Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

God nyhet!!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-04, 17:25   #1
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel
Smile

God nyhet!!

Jeg har jo lest litt om erfaringen til dere som handler på Atkins.com, og har fått med meg at portoen er veldig dyr. Ville derfor tipse dere om en oppdagelse jeg gjorde i dag: Siden amazon.com selger alt mulig for tiden prøvde jeg å søke på atkins-produkter. De har masse! Og fraktkostnadene til Amazon er myyye lavere enn atkins.com.

Ekstra bonus? ALLE Atkins-produkter er på 50% salg!!!

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 18:08   #2
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Hrmmmf..

Glem det..Det viste seg at Atkins-produktene kom fra en annen leverandør, som forlangte sine egne shipping-costs.. Mens Amazon.com som regel tar rundt 50-100 kr for shipping ble fraktkostnadene for min ordre, verdt 24 dollar, på 51 dollar.

Beklager..trodde at, siden det ble solgt via Amazon.com, og man betaler via amazon, at produktene ville bli levert til amazons fraktpriser..

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 19:49   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Å, det var jo litt dumt da....
Men jeg tror ikke det ble så veldig dyrt med frakt/toll når vi bestillte? (Altså: det kom jo på en god sum, men når vi la det til hva produktene kostet og fordelte kostnaden på dem, - så var det helt greie priser likevel hvis du skjønner... )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 20:16   #4
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Joda, men så er det dette med tollen..

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 20:29   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kalorine

Joda, men så er det dette med tollen..

Den var inkludert i regnestykket i innlegget over

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 20:42   #6
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

handlet for ca 1000kr - ca 300 i toll/avgift. (Porto: ca 250-300)

Altså USA pris = 1000kr + 600kr = 1600 kr norsk pris (Levert på døren).

Regnet ut at Advantage Barene er billigere enn de dårlige alternativene som er tilgjengelig her til lands. Husker ikke hvor mye da... Men det var litt

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 20:59   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Husker litt feil gitt... her er regnestykket:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....2587#post12587

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 21:05   #8
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Hmm..men tar det ikke ekstra tid med fortolling? Når jeg har bestilt andre varer fra utlandet som har blitt stoppet i tollen har det medført ukesvis med venting..Hvor lang tid tok det før dere fikk varene da?


Har ikke så mye penger å investere i "godsaker" nå, så tror jeg må vente på bedre økonomiske tider før jeg bestiller noe. Dessuten er jeg redd for å gå amok med alle de gode atkins-barene, jeg ble kjempe-godtesugen bare av å lete rundt på amazon i dag..

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 03-08-04, 21:18   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Varene våre brukte 10 dager fra bestilling til levering på dør.

Tror det er noen som har fått dem på 7 dager...

Tollpapirene kom noen uker etter...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 04-08-04, 10:52   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg tror jeg fikk dem etter 8 dager. Og tollkravet kom etter et par måneder. Så du får jo litt tid på deg til å betale tollen da.

Kan anbefale Advantage MOCHA CRUNCH, den er UTROLIG god!! Og ketchupen, den er jeg avhengig av!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-08-04, 12:12   #11
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Opprinnelig lagt inn av HP

handlet for ca 1000kr - ca 300 i toll/avgift. (Porto: ca 250-300)

Altså USA pris = 1000kr + 600kr = 1600 kr norsk pris (Levert på døren).

Regnet ut at Advantage Barene er billigere enn de dårlige alternativene som er tilgjengelig her til lands. Husker ikke hvor mye da... Men det var litt

Har vi dårligere alternativer her til lands da? Bortsett fra Fedon Lindbergs barer?

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 04-08-04, 13:28   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kalorine

Har vi dårligere alternativer her til lands da? Bortsett fra Fedon Lindbergs barer?

Det finnes jo nutrilett barer (FYSJ, et ordentlig søppel-produkt) og drøssevis med proteinbarer i helsekost og på treningssentre. Men ingen av disse kommer opp mot Atkins advantage tror jeg. Proteinbarene smaker skikkelig godt, mange av dem, men inneholder sukker og annet dritt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sjokoladekake Skorpia Bakst 35 26-02-08 09:09
Hvorfor Gud Skapte Barna....... Nille Livets lyse side 4 05-07-06 20:59
Kunngjøring - nyhet !!! Nille Generell diskusjon 8 06-07-04 23:25
Hahaha HP du er ikke god Iset Generell diskusjon 5 01-04-04 14:50
Snadder god grøt HP Barns kosthold 8 02-03-04 19:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no