins, men det frister å få litt vekttap også. Egentlig er jeg motivert, men det tar på den lille tiden jeg har å prøve å finne ut hva pokker jeg kan spise. Jeg har funnet oversikten deres ol, men jeg sliter med å skjønne hvordan jeg får god mat på induksjon. Det store spørsmålet er vel egentlig om man vil kunne miste greit med vekt også ved å følge en roligere utgave av lavkarbo? Da tenker jeg generelt å forholde seg til lavkarboretter uten detaljtelling av ant karber?

Om noen skjønnte noe av dette babbelet og kan svare meg, så blir jeg fryktelig glad.

Fibrilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ettellerannet Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 17:50   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lavkarbo?

Ta en titt her, sa en med fm til en annen!

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419

Er rimelig ny her selv. Begynte på ketolyse på torsdag. Veldig greit, masse mat man kan spise, mange flotte oppskrifter, tips ol rundt på sidene her.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no