Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-09, 22:36   #26
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Så flinke dere er
Jeg har hatt stillstand et par uker nå, opplevde tre stille uker i januar også, men er veldig fornøyd med "tapet"

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 22:48   #27
Smiline
Medlem
 
Smiline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Innlegg: 109
Smiline er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Jeg begynte den 12. januar. Da veide jeg 70 kg. Nå er jeg nede på 59, ett eller annet. Så nesten 11 kg. Hurra!


WOW
Hva er hemmeligheten din da? Samme utgangspunkt, men tror det er bare 4 kilo av på meg. Startet noen dager før deg. Trener du mye?

__________________


Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 12:50   #28
Kristina S
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 24
Kristina S er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Nå ble jeg veldig optimistisk! Trodde jeg gikk ned mye saktere enn alle andre, og har vært litt stresset på grunn av det. Trodde jeg gjorde noe feil.

Har gått ned 7 kilo siden 9. Januar..... Så da er det vel ikke sånn helt forskjellig fra hvor mye alle andre går ned

Gratulerer alle sammen, forresten! Vi er flinke!

__________________
Gått ned 11 kilo!
13 kilo to go!
Kristina S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins introduksjonsdiett/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 12:52   #29
Kristina S
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 24
Kristina S er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Men du som har gått ned fra 70 kilo til 59 kilo, utrolig! Hvordan har du klart det? :O

__________________
Gått ned 11 kilo!
13 kilo to go!
Kristina S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins introduksjonsdiett/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 13:39   #30
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Opprinnelig lagt inn av Smiline, her.

WOW
Hva er hemmeligheten din da? Samme utgangspunkt, men tror det er bare 4 kilo av på meg. Startet noen dager før deg. Trener du mye?


Jeg spiser myyye mer fett enn før, lite brøderstatninger og nesten ingenting søtning. Kun et par sjokkisbiter nå og da.


De grammene som var kommet på før veiing i går er borte igjen i dag. 59,8 kg. Bare ca 2 kilo igjen, så er jeg sylfide.
Gubben synes jeg har blitt sååå slank nå! Er faktisk tynnerer enn jeg var mange år før jeg ble gravid, og jeg har aldri før etter graviditeten vært tykk, så dette er stort!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 14:57   #31
Kpia
Juniormedlem
 
Kpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 48
Kpia er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Så flinke dere er!!!
Jeg begynte ca 15. januar og har hittil vært ganske fornøyd med mitt vekttap, men innimellom blir jeg litt utålmodig, spesielt når jeg ser at så mange har gått ned +/- 10 kg på samme tid som meg. Føler at jeg er ganske flink, selv om jeg ikke tror jeg er i ketose hele tiden. Tror jeg ligger i grenseland siden jeg merker at det ikke er store utskeielsen med mosjon som skal til før ketosticksen er rosa. Hadde en periode på ca 2 uker hvor vekta stod stille, men føler nå at den beveger seg litt igjen. Men det går sakte
Er dere flinkere og flinkere? Jeg har vel kanskje tatt meg litt for mange små-utskeielser i det siste; en liten sukkerfri sjokoladebit og en neve salte mandler foran TV'en nesten hver kveld. Må prøve å peile meg selv inn på at jeg faktisk slanker meg og bør "lide" litt. Har dere noen tips til riktig tankegang når jeg blir "fysen" på kvelden?

Har satt meg et mål på å gå ned de resterende 8 kg innen utgangen av mai, det er vel realistisk det?

__________________



Kpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 15:34   #32
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Opprinnelig lagt inn av Kristina S, her.

Nå ble jeg veldig optimistisk! Trodde jeg gikk ned mye saktere enn alle andre, og har vært litt stresset på grunn av det. Trodde jeg gjorde noe feil.

Har gått ned 7 kilo siden 9. Januar..... Så da er det vel ikke sånn helt forskjellig fra hvor mye alle andre går ned

Gratulerer alle sammen, forresten! Vi er flinke!


nemlig, vi skal bare ta det helt med ro ja

Mye spiller inn på hvor fort vi går ned. En av årsaken kan faktisk alder , det er lettere for en 20-åring å gå ned enn for meg på 40 år.

Tror vi ligger helt etter skjema til oss selv og slapp av vi når målet vårt vi også skal du se

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 18:56   #33
Smiline
Medlem
 
Smiline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Innlegg: 109
Smiline er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Opprinnelig lagt inn av Bellabo, her.

nemlig, vi skal bare ta det helt med ro ja

Mye spiller inn på hvor fort vi går ned. En av årsaken kan faktisk alder , det er lettere for en 20-åring å gå ned enn for meg på 40 år.

Tror vi ligger helt etter skjema til oss selv og slapp av vi når målet vårt vi også skal du se


Vi endrer kosthold og holdning til hva vi får i oss, og vi har muligheten til å få ny kunnskap om kroppen vår og hva som passer best for den. Heldige er vi, skulle ønske alle kunne være så heldige. Selv om vekten kan gå noe tregt nedover, så gjør den jo faktisk det
Utholdenhet gir uttelling. Men er jo litt kjipt å vite at om man kuttet ut "utskeielsene" nå og da så hadde jeg kanskje vært heeelt ferdig med kuren og hadde sluppet 2 nye mnd... Skjerpings Smiline, skjerpings.
Klart stress og lite søvn er jo noe som absolutt virker inn på problemer med vektnedgang.

__________________


Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:44   #34
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Opprinnelig lagt inn av Smiline, her.


Vi endrer kosthold og holdning til hva vi får i oss, og vi har muligheten til å få ny kunnskap om kroppen vår og hva som passer best for den. Heldige er vi, skulle ønske alle kunne være så heldige. Selv om vekten kan gå noe tregt nedover, så gjør den jo faktisk det
Utholdenhet gir uttelling. Men er jo litt kjipt å vite at om man kuttet ut "utskeielsene" nå og da så hadde jeg kanskje vært heeelt ferdig med kuren og hadde sluppet 2 nye mnd... Skjerpings Smiline, skjerpings.
Klart stress og lite søvn er jo noe som absolutt virker inn på problemer med vektnedgang.

Du har helt rett! Jeg har funnet ut at de eneste partystopperne for meg er stress og lite søvn.

Når det gjelder motivasjon og utskeielser, kan jeg bare si litt om mine egne erfaringer og refleksjoner:

Jeg bruker ingen godteri- eller brøderstatninger, og har ikke tillatt meg å skeie ut en eneste gang. Det blir lettere og lettere å la være for hver dag man overvinner trangen. Søtsuget forsvant gradvis; nå er behovet fullstendig borte. Og da mener jeg 100% borte.

Mine motivasjonsfaktorer har vært at den kortvarige tilfredsstillelsen ved en utskeielse er ikke verdt dager eller uker for å bli kvitt trangen igjen. Måtte si det ofte til meg selv i begynnelsen.

Jeg vet også at en utskeielse aldri kommer alene. Lista senkes for hver gang du overgir deg. Og aldri senkes lista så mye som etter den aller første utskeielsen. Jeg har både sluttet å røyke og kvittet meg med andre uvaner, så det vet jeg alt om

Det har også tatt flere år å opparbeide nok motivasjon til å komme i gang med slankingen. Frykten for å ikke klare det en gang til ligger hele tiden i bakhodet. Sånn sett er jeg veldig imponert over de som kommer tilbake gang etter gang. Det krever faktisk en mye sterkere psyke.

Kunnskap er nøkkelen til en varig kostomlegging. Jeg begynte med mål om å gå ned i vekt, men jo mer jeg leser om helsegevinster ved lavkarbo, jo mer bestemt er jeg for å fortsette med dette kostholdet resten av livet. Spesielt etter at jeg har oppdaget at det ikke betyr noen forsakelser av betydning.

Men dette er jo bare mine tanker. Alle er forskjellige.

Lykke til, hele gjengen

  Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 14:11   #35
viggkri
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7
viggkri er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Hei

Begynte første uken i Januar og har nå gått ned fra 95,6 til 82,6 (13kg).
Gikk fort de første 8-10kg, men de siste ukene har det gått litt saktere, skal forhåpentligvis ned til ca 75 og stabelisere etterpå under 80, da er jeg fornøyd.
Er 38 år, men hadde jeg spart på konfirmasjonsdressen, hadde den snart passet igjen.....

viggkri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 17:17   #36
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

I dag var ytterligere 800 fram borte, så nå står jeg på 59 blank.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 20:44   #37
Smiline
Medlem
 
Smiline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Innlegg: 109
Smiline er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

I dag var ytterligere 800 fram borte, så nå står jeg på 59 blank.

Grattis!!

__________________


Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 23:27   #38
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Tusen takk!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 08:11   #39
S@nne
Medlem
 
S@nne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I nord
Innlegg: 54
S@nne er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Jeg begynte 12 januar og har gått ned 6 kilo siden da. Er kjempe fornøyd med det!
Hadde jeg vært strengere med meg selv og ikke spist brød til frokost og kuttet ned på søtningen ville det kanskje vært mer, men jeg trives med kostholdet og har det ikke travelt. Vekten går i hvertfall nedover.

S@nne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 08:40   #40
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Snikveide i dag jeg ... 500g ned og det uten trening denne uken. Har litt dårlig samvittighet siden jeg ikke har trent, men har måttet prioritere jobb.

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 09:23   #41
Irenesol
Juniormedlem
 
Irenesol sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vestby, Akershus
Alder: 55
Innlegg: 40
Irenesol er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Jeg startet for tre uker siden, og har stått bom stille. Er i ketose, men vekta beveger seg ikke. Følger rådene her inne og tror jeg gjør alt riktig, så egentlig har jeg bare lyst til å grine og gi opp. (DEN dagen i dag lissom...)

Irenesol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 09:50   #42
Skinnogbein
Juniormedlem
 
Skinnogbein sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trøndelag
Alder: 58
Innlegg: 24
Skinnogbein er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Startet i midten av desember, og har gått ned i veldig rykk og napp. Hadde 4 uker total stillstand i januar/februar og siden gikk det tregt. Hadde ingen utskeielser, ikke noen brøderstatninger og absolutt ingen søststoff. Var flink med mye fett og passe med grønnsaker. Lite skjedde. Men den siste uka ser det ut til å løsne. Og hva har jeg gjort nå? Slurvet med vitaminene. Droppet MCT-oljen. Spist nesten ingen grønnsaker men desto mer kjøtt og fett. Og,jeg har spist sjokolade fra Sukkerfritt nesten hver dag. Da går vekta ned!! Jeg skjønner ingenting, men takker og bukker for hvert gram som forsvinner. Merker likevel at sjokoladespisingen trigger både søthunger og apetitt, så det er ikke noe jeg vil anbefale. Må skjerpe meg igjen.

__________________


Skinnogbein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- egendefinert Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 13:53   #43
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Opprinnelig lagt inn av Skinnogbein, her.

trigger både søthunger og apetitt.

kanskje kroppen gikk i sparemodus med en gang, og nå skjønte at den skulle faktisk opprettholde alle funksjoner?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 21:36   #44
scara
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Ålesund
Alder: 49
Innlegg: 7
scara er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Jeg begynte 23 januar etter møtet med overlege på sykehuset ang. slankeoperasjon. (var rimelig irritert etterpå....)
Nå er jeg minus 10,2 kg, og 26 cm rundt mage, midje og hofter

Jeg er veldig fornøyd

scara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-03-09, 19:48   #45
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien
Angry

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Opprinnelig lagt inn av Irenesol, her.

Jeg startet for tre uker siden, og har stått bom stille. Er i ketose, men vekta beveger seg ikke. Følger rådene her inne og tror jeg gjør alt riktig, så egentlig har jeg bare lyst til å grine og gi opp. (DEN dagen i dag lissom...)

Uffda, det er ikke noe gøy. Har det på samme måte selv. Jeg er også i ketose, men går for pokker ikke ned!! Har ikke mer enn 6 kilo jeg vil ned, og målet er å gå ned dette til 1 juni! Jeg SKAL klare det, men vet ikke helt hvordan, når det ikke skjer noe og jeg spiser det jeg skal! Jeg trener også 4-5 ganger i uka og er godt trent. Men det er de siste kiloene, som selvfølgelig alle sitter på rompa og lårene, som jeg vil ha bort! Det er jo merkelig da, at når vi er i ketose, så står vekta bom stille? Har heller ikke gått ned i cm, for jeg har målt! Jeg har tidligere gått ned 15 kilo på denne "kuren" og det gikk kjempefint. Var i ferd med å gi opp forrige uke, men bestemte meg for at det skal jeg ikke gjøre! Det blir jo ikke bedre da heller!! Kroppen stritter i mot for øyeblikket, men det er JEG som skal vinne denne kampen og ikke fettcellene mine!!! Så ikke gi opp, en dag så forstår fettcellene dine at her er det bare å kapitulere... Masse lykke til!

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 10:16   #46
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Henter denne opp igjen .

Er vi mange igjen ??

Har vi det bra ??


Jeg holder på ennå, skal snart ha en pause på lavkarbo, går jeg ikke ned på det blir det ny ketolyserunde til sommeren..

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 10:34   #47
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Det er mye opp og ned og fram og tilbake... Hadde litt pause da jeg var på ferie før påske, samt litt sån halvveis i påsken. Men nå er jeg tilbake på track, og det går greit. Får håpe det snart vises på vekta også

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 11:18   #48
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Her går det supert. Har nådd målet for en god stund siden, og holder vekta kjempegodt.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 16:04   #49
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Hei alle sammen
Har nådd første delmå, og har tatt fatt på nr 2. Lurer på om jeg har truffet på et platå, og at kroppen kjenner igjen denne vekta fra tidligere for nå går det sååå tregt.
Merker også at de dagene /ukene jeg ikke tenker for mye på hva jeg spiser så gjør vekta et hopp nedover. Muligens at jeg ikke spiser nok fett, selv om jeg ikke er sulten.

God helg

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 23:32   #50
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Dere som startet rundt nyttår, hvordan har det gått?

Vel, jeg raser ikke akkurat ned i vekt om dagen, men det r heller ikke alltid det viktigste. Har vært i overkant med stress her i det siste og har gjort meg noen tanker om stress og mat. Tidligere ville jeg sannsynligvis satt stolen foran kjøleskapet og lastet inn, deppet og grint,- denne gangen har jeg bare skeiet ut littegrann. Ferdig med det liksom
Vil forkusere på å holde vekten, allerhelst ned noen kg til før naturisten i meg slipper løs. Men som sagt, ikkeno stress her nå. Kose-ketose

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Reaksjoner på kostholdet fra de rundt dere? Camilla82 Lavkarbo generelt 15 12-03-09 22:01
Går dere ned rundt MAGEN? iren84 Lavkarbo generelt 12 30-11-07 15:08
Dere som er nått målet. Hvordan har det gått med stabiliseringen? Trolla Ketolysekuren 5 04-09-07 15:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no