Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

-Oktobertråden- Slank til jul!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-08, 22:19   #76
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Du kan bruke de sticksene sønnen din bruker. Forhåpentlig får du ikke utslag på glukagon Bare se på den delen av sticksen som skal skifte farge fra hvit til rosa eller lilla. det som måles, er om du har ketoner i urinen. Når du kommer i ketose og går over til fettforbrenning, omdanner kroppen fett til ketoner som den bruker som brennstoff i stedet for karbohydrater. Noe av dette skilles ut gjennom pusten (derfor får man ofte dårlig ånde) og urinen. Har du utslag på sticksen (fargen spiller ingen rolle, er utslaget mørkt, kan det bety at du drikker for lite vann, bare), betyr det at kroppen din "går på" fett, og du er i ketose

Når diabetikere sjekker med disse sticksene, og får utslag for ketoner i urinen, kan det bety at de er i ferd med å få ketoacidose, en tilstand hvor kroppen ikke har (nok) insulin og derfor forbrenner fett, samtidig som blodet har for mye syre og blir surere enn det skal være. Det er alvorlig og må behandles. Når en du får utslag, betyr det ikke det samme - du er i stedet i såkalt kostholdsindusert godartet ketose, som ikke er farlig for kroppen i det hele tatt

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 22:49   #77
Trudeh
Medlem
 
Trudeh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 51
Innlegg: 137
Trudeh er på en erverdig vei

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Takk nattfrue:-)
Da skjønte jeg litt mer av sammenhengen.Så flott at jeg kan bruke de da.....har jo flust i skapet. Ble litt redd i det jeg oppdaga at jeg faktisk skulle ha ketoner i urinen, noe som er en svært alvorlig tilstand for sønnen min og hans diabetes iallefall.(har haldigvis ikke opplevd det da) Men jeg husker at jeg i starten brukte de og sjekket ang. syreforgiftning og ketoner støtt og stadig De gangene jeg bruker de nå er om han er syk....har feber el. Da trenger han mer insulin, men klarer nødvendigvis ikke spise nok mat så da følger jeg litt med.

Ser at du går for ketolyse uten måling og veiing....mener du da maten eller deg selv?

__________________
Er ordentlig ketonist...





Trudeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 22:55   #78
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Opprinnelig lagt inn av Trudeh, her.

Ser at du går for ketolyse uten måling og veiing....mener du da maten eller deg selv?

Begge deler - men mest meg selv Jeg veier mat en sjelden gang imellom for å ha sånn noenlunde peiling på hvor mye grønnsaker jeg spiser, for eksempel (for å regne ut karboinnholdet). Men veier ikke meg selv, prøver å holde fokus på å føle meg bra og bli sunnere. Skal ned massevis, men tror jeg ville blitt altfor opphengt i kilo og gram hvis jeg hadde veid meg, så åt skogen med dét. Buksene taler sitt tydelige språk uansett

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 22:57   #79
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Mye slankere er veldig bra det også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 23:15   #80
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

aaah pokker. islattèn min ødela forbrenninga mi.... d'oh... jaja, får håpe at jeg klarer å få forbrenninga tilbake imorgen. Kan ikke være sååååå mange karbs i lattè? er jo hovedsaklig h-melk og fløte (pluss sirup :/ )

hehehehe.. ehm. sirup er jo bare sukker, og h-melk er det mye i. bestill uten sirup og med soyamelk. smaker utrolig godt og du føkker ikke opp noe.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 23:16   #81
Trudeh
Medlem
 
Trudeh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 51
Innlegg: 137
Trudeh er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Opprinnelig lagt inn av nattfrue, her.

Begge deler - men mest meg selv Jeg veier mat en sjelden gang imellom for å ha sånn noenlunde peiling på hvor mye grønnsaker jeg spiser, for eksempel (for å regne ut karboinnholdet). Men veier ikke meg selv, prøver å holde fokus på å føle meg bra og bli sunnere. Skal ned massevis, men tror jeg ville blitt altfor opphengt i kilo og gram hvis jeg hadde veid meg, så åt skogen med dét. Buksene taler sitt tydelige språk uansett

Jeg dropper og veiing av meg selv....tror forventningene og fokuset på kg kan demotivere meg....det vil jo være perioder hvor en kommer til å stå stille eller nødvendigvis ikke går ned i kg. Har du drevet på lenge med keto?
Jeg har prøvd meg litt fram i noen dager, men regner meg ikke som i gang før jeg har fått og lest boka.Jeg er derfor veldig usikker på hvor mye karber jeg får i meg.Har følt meg utrolig rar denne uka....litt tung i kroppen,litt tung i hodet og veeeeldig mett hele tiden.Utrolig nok har jeg MER energi enn jeg ellers er vant med. Rart, for tidligere har spist mye, mye mer mat medmasse karboinnhold og likevel følt meg litt fysen på ting.Dette er en rar følelse, men GOD.
Jeg tror nok jeg blir en god "Ketonist"

__________________
Er ordentlig ketonist...





Trudeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 23:23   #82
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Opprinnelig lagt inn av Trudeh, her.

Jeg dropper og veiing av meg selv....tror forventningene og fokuset på kg kan demotivere meg....det vil jo være perioder hvor en kommer til å stå stille eller nødvendigvis ikke går ned i kg. Har du drevet på lenge med keto?
Jeg har prøvd meg litt fram i noen dager, men regner meg ikke som i gang før jeg har fått og lest boka.Jeg er derfor veldig usikker på hvor mye karber jeg får i meg.Har følt meg utrolig rar denne uka....litt tung i kroppen,litt tung i hodet og veeeeldig mett hele tiden.Utrolig nok har jeg MER energi enn jeg ellers er vant med. Rart, for tidligere har spist mye, mye mer mat medmasse karboinnhold og likevel følt meg litt fysen på ting.Dette er en rar følelse, men GOD.
Jeg tror nok jeg blir en god "Ketonist"

Jeg har holdt på i 3 måneder, og knapt vært sulten så langt

Hvis du holder deg til rent kjøtt/fisk/fugl og spiser grønnsaker som vokser over jorda, men ikke for mye løk og paprika, for eksempel (det kan spises, men i litt moderate mengder) , tviler jeg på at du får i deg for mye karbohydrater. Spiser man etter reglene, er det vanskelig å få til, egentlig. Og den rare følelsen i kroppen går over Deilig med økt energi - og ikke minst jevn energi. En kjempefordel med lavkarbokosthold Enig med deg - du blir nok en god ketonist!

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 09:58   #83
KetoKay
Juniormedlem
 
KetoKay sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Moss
Alder: 48
Innlegg: 25
KetoKay er på en erverdig vei

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Slenger meg på, bra motivasjonstråd dette.

Jeg startet for alvor den 22.september. Da veide jeg 131. I dag står vekta på 127,7, altså ca fire kg på snaue ti dager. Jeg syns dette er topp jeg. Keep it up, folkens!

__________________


Sist redigert av KetoKay : 02-10-08 kl 16:39.
KetoKay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nøktern ketolyse-optimist! Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 10:02   #84
genosha
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 22
genosha er på en erverdig vei

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Heisann alle sammen!
Håper alle på oktobertråden har det bra!
Lurte på ein ting, eg hadde ein 2, 5 kilos oppgang på tre dager etter begynte ketose kur og spurte legen min om dette i forbindelse med eit anna ærend, viste seg at eg var full i vatn og er no satt på vanndrivende i 30 dager - hjelpe meg, dei fyrste to timane sprang eg på do og ikkje mindre enn 3 (!) kilo vatn rann utav meg. Lurer på om dette har noko å sei for ketosestixen Vil det gi feil utslag?

genosha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 10:08   #85
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Vanndrivende skal tas om morgenen, ketostiksen testes om kvelden.
Burde derfor ikke ha noe å si. Bruker vanndrivende 1-2 ganger pr uke selv og har fint utslag om kvelden uansett, dog noe lysere de dagene jeg tar pillene.
Utslag er utsalg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 10:11   #86
genosha
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 22
genosha er på en erverdig vei

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Det er jo sant
Tusen takk for svar, rekner med eg får utslag i kveld!

genosha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 10:23   #87
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Da har jeg endret tickeren min. Jeg startet jo på 102 kg sist, så alt er motivasjon for meg!! Snikveide meg i dag til morgenen, og det er 2 kg ned siden mandag!! Nå begynner jeg å komme over det verste, og formen er stigende!!

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 10:28   #88
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Så bra!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 11:06   #89
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

hehehehe.. ehm. sirup er jo bare sukker, og h-melk er det mye i. bestill uten sirup og med soyamelk. smaker utrolig godt og du føkker ikke opp noe.

Jeg tror ikke jeg forklarte meg bra nok:P Jojojo, seff vet jeg det er mye karbs i latte, men ikke sååååå mye at det skulle ødelegge hele forbrenninga! jeg vet at der er 3 dl h-melk og 1 dl fløte.. så er det en shot (4 cl?) sirup. Sirupen vet jeg ikke er bra i det hele tatt :P Men, såååå godt

Jeg drakk en latte for 2 uker siden, og da ødela den ikke forbrenninga mi! Så dette var jo nedtur...

Men soyamelk ja, de selger det på den kaffesjappa! Men er det godt? :S Og uten sirupen mister jo latten hele smaken lissom...

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 11:32   #90
tertit
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 73
Innlegg: 9
tertit er på en erverdig vei

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Etter å ha gått ned 20 kg på "lavkarbo og fettkur" på ett år til mars 2007, valgt jeg nå den 22.09.08 å begynne på'n igjen! Det var da 100 dager igjen av 2008, så en bra dag å starte på. Har lært noe denne tiden! -light produkter, altså kunstig søtstoff fører til insulinutskillelse selvom produktet i seg selv ikke har kalorier! Så da er det vanskelig å komme i ketose, som jo er et tegn på at man fordøyer fettet sitt som jo over lang tid er lagret og lagret!
Så nå har jeg ikke "falt i fellen" og brukt kunstig søtstoff! Etter 3 dager var jeg i ketose. 3,7 kg ned og cm'erne minsker, og jeg er lykkelig!
Vil altså gjerne dele denne erkjennelsen med dere! Kunstig søtstoff, sikkert alle typer, fører til at man lagrer fett, og dermed ikke bruker av det man allerede har lagret!

tertit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo med mye fett Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 12:18   #91
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Opprinnelig lagt inn av mailen, her.

Jeg har ingen problemer med å komme i ketose til tross for at jeg får i meg kunstig søtningsstoff omtrent hver dag.

Signerer!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 13:10   #92
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Opprinnelig lagt inn av mailen, her.

Jeg har ingen problemer med å komme i ketose til tross for at jeg får i meg kunstig søtningsstoff omtrent hver dag.

Jeg klarte også fint å komme i ketose, til tross for pepsi max. Det er favoritt brusen min!

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:03   #93
tertit
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 73
Innlegg: 9
tertit er på en erverdig vei

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Jeg har ingen problemer med å komme i ketose til tross for at jeg får i meg kunstig søtningsstoff omtrent hver dag.[/quote]

Så flott for deg! Men det var det som gjorde at jeg lenge ikke kom i ketose. Drakk noe med søtstoff hver morgen.... Jeg tror kanskje også det er forskjell på søtstoffene. Nå tester jeg Stevia.

tertit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo med mye fett Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 18:04   #94
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

I boka til Torkil så står det at man skal bli varm i kroppen og at dette er et tegn på at man tar av - har også sett i forumet at en del andre har det sånn. Jeg FRYSER mye - betyr det at jeg ikke tar av?
Jeg er i keotse og har vært det hele tiden siden jeg startet, har ikke jukset en eneste gang.

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 09:56   #95
K`s choice
Medlem
 
K`s choice sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 41
Innlegg: 68
K`s choice er på en erverdig vei

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Veiedag! Huffameg, bare 0,4 kg ned
Feil jeg VET jeg har gjort: Ikke tatt alle tablettene, spist litt på kanten-mat(pastasaus, panert fisk), ikke trimmet, og kanskje spist for mye fett.
Så det er vel ikke så rart.. Men jeg har vært i ketose hele tiden.
Denne uka blir strengere!
Noen som vet om te er negativt forresten? Frukt-te altså?

__________________
Vekt 26 sept: 81, 9 kg.
Vekt 3 okt: 81,5 kg.
Vekt 10 okt: 81,0 kg.
Vekt 17. okt: 80,2 kg.
K`s choice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tusler over til Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 10:05   #96
K`s choice
Medlem
 
K`s choice sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 41
Innlegg: 68
K`s choice er på en erverdig vei

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Opprinnelig lagt inn av K`s choice, her.

Veiedag! Huffameg, bare 0,4 kg ned
Feil jeg VET jeg har gjort: Ikke tatt alle tablettene, spist litt på kanten-mat(pastasaus, panert fisk), ikke trimmet, og kanskje spist for mye fett.
Så det er vel ikke så rart.. Men jeg har vært i ketose hele tiden.
Denne uka blir strengere!
Noen som vet om te er negativt forresten? Frukt-te altså?

Må føye til at det har blitt noen Atkinsbarer og to poser baconsvor
Og en god del pastiller og tyggis.

Såå-- Det er vel egentlig et under at jeg i det hele tatt har gått ned

__________________
Vekt 26 sept: 81, 9 kg.
Vekt 3 okt: 81,5 kg.
Vekt 10 okt: 81,0 kg.
Vekt 17. okt: 80,2 kg.
K`s choice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tusler over til Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 11:11   #97
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Veiedag for meg. Jeg blir å ha fredager fast fremover. Startet på mandag på 91.9 kg og idag viste den 89.6 kg, så det er 2,3 kg ned.

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 12:00   #98
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Ja.. her er det samme vekt som siste veiedag i September. Altså 72.8 kg. Greit nok. Vi satser på en bedre uke nå.

til dere alle!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 12:44   #99
Flisa
Medlem
 
Flisa sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bærum
Innlegg: 75
Flisa er på en erverdig vei

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

Jadda........ ukene går så fort at jeg helt glemmer å veie og måle.
I dag hadde jeg litt tid om morgenen, og fikk både veid og målt. Den siste uken har jeg gått ned 1,5kg. Nå er nåla endelig under 60 og jeg veier 58,5kg.... Jippi..... der kom etterlengtet motivasjon for meg til å fortsette!!! Legger det inn her også jeg!!
liv: 82
hofte: 96
under bryst: 81
mage: 90

God helg:-)

__________________
Hilsen Flisa



Flisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 14:01   #100
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: -Oktobertråden- Slank til jul!

85.7 - 86.1 - 85.0 -84.5 -83.6

Dagens vekt i rødt Er godt fornøyd. 12 cm borte fra liv,hofte og lår også.Mest fra lårene,de har skrumpet inn med 3 cm hver.
Måtte jo komme etter på denne tråden,alle forsvant jo fra september.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Speiltrix for å se slank ut ... Eva Generell diskusjon 17 05-12-11 00:45
Slank med garanti! Eva Livets lyse side 11 25-02-08 21:09
Slank med øl jankph Lavkarbo generelt 1 07-03-06 20:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no