Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvordan avslutte kuren?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-08, 12:27   #1
Pelen
Juniormedlem
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Miami
Alder: 55
Innlegg: 37
Pelen er ny på veien

Hvordan avslutte kuren?

Det er vel en stor del av utfordringen for det er vel lett å gå opp mer enn planlagt da.

Hvordan gjør man det best?

Pelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 12:36   #2
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan avslutte kuren?

ser du går på ketolyse- torkild har en vedlikeholdsbok også

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 15:15   #3
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan avslutte kuren?

Kan iallefall ikke gå tilbake til å spise så masse karbs som man sikkert gjorde før, da vil iallefall vekta fyke opp igjen

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 20:30   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvordan avslutte kuren?

i teorien er det lett ,, man må øke karboene litt og litt ala Lindberg.
fremdeles resten av livet, holde seg unna brød poteter pasta sukker og sånne ting i hverdagen

i praksis veeldig vansklig , i alle fall og holde seg unna brød,,syns jeg ,for det er så enklet og bare ta en brødskive, i alle fall når en er på jobb

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 20:40   #5
Pelen
Juniormedlem
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Miami
Alder: 55
Innlegg: 37
Pelen er ny på veien

Sv: Hvordan avslutte kuren?

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

ser du går på ketolyse- torkild har en vedlikeholdsbok også

Link?

Pelen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 20:54   #6
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan avslutte kuren?

www.ketolyse.no

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 23:20   #7
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Hvordan avslutte kuren?

Hff..Gruer meg til å møte hverdagen den dagen man er ferdig på ketolyse.Kjenner jo enda at det er ting man har lyst på.Slik som frukt poteter osv...Må vell leve sånn her resten av livet skal man ikke fyke opp igjen!!!Medaljens bakside syns jeg....Man nesten ikke tåler den maten man spiste før!!

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 09:05   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan avslutte kuren?

Hei
Når man skal slutte med ketolysekuren, øker man gradvis mengden av karbohydrat, og går så på vedlikeholdskost, som tillater det meste, men ikke i ubegrensede mengder.

"Etter Slankekuren" beskriver hva man kan spise, hvordan maten bør tilberedes, hvilke råvarer man bør velge, hvordan man dekker kroppens behov for vitaminer,mineraler og antioxidanter mm. Samt råd om mosjon.

Det viktigste er uansett å ha for seg at man IKKE kan vende tilbake til gamle synder.

Følger man rådene om generell lavkarbo vil overgangen og livet etter ketolysekuren ofte oppleves som både lett og komfortabelt.

Man bør følge vekten, det skal ikke så mye til før den øker mer enn de få kilo man må regne med når man slutter med ketoseforbrenning og fyller opp kroppens lager av karboohydrat 1-3 kilo inkl. vann.

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 09:13   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan avslutte kuren?

Anbefaler deg virkelig å anskaffe boka "Etter slankekuren" .Ikke vent med det til du er ferdigslanka.
Å lese boka i god tid og sette seg inn i hva forskjellig mat og næringstoffer gjør med kroppen er en god måte å forberede seg psykisk på. Da blir overgangen lettere

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Om å avslutte ketolysen ... Megvel Spørsmål og svar 3 19-02-08 21:53
Kuren Lindabtn Ketolysekuren 3 04-10-07 14:05
Hvordan trappe ned/avslutte uten å gå opp Adele Ketolysekuren 9 10-06-07 22:12
Omgangsyke...og hva med kuren? mam Ketolysekuren 4 08-02-07 15:47
Hva går Ketolyse kuren ut på? Kikkimor Ketolysekuren 3 26-01-07 12:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no