Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Forvirret -trenger hjelp!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-11, 02:09   #1
sellah
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 21
sellah er på en erverdig vei

Forvirret -trenger hjelp!

Jeg har endel forvirring og endel tanker rundt tema, håper noen kan hjelpe til!
Gikk på ketolyse i 4 mndr i fjor og det skjedde ikke noe!
Ikke før jeg sluttet, da fikk jeg en stor kulemage og la på meg rundt 10 kg. Usannsynlig trist!
Men skylder på min egen uvitenhet ang kostholdet og dietten.
Nå er jeg imidlertid begynt å tenke lavkarbo igjen, men vet ikke om jeg klarer ketolyse, så tenker egentlig bare lavkarbo, men vet ikke helt hvor 'langt jeg skal gå'
Hvilke råd trenger jeg??
Skal jeg kutte ut matvarer som inneholder; poteter, ris, pasta, hvitt mel og andre høykarbosaker?
Eller skal jeg kutte ut alt inkl alle grønnsakene og matvarer som inneholder mer enn 5karber?
Hva er forskjellen, og hva er risikoen? Er det virkelig så 'farlig' å spise kålrabistappe og kokt kål?
Hva skjer i kroppen når dette blandes med feks grillskiver og smør?

__________________
Bloggen min:
http://sellah-hverdagerennymulighet.blogspot.com
sellah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 07:38   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret -trenger hjelp!

Tenker at du kan ha godt av å lese gjennom vår flotte nybegynnertråd og spesielt merke deg linken som heter LCHF på 3 minutter!

Lutz(Bedre uten brød) sier at dersom du holder deg under 72 karber pr da, trenger du ikke minske på fettinntaket!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 07:56   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret -trenger hjelp!

Alle kutt i raske karbohydratene er positivt
Hvorfor ikke starte med å kutte de store karb-kildene, lese deg opp på linkene du fikk av Kitt og så heller justere litt mer etterhvert som du finner ut av hva som passer deg og din kropp?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger hjelp, nå er jeg SÅ forvirret og oppgitt Kanskje Spørsmål og svar 16 24-05-11 18:16
Hjelp- har forvirret meg bort i filosofiene sjokkoholic Kostholdsfilosofier 4 10-04-09 12:52
Hjelp! Forvirret! linerl1 Spørsmål og svar 2 30-05-07 22:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no