Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Fibermuffins ala mofe

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-10-05, 17:48   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Smile

Fibermuffins ala mofe

Jeg hadde tenkt å lage prinsessebrødet i dag, men de hadde ikke alle ingrediensene i butikken - så fant på min egen oppskrift, inspirert av prinsessebrødet;

4 egg
2 dl creme fraiche
4 ss linfrø
7 ss hvetekli
2 ss smeltet smør
5 ss sesamfrø
2 ts fiber husk
2 ss bakepulver
4 ss helkorn hvete


Lot røra svelle i 20 min.
Fordelte i 12 muffinsformer, siden røren var så tynn, og jeg ikke har brødform. Tenkte å steke dem på 175 grader i 55 min.

__________________
.

Sist redigert av mofe : 12-10-05 kl 19:22.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 17:52   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Fibermuffins ala mofe

Gir du tilbakemelding på hvordan resultatet ble?

*nysgjerrig*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 18:06   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Fibermuffins ala mofe

oj 2 ts fiberhusk ?? ups jeg bruker 1dl noen ganger jeg .... kanskje ikke det er helt bra ???

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 18:25   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Fibermuffins ala mofe

Opprinnelig lagt inn av nøtta

oj 2 ts fiberhusk ?? ups jeg bruker 1dl noen ganger jeg .... kanskje ikke det er helt bra ???

Ja, jeg aner ikke jeg - men posen var på hundre gram, og det sto at det var til tjue brød - også mener jeg å huske at 1 ts sukker er det samme som 5 gram sukker, også.. jah

Fedonisten; will do Lukter iallfall godt

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 12-10-05, 19:23   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Fibermuffins ala mofe

Disse smakte veldig godt!

Men neste gang tror jeg at jeg heller skal steke de på 160 grader i en time istedet.

Aner ikke hvor mange karber og sånt, siden jeg ikke har vekt, og kun brukte ss og dl.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-10-05, 19:39   #6
dolphy
Medlem
 
dolphy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 39
Innlegg: 284
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fibermuffins ala mofe

Kan man bruke havrekli i stedet for hvetekli?
Har aldri bakt noe med noen av disse før, og vet liksom ikke hvordan de oppfører seg...?!
Skal snart begynne å prøve meg på noen oppskrifter her inne

__________________
Alt som ikke dreper gjør deg sterkere!
dolphy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-05, 22:02   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Fibermuffins ala mofe

Det går nok det, men hvetekli har mye mindre karber

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Drømmelunsj ala Iset Iset Lunsj 4 08-03-07 01:20
Smoothie ala ketolysekuren? Areola Ketolysekuren 4 06-09-05 21:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no