Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-10, 15:01   #651
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Må bare juble; jeg er kommet innenfor normal bmi!!!! Offisiell veiedag er først på mandag, men var så nyskjerrig idag nå viser vekten 64,7 og har da en bmi på 24,9!!! Dette var et viktig delmål for meg .. o´ lykke

Gratulerer så mye med fantastisk resultat ! Du er kjempeflink

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 15:11   #652
Sola 55
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lier
Innlegg: 68
Sola 55 er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Må bare juble; jeg er kommet innenfor normal bmi!!!! Offisiell veiedag er først på mandag, men var så nyskjerrig idag nå viser vekten 64,7 og har da en bmi på 24,9!!! Dette var et viktig delmål for meg .. o´ lykke


Gratulere det er jo strålende

__________________


Sola 55 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 23:08   #653
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Gratulerer Tuddelu. Du har gjort en kjempejobb på kort tid. Det føles godt å være NORMAL, ikke sant????

Takk Det føles fantastisk å være normal igjen Jeg har fått tilbake meg selv!!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 23:10   #654
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Tutte, her.

Gratulerer så mye med fantastisk resultat ! Du er kjempeflink

Takk Føler nesten som det har gått litt for lett .. selv om jeg nå har glemt alle de vanskelige dagene hvor jeg hadde sååå lyst på noe utenom dietten! Jeg skal fortsette å jobbe for dette gir meg så mye

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 23:11   #655
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Sola 55, her.


Gratulere det er jo strålende

Takk Veldig fornøyd sålangt

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 12:45   #656
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

HUff, jeg har ikke vært flink denne uken, ikke i det hele tatt. Jeg har STORKOST meg med mange sjokoladebarer og har helt sikkert kommet ut av ketosen. Men, men ....noe utfordringer må man vel klare å komme seg igjennom. Idag gikk jeg på vekten og har gått opp 0,4 kg. Er det lov til å håpe at mensen er på vei og at det er derfor jeg har gått opp + abstinenser på noe godt?

Idag er jeg tilbake på full Fase 2. Sitter på jobben, og har tatt med meg stekte pannekaker og salat med litt fetaost.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:42   #657
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

HUff, jeg har ikke vært flink denne uken, ikke i det hele tatt. Jeg har STORKOST meg med mange sjokoladebarer og har helt sikkert kommet ut av ketosen. Men, men ....noe utfordringer må man vel klare å komme seg igjennom. Idag gikk jeg på vekten og har gått opp 0,4 kg. Er det lov til å håpe at mensen er på vei og at det er derfor jeg har gått opp + abstinenser på noe godt?

Idag er jeg tilbake på full Fase 2. Sitter på jobben, og har tatt med meg stekte pannekaker og salat med litt fetaost.

0,4 kg opp med mensen er lite! Synes ikke det er ille i det hele tatt Popp Og gjort er gjort, du er tilbake på sporet igjen nå
Noen utfordringer er det og du takler dem fint med å gå tilbake for fullt i fasen igjen Vi har alle våre utskjeielser innimellom

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:52   #658
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

0,4 kg opp med mensen er lite! Synes ikke det er ille i det hele tatt Popp Og gjort er gjort, du er tilbake på sporet igjen nå
Noen utfordringer er det og du takler dem fint med å gå tilbake for fullt i fasen igjen Vi har alle våre utskjeielser innimellom

Takk, Tuddelu

Og det stemte helt med mensen. Den dukket opp i gårkveld... .
Ja, hadde slanking og forbli slank vært en lek og bare morro så hadde vel ikke det blitt så mye overvekt og helseproblemer relatert til overvekt her i verden. Problemet mitt er at jeg har vært gjennom Fase 3 og synes at det er helt forferdelig lite i Fase 2 å knaske ved siden av f.eks en cappucino. I Fase 3 har man både frukt og nøtter (å som jeg savner fase 3). Men bare 1 mnd igjen til det....

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 10:53   #659
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Dette klarer du vet du. Vips så er måneden gått. Er det ikke rart at man kan drømme om å skeie ut med frukt og nøtter?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 13:08   #660
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

En måned går fort
Det har du helt rett i Pearl, ganske rart og morro å kunne drømme om frukt og nøtter!

Veiedag idag, har ikke gått noe særlig ned siden forrige veiedag, 0,6 kilo denne uken .. tror jeg er blitt bortskjemt med at kiloene har "rent" av! Er jo klar over at det går saktere nå som jeg er i fase 2. Høres ut som jeg klager på "bare 0,6 kilo ned på en uke, men må bare presisere at jeg er veldig fornøyd sålangt altså!!!
Det har bare blitt grønnsaker / salat til ett måltid per dag siste uken, så denne uken må jeg skjerpe meg og komme opp i to måltider om dagen. Merker at magen sliter når jeg ikke får nok grønnsaker og salat.
Og drikke mer vann! Har drukket mye, men ikke nok. Ikke alltid like lett å få til alt riktig på stressende dager ..

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 16:55   #661
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Dette klarer du vet du. Vips så er måneden gått. Er det ikke rart at man kan drømme om å skeie ut med frukt og nøtter?

Så sant, så sant.

Vips........så var det julaften

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 01:19   #662
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Over halvveis til målet nå .. uvirkelig!
Men merker det blir en spennende tid framover nå om vekten stagnerer litt .. kjenner det allerede byr på utfordringer å være i fase2. Ikke at jeg spiser ulovlig mat, men jeg spiser for lite. Nå som dietten ikke er "fullkommen" med fem ed produkter om dagen så blir det for lite mat, jeg venter for lenge med måltidene, drikker for lite. Hvorfor skal det være så vanskelig da?

Folk kommenterer også vektnedgangen og sier jeg bør bremse nå, må ikke bli altfor tynn osv. Er ikke det rart? Jeg er rett under bmi for overvekt og folk er redd jeg skal bli for tynn? Tror de er blitt for godt vandt å se meg med mine ekstra kilo Merker at dette påvirker meg, jeg vil gjerne nå mitt mål. Og nå er jeg nesten overbevist av andre at da vil jeg bli for tynn?

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 07:23   #663
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Så sant, så sant.

Vips........så var det julaften

Men først; visp så var det september
I dag kommer jeg et steg nærmere en avgjørelse om ED eller ikke ED, og blir det ED skal jeg starte opp på lørdag.
Har nemlig planer om en liten bursdagsfeiring på fredag, og i år skal jeg tillate meg sjokoladerullekake ala lavkarbo - så det så!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 16:47   #664
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

så skjønn "septembersmiley" grotingeling!
har du fått svaret nå? ed eller ikke?
er det din bursdag som feires på fredag?

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 20:01   #665
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Da er resultatet klart ....... ED
Skal bestille produkter i kveld, så oppstart blir på lørdag
Har en del produkter liggende fra siste bestilling i vår, så jeg greier meg til pakken kommer over helgen.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:08   #666
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Da er resultatet klart ....... ED
Skal bestille produkter i kveld, så oppstart blir på lørdag
Har en del produkter liggende fra siste bestilling i vår, så jeg greier meg til pakken kommer over helgen.

Velkommen tilbake igjen til oss ! Lykke til med ny oppstart på ED, håper kroppen reagerer positivt på å være tilbake igjen på ED !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 23:51   #667
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Da er resultatet klart ....... ED
Skal bestille produkter i kveld, så oppstart blir på lørdag
Har en del produkter liggende fra siste bestilling i vår, så jeg greier meg til pakken kommer over helgen.

Velkommen tilbake

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:01   #668
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Da er resultatet klart ....... ED
.

Jeg har vært veldig nyskjerrig på hvordan det kom til å gå med deg på ketolyse, siden jeg ikke responderte så godt på ketolyse selv. Jeg synes det er så rart at så mange klarer å gå ned i vekt med ketolyse og at noen ikke gjør det. Nå når du har prøvd det ut, hva tenker du? Er det en grei vedlikeholdsdiett, eller tenker du å ende på fase 4 - Lindberg?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:47   #669
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg har vært veldig nyskjerrig på hvordan det kom til å gå med deg på ketolyse, siden jeg ikke responderte så godt på ketolyse selv. Jeg synes det er så rart at så mange klarer å gå ned i vekt med ketolyse og at noen ikke gjør det. Nå når du har prøvd det ut, hva tenker du? Er det en grei vedlikeholdsdiett, eller tenker du å ende på fase 4 - Lindberg?

Ja hva tenker jeg.....
Jeg må jo si at juli og kanskje spesielt august var ganske skuffende med tanke på resultater.
Regnet jo med at det ville ta litt tid å omstille seg, og at jeg kom til å bruke hele juni på det.
Men i juli var jeg kommet godt inni ketolyse-verden, og i august veide jeg i tillegg maten og regnet ut energi%.
Status etter 3 mnd er likevel kun -1kg fett, veid på Tanitavekt på Fedon-klinikken i juni og i går.
Har sjekket innimellom at jeg får utslag på ketostix'n, og jeg vet at jeg drikker nok vann slik at utslaget er reelt.
Ketolyse fungerte imidlertid kjempegreit som vedlikehold, og selv om blodsukkeret var stabilt fra før så har jeg faktisk hatt enda litt lavere og dønn stabilt blodsukker i hele perioden.
Har vel aldri prøvd fase 4 på ED, men har gått på Fedon-kost tidligere.
Det blir faktisk for mye karber for meg med frukt i kosten, men ellers så vil jeg nok legge meg nærmere Fedon enn ketolyse tror jeg
Vi får se, jeg har godt tid

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 23:43   #670
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hvordan går det med dere folkens?

Veiedag imorgen, jeg er veldig spent ...

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 10:05   #671
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Her går det ganske fint, kroppen har slått seg til ro i fase 2. HELDIGVIS

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 12:08   #672
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Hvordan går det med dere folkens?

Veiedag imorgen, jeg er veldig spent ...


Det er ganske rolig herfra for tiden. Mye ferie og reising i sommer, gjorde at det har blitt endel kilo på....men nå er jeg i god gang til å miste disse igjen. Spiser fase 2 nå, men skal til kontroll igjen om litt over en uke, og håper da at jeg kan starte i fase 1 igjen....siden sommeren har vært fase 3+++ ! Gleder meg til å se nye tall på vekten igjen !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 13:40   #673
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Her går det ganske fint, kroppen har slått seg til ro i fase 2. HELDIGVIS

Så flott
Det viser at kroppen ordner opp så lenge man henter seg inn igjen Men det er veldig behagelig når det slår seg til ro Ha en strålende dag Popp!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 13:44   #674
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Tutte, her.

Det er ganske rolig herfra for tiden. Mye ferie og reising i sommer, gjorde at det har blitt endel kilo på....men nå er jeg i god gang til å miste disse igjen. Spiser fase 2 nå, men skal til kontroll igjen om litt over en uke, og håper da at jeg kan starte i fase 1 igjen....siden sommeren har vært fase 3+++ ! Gleder meg til å se nye tall på vekten igjen !

Så bra Tutte Deilig med ferie og deilig med hverdagen igjen - alt har sin sjarm
Hvor lenge planlegger du å være i fase 1 igjen?

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 13:51   #675
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Igår kunne jeg endelig "være med" i familiemiddagen igjen - spiste deilig svinestek - uten saus og poteter men med salat og grønnsaker til En ny smaksopplevelse kan man si .. og det var veldig godt
Det har blitt reker, krabbe, kylling, svinestek og litt karbonadedeig til middagene hittil - fantastisk hvor godt det smaker med rent kjøtt/fisk/fugl og grønnsaker / salater til. Uten ED hadde jeg ikke klart å få den innstillingen til mat igjen, jeg er så glad for at det virker!
Også er det herlig å kunne ta seg ett glass vin innimellom

Siste uken har vekten gjort et virkelig hopp -1,6 kilo på èn uke
Trodde jeg så feil jeg ..

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst Macarena Eurodiett 2094 28-09-11 10:07
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no