Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

pazuza sin dagbok

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-07-08, 23:07   #1
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei
Cool

pazuza sin dagbok

så gjør jeg da ett lite forsøk på å lage min egen lille dagbok her, er nybegynner på lavkarbo , så jeg er taknemlig for alle råd å tips dere andre her her.jeg skal ned ca 10 kg, veide sist mandag 69, i en smyg veiing i kveld veide jeg 68,8

pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 10:42   #2
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: pazuza sin dagbok

Velkommen, og lykke til på vei nedover

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 12:03   #3
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

Hei på deg pazuza

Vil bare innom for å ønske deg lykke til. Det ser jo ut som det går riktig vei!
Lavkarbo er godt for kroppen

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 12:04   #4
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk, her.

Velkommen, og lykke til på vei nedover

jeg sier tusen takk for det hvordan får man tak i sån måler som du har der??

pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 12:06   #5
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Hei på deg pazuza

Vil bare innom for å ønske deg lykke til. Det ser jo ut som det går riktig vei!
Lavkarbo er godt for kroppen

takk takk, ja det går riktig vei så langt,håper bare at jeg klarer å holde meg der.klem

pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 12:13   #6
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av pazuza, her.

jeg sier tusen takk for det hvordan får man tak i sån måler som du har der??

Tror du finner ut av det om du leser denne tråden.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 14:27   #7
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei
Question

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Tror du finner ut av det om du leser denne tråden.

fant de men synes det var vaskelig å lage den jeg kjønte det ikke helt siden det står på engelsk, er ikke så god i det.

pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 15:03   #8
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

Da kan jeg nok ikke hjelpe deg

Har aldri laget egen - prøver å fokusere på helse mer enn på vekta. Har noen ønskekilo igjen da, og hadde hengt meg enda mer opp i dersom jeg hadde en ticker å vise frem
... men tror de skal forsvinne sakte og sikkert - noe de holder på med - saaakte !!

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 15:57   #9
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Da kan jeg nok ikke hjelpe deg

Har aldri laget egen - prøver å fokusere på helse mer enn på vekta. Har noen ønskekilo igjen da, og hadde hengt meg enda mer opp i dersom jeg hadde en ticker å vise frem
... men tror de skal forsvinne sakte og sikkert - noe de holder på med - saaakte !!

hehe oki, jeg er ikke så veldig opphengt i vekta sån egentlig men morro å se at den går nedover da men sån egentlig så holder det med å notere det ned i steden da

pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 12:39   #10
matvraket
Seniormedlem
 
matvraket sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 5.530
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

heiii!! ser du har fått deg journal og greier!! grattis og lykke til

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 18:38   #11
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av matvraket, her.

heiii!! ser du har fått deg journal og greier!! grattis og lykke til

halla ja vist, måtte jo få meg det da hehe så får vi håpe at det bare går nedover på måleren

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 23:56   #12
Venus
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 54
Innlegg: 459
Venus er en juvelVenus er en juvelVenus er en juvel

Sv: pazuza sin dagbok

Hei og grattis med journal!
Lykke til videre

Venus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 13:02   #13
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

halla jeg takker for det, i går onsdag veide jeg 66,1 i dag 66,6 så går litt opp å ned kan man si, men sliter med å komme meg under 66 noe forslag her tro

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:03   #14
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

Ett tips: IKKE vei deg hver dag!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 21:47   #15
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

Ett tips: IKKE vei deg hver dag!

takk for tipset tullehøna men jeg er allerede hekta, klarer ikke å la være å veie meg på vekten hver morgen, fillern liksom. nesten så vekta roper på meg haha.
vet at man skal velge en dag hver uke til å veie seg, men vanskelig å unngå å veie seg hver dag da hmm

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 13:21   #16
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

det er lettere å gi opp og blir deprimert for at du ser da kun "små" tall hvis du veier deg hver dag måtte bare si det...

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 13:57   #17
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

det er lettere å gi opp og blir deprimert for at du ser da kun "små" tall hvis du veier deg hver dag måtte bare si det...

oki, kan nok være enig der ja, blir jo ofte nedtur hver gang du har gått opp litt isteden for ned. har prøvd før å bare veie meg en gang i uken, altså hver mandag, men uten helt å lykkes. er liksom for nyskjerrig å må liksom vite hver dag, hvor mye man veier.

men har ikke tenkt å gi opp ennå nei.

men hva gjør jeg i kveld tro, skal på kino med brodern, skal jeg kose meg med poppkorn på kinoen eller se sitte å bare se på andre kose seg, hmm
blir liksom for dumt det oxo syns jeg, skal ligge over hos han til i morgen å de spiser jo vanlig mat, jeg synes det blir litt teit å ta med egen mat oxo.

det kan da vel ikke skade å kose seg litt denne helgen
noe forslag, hva hadde du gjort.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:03   #18
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: pazuza sin dagbok

jeg hadde spist bacon gull eller ifa på kinoen, spist pålegget til frokost

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:19   #19
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

hmm det er jo en ide jadet har jeg ikke tenkt på. kanskje jeg skulle gjøre det. men tviler litt på det med pålegget da, men kan kanskje ta med meg ett par fedon brød skiver i en brød pose.

lurer på hvor mye karboer det er i poppkorn egentlig

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:29   #20
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av pazuza, her.

lurer på hvor mye karboer det er i poppkorn egentlig

Litt i overkant av 50 karber pr. 100 gram.

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:32   #21
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

huff det er jo myesynd jeg som håpet å kunne kose meg med poppet poppkorn fra kinoen. jaja.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:36   #22
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av pazuza, her.

huff det er jo myesynd jeg som håpet å kunne kose meg med poppet poppkorn fra kinoen. jaja.

Kjøp bacongull og/eller Store IFA, som Tuppen foreslår
Men IKKE baconsnacks som kjøpes på kinoen, den inneholder masse karber!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:41   #23
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

den er grei, jeg stikker innom rema å kjøper meg bacongull å store ifa, pluss at jeg har igjen noe lavkarbo godis fra life butikken i sverige. å så kjøper jeg en halv liter cola zero. da er vel kvelden redda tror jeg.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:44   #24
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: pazuza sin dagbok

Opprinnelig lagt inn av pazuza, her.

den er grei, jeg stikker innom rema å kjøper meg bacongull å store ifa, pluss at jeg har igjen noe lavkarbo godis fra life butikken i sverige. å så kjøper jeg en halv liter cola zero. da er vel kvelden redda tror jeg.

Se der - no problem!
Hvem trenger vel popcorn når du har igjen lavkarbo-godis??
Ha en fin kveld!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 14:50   #25
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: pazuza sin dagbok

takk for det jeg forteller i morgen, hvordan kvelden ble. å så får jeg håpe at de har noe kjøtt jeg kan spise der borte, til kvelden, men pakker ned karboblokker i sekken for å sikkre meg å noen fedon skiver.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no