Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hva burde jeg hamstre her i USA?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-07, 20:14   #1
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Hva burde jeg hamstre her i USA?

Jeg bor i USA for tiden.

Hva er dyrt/vanskelig å få tak i/kjempelurt å ta med seg hjem (Bergen) når jeg reiser om 40 dager?

Jeg er ganske ny på dette (dag 6!) og vil gjerne ha tips! Er det forresten mulig å få tak i Carbquik bakemiks i Norge?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:16   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva burde jeg hamstre her i USA?

Det kommer litt an på hvilken by du er i. Jeg kjenner spesielt godt til California, Houston/Texas og New York området. Derfra lønner seg å ta med:

  • Lavkarbo tortillas (mama lupes f.eks.)
  • Crystal Light - eske med posjonsposer for iste (en liten pose oppi en liter).
  • Da Vinci sine lavkarbo sauser (karamell, sjokolade etc).
  • Dreamfields pasta
  • Carbquick bakemiks
  • Rene extrakter, - appelsin og vanilje f.eks. (pure vanilla extract)
  • Clorox Bleach Pen (genial flekkfjerner)
  • Zip Lock poser
  • Braza Flahs Tape (dobbelsidig tape som fester på tøy uten å sette merker - flott til å holde utringede topper etc på plass)
ellers er det under halv pris (nærmere 1/3 av prisen) i Norge på

  • i.d. bare excentuals/bare minerals - mineralsminke og tilbehør (f.eks. foundation koster 18 US$, hjemme kr. 398). De har den på noen Macy´s og egne utsalg og Ulta parfymerier)
  • Redken shampoo/balsam (1 liter koster 23 US$, hjemme koster 260 ml 250 kroner !)
Ellers er jo barneklær utrolig mye billigere i USA enn hjemme.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:24   #3
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hva burde jeg hamstre her i USA?

Jell-O har de vel der..geleer og puddinger som ikke finnes her til lands..
Sukkerfritt....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 23:24   #4
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva burde jeg hamstre her i USA?

Takk for tips!
Ja, Jello kjøpte jeg masse av i går, de koster 87 cents for pakka...
Takk for lang liste, skal på helsekosten og se nå snart!

Tar gjerne imot mer tips fra andre!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 09:12   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva burde jeg hamstre her i USA?

Jeg vil til USA!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 09:25   #6
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva burde jeg hamstre her i USA?

I dag har jeg shoppa:
Whey protein Concentrate (1KH per 20g): 10,99$
Whole ground Soy flour (5KH per 28g): 2,59$
Wheat Gluten (6KH per 30g): 6,99$
White Stevia (50pk): 6,29$
Fant ikke Carbquick...

Laget meg pannekaker og rundstykker til å varme opp når jeg blir despo... Gullet likte pannekakene.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no