Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-03-09, 08:43   #26
genosha
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 22
genosha er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

grrrrrrrrrrrr....har vore i ketose heile veka med gode utslag på stix men ingen vektnedgang..!

genosha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 10:28   #27
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Opprinnelig lagt inn av genosha, her.

grrrrrrrrrrrr....har vore i ketose heile veka med gode utslag på stix men ingen vektnedgang..!

Ikke gi deg!! Før eller senere går vekta ned!! Hvis det er noen trøst gikk jeg ned 200 gram denne uka Vanlig at man står stille litt, har du ellers hatt en bra vektnedgang?

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 10:45   #28
Livlys
Juniormedlem
 
Livlys sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 33
Livlys er ny på veien
Smile

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Dette ser ut som tråden for meg. Jeg begynner på nytt hver mandag. Ikke det at jeg slapper av i løpet av uke. Men det er alltid inspirerende å starte noe nytt, så hver mandag starter jeg på ny.

Har slanket meg oppver i hele livet, ikke før jeg fant dette forumet på nettet og lærte litt om Ketose har jeg gått ned. Har vært i Ketose siden Februar.

Jeg er på jakt etter Boka til Torkil, er det noen som vet hvor jeg får tak i den? Jeg bor i Belgia.

Jeg ser det er mange flinke og iherdige slankere her og det er veldig inspirerende. Tusen takk skal dere ha alle sammen

Livlys er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Lavkarbo Ketose Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 12:12   #29
Reiseglad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 50
Innlegg: 47
Reiseglad er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Opprinnelig lagt inn av Livlys, her.

Dette ser ut som tråden for meg. Jeg begynner på nytt hver mandag. Ikke det at jeg slapper av i løpet av uke. Men det er alltid inspirerende å starte noe nytt, så hver mandag starter jeg på ny.

Har slanket meg oppver i hele livet, ikke før jeg fant dette forumet på nettet og lærte litt om Ketose har jeg gått ned. Har vært i Ketose siden Februar.

Jeg er på jakt etter Boka til Torkil, er det noen som vet hvor jeg får tak i den? Jeg bor i Belgia.

Jeg ser det er mange flinke og iherdige slankere her og det er veldig inspirerende. Tusen takk skal dere ha alle sammen

Boka til Torkil kan du bestille på nettet på ketolyse.no, den koster 279,-

__________________




Reiseglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - Ketolyseinspirert Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 12:33   #30
Pocahontas
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 49
Innlegg: 100
Pocahontas er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Haha! Det er alltid morsomt i starten!

Startet på 68,2 tirsdag morgen og i dag, torsdag morgen viste vekta 66,6 kg. Artig med den første uke, altså!
Men nå skal jeg følge opp med lange bikkjeturer og holde dietten!

Målet om å miste 5 kilo innen etter måneder er i sikte. Dog vet jeg jo at de siste er knallharde.

Men altså: nytt mål: 24. mai skal jeg veie 63 kilo!

Lykke til, alle flinkinger! Og dere som ikke er like flinkinger hele tida (sånn som meg...)

Klem, Pocahontas

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 13:16   #31
genosha
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 22
genosha er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Opprinnelig lagt inn av Mjauritz, her.

Ikke gi deg!! Før eller senere går vekta ned!! Hvis det er noen trøst gikk jeg ned 200 gram denne uka Vanlig at man står stille litt, har du ellers hatt en bra vektnedgang?

Joda, har jo gått ned 4 kilo på ketolyse før men no står det bom stille - og det i fase ein. Har vore i ketolyse i snart 8 dager men merker lite på vekta altså...litt vatn i kroppen idag pga pms. Det har vel litt å sei 200 gram er 200 gram! Stå på!

genosha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 13:18   #32
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

-1 første uka. Fornøyd jeg iogmed at jeg hadde planlagt sprekk i helga. :knegg:
Men begynner å se litt mørkt på -5 til påske...

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 16:09   #33
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Hei igjen! Dette går supert! Er i ketose 12 dag på rad, har ikke unnet meg noe ut over det som er "lovlig"...Nå står Black Sunday kake i ovnen, den skal jeg kose meg med i helgen (skal dele litt med familien også da!!) den ser helt nydelig ut! Har ikke vært på vekta denne uka, tror nok ikke den er noe særlig redusert, da "tante rød" er på besøk, og da pleier jeg å være litt oppblåst og "tyngre" i kroppen. Men jeg står på og gleder meg til de siste 4 er borte!! Sukkerhungeren er også ikke så sterkt lenger, og det tror jeg har med å gjøre at vi er sammen om dette og at man har noen å "rapportere" til! Så det er kjempebra!!! Humøret er på topp, har dessverre litt hodepine, men vet jo at det går over! Ha en super slutt-uke alle sammen!

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 16:41   #34
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Jeg har vært i utlandet 1 uke nå..Var veldig spent da jeg gikk på vekten i dag! Akkurat det samme som før jeg reiste Sååå fornøyd Riktignok HAR jeg vært ganske så flink, men det ble nok litt for lite fett og litt for mye rødvin, ja
Var ikke i ketose da jeg kom hjem på tirsdag (ingen overraskelse, nei!!), men fikk utslag i gårkveld, men ikke i dagtidlig....
Uansett, jeg tror nok de siste 5 kg'ene er veeeldig seige

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 11:01   #35
Livlys
Juniormedlem
 
Livlys sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 33
Livlys er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Nå er det Fredag og jeg vil bare ønske alle en god helg.
Jeg gleder meg til mandag, da starter jeg på ny frisk, forhåpentligvis med et nytt utgangspunkt enn det jeg hadde forrige mandag. Det finner jeg ut på Søndag for da er det veiedag.

__________________
Livlys er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Lavkarbo Ketose Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 12:31   #36
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Ups...opp 700 gram på to dager...Var vel for godt til å være sant. Nå var jeg vel ikke veldig flink i går. Når jeg tenker etter var jeg ikke flink i det hele tatt. Men jammen koste jeg meg. Bare lurte på en ting, har tråden en felles veiedag forresten? Jeg har akkurat begynt å veie meg ettersom jeg syntes det var fryktelig skummelt å veie seg tidligere God helg til alle sammen!!

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 15:01   #37
Pocahontas
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 49
Innlegg: 100
Pocahontas er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

I dag: 66,2!
Fra 68,2 til 66,2 fra tirsdag morgen til fredag morgen.
Dette kan jeg like! Måtte og trengte ha en slik type motivasjon denne gangen, som jeg tror blir den siste omgangen.

...det er slik at jeg faktisk _kan_ se muligheten for at jeg, igjen i mitt liv, kan veie 60-62 kilo.

Jippppiiii!

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 19:36   #38
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Hei, æ vil og være med her! Tok av 14 kilo på ketolysekur i fjor, no har æ gått opp noen kilo, så det e 9 kg ned til 60 som e målet mitt. Begynte mandag, var i ketose tirsdagskvelden og æ trur vekta har begynt å gå nedover
Lykke til alle sammen!

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 22:19   #39
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Hei alle sammen! Dagen i dag har vært super! Endelig er hodepinen, som jeg har hatt en ukes tid, borte! Var på trening i dag (aerobic/step) og for første gang på to uker var formen på topp!! Har spist salat med kjøtt til lunsj på jobben og litt nøtter, og deilig ostelasagne til middag. Til dessert hadde jeg "sjokolade"kake med krem og bringebær, og nå er jeg så mett! Kjenner at alt vannet er borte i kroppen min (sliter normalt med ødem som jeg har hatt siden jeg var 20 år) og det er superdeilig.

Når det gjelder en felles veiedag, så syns jeg vi bare skal veie oss når vi selv vil. Jeg for min del har ikke vært på vekta denne uken (har mensen, så det er så misvisende..) og har faktisk ikke tenkt å gå på vekta før 8 mai! Skal prøve å holde meg. Merker jo på klær o.l om jeg går ned... Og ikke minst velværet jeg føler...

Ha en super helg alle sammen, stå på, tenk på resultatet og ikke gi opp!!!

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 09:14   #40
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Hmmm...opp i dag igjen, denne gang 200 gram Kanskje kroppen bare forsøker ta igjen vektnedgangen fra begynnelsen av uka? Også jeg som trodde at jeg var på vei nedover igjen etter stillestand. Har ikke så greie på vekt egentlig ettersom jeg ikke har hatt vekt på maaaaange år. I dag er det lørdag og jeg skal uansett kose meg. Ikke for det, koser meg ellers og jeg altså, men blir vel litt ekstra i dag tenker jeg

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 09:04   #41
Livlys
Juniormedlem
 
Livlys sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 33
Livlys er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

I dag var det veiedag, vil ikke snakke så mye om det. Har gått opp 600 gram siden forrige uke - enda jeg har vært flink og jeg har vært i Ketose hele uke, skjønner ingenting jeg.
Men i morgen er det en ny uke og da starter jeg med ny frisk. Gleder meg til mangdag.
Jeg får prøve å kutte ut melken ( har brukdt ca 2,5 dl melk til proteindrikk hver dag) kanskje det hjelper.
Jeg er litt deppa nå etter veiing, så min første tanke gikk til kjøkkenet "er det noe jeg kan spise nå som kan få meg i bedre humør." Men huff hva var det for en tanke. Nå går jeg heller på treningsstudio og tar en skikkelig treningsøkt, da blir jeg i allefall i bedre humør etterpå.
På mandag er det ny frisk.

__________________
Livlys er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Lavkarbo Ketose Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 09:51   #42
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Veiedag, ja...Kanskje jeg burde funnet meg en fast dag i steden for hver dag
Uansett 100 g ned siden fredag, og det selvom jeg føler meg helt oppblåst
Sliter med å holde meg i ketose...ofte utslag om kvelden, men ikke om morgenen Er det normalt, da?!
Har ikke kjøpt boken enda...Skal!!! Da kan det jo hende jeg skjønner litt mer...

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 10:26   #43
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Har hatt noen dårlige dager i det siste, har vært kvalm og i dårlig form. Har nok spist for lite og det gir utslag nå. Er på 5 uka i ketose og må passe meg slik at jeg får i meg det jeg skal. Får i meg nok fett, men spiser nok for lite variert. Skal sette meg ned, se på menyen for uka og planlegge!! Er ved godt mot, men tar en dag av gangen!!Har aldri vært så lenge i ketose det er ikke det at jeg ikke har prøvd før.....Er også veldig flink til å trene, trener minst tre ganger i uken - Body pump, og håper at den forsiktige vektnedgangen er pga treningen

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 11:26   #44
M.S
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3
M.S er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Opprinnelig lagt inn av Pocahontas, her.

Hallois alle andre her inne!

Er det noen andre som starter, enten for første gang eller for n`te (som meg) denne uka?
Skal vi snakkes litt underveis, kanskje?

Nå har jeg nemlig sanket nok motivasjon og inspirasjon til å komme inn i den deilige tilstanden ketose igjen!

Klem fra Pocahontas

Hei.
Er ny her inne, startet på mandag 23, å slenger meg på denne jeg å

M.S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 12:30   #45
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Opprinnelig lagt inn av M.S, her.

Hei.
Er ny her inne, startet på mandag 23, å slenger meg på denne jeg å

Gøy at vi blir fler her på denne tråden Du får holde oss oppdatert underveis om hvordan det går!! Lykke til

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 13:29   #46
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Begynte på ketolyse igjen (etter 4 uker pause)snart 2 uker har gått,merker godt at pausen har gjort motivasjonen bedre.Gikk ikke opp men ned i pausen såhar gått ned litt mer nå,men går ikke så raskt,men det gjør ikke nå
Har ikke så mange kg igjen!Begynt å trene på treningssenter også*stolt*Aldri turt eller hatt råd før.Har trent alle de 3 dagene jeg har vært medlem,så håper jeg når målet mitt før sommeren !=)

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 13:39   #47
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Opp, opp og atter opp i vekt, denne gang 300 gram, hvilket vil si at jeg er nøyaktig der jeg var forrige mandag. Kanskje kroppen rett og slett ikke har lyst til å gå ned mer...sukk...trodde det hadde løsnet ettersom vekten stupte i begynnelsen av forrige uke, men dengang ei...ikke tør jeg slutte med brøderstatninger heller ettersom jeg garantert får trøbbel av det...og det er det ikke verdt...jaja, får bare håpe oppgangen snart stopper så jeg ikke plutselig er tilbake til januar vekt Huff og huff...

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 15:52   #48
Livlys
Juniormedlem
 
Livlys sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 33
Livlys er ny på veien
Arrow

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Opprinnelig lagt inn av novise, her.

Opp, opp og atter opp i vekt, denne gang 300 gram, hvilket vil si at jeg er nøyaktig der jeg var forrige mandag. Huff og huff...

Novise, Det er ikke bare du som gå opp igjen. Det samme skjer med meg. Etter å ha gått ned hele 700 gram forrige uke, (så mye har jeg ikke gått ned på en uke før), gikk jeg opp igjen 600 gramm denne uken. Jeg forstår ikke hvordan det går ann, enda jeg har vært i ketose i hele uka.
Det har gjerne noe med alderen å gjør.
MEN, i dag er det mandag og da begynner vi på ny frisk. Vi snakker ikke om snøen som falt i fjor, og heller ikke om grammene som kom i forrige uke. Nå ser vi fremover, vi har en helt ny uke foran oss og nå skal grammene av.

__________________
Livlys er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Lavkarbo Ketose Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 09:06   #49
Superleila
Medlem
 
Superleila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hedmarken
Alder: 42
Innlegg: 186
Superleila er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Jeg vil å være med Startet i går, det blir min andre gang på ketose da, har hatt et opphold på noen uker og nå er jeg motivert igjen!! Vi skal til syden i slutten på mai og da skal jeg være komfortabel med å vise meg i bikini
Startet i januar på 95 og vatr nede i 89 til jeg hadde opphold.. så startvekten nå er 91 kg. Skal på sikt ned til 70-75 kanskje tilogmed 65 også Men første delmål er 80 kg til vi skal til syden! Reiser 24 mai!

__________________
Klar klar klar!!!!!!!!!

Startvekt 84kg

84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65
Superleila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 14:42   #50
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 52
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien

Sv: Noen andre som begynner på ny frisk denne uka?

Ikke lett å holde motivasjonen opp! Men vi MÅ IKKE gi opp!! Selv om vekta går opp litt nå og da, så hold ut!! Jeg for min del har ikke gått på vekta på en hel uke, og har tenkt å vente med det til 8 mai! I går sprakk jeg totalt (etter å ha vært i ketose i 3 uker!!) og slukte en kvikklunsj og en halv pakke Tofeefee....argh....så sint på meg selv! Men gjort er gjort, og spist er spist! Jeg er stolt over at jeg har holdt meg i tre hele uker, og vet jeg klarer det i tre uker til....Fikk forresten masse luft i magen og hadde det ikke godt når jeg gikk og la meg...men det hadde jeg jo bare godt av ..;-(( Magen er fortsatt flat heldigvis og jeg måler meg framfor å gå på vekta. Jeg trener såpass mye at vekta kan være litt misvisende i forhold til min kroppstype. Jeg er nå 74 cm på det tynneste på magen og 62,5 cm på det tykkeste på låret. Noen få cm til ned nå, så blir jeg fornøyd! Jeg gir ikke opp denne gangen!!

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har dere noen felles veginger? :) Begynner søndagish, ned 30 kg annabanana Ketolysekuren 6 22-03-08 00:14
Er det flere enn meg som begynner å bli lei?(noen som har konstruktive tips?) paprika Lavkarbo generelt 18 19-06-06 13:29
Ziggy eller andre; jeg tenkte å lage denne delfiakaka idag: Iset Lavkarbo generelt 23 03-12-05 18:57
Du må gi andre brukere ryktepoeng før du kan gi til denne Skorpia Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 24 21-04-05 23:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no