Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Angående Mama Lupe's

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-08, 22:06   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Angående Mama Lupe's

Jeg har funnet innholdsfortegnelsen til Mama Lupe's, og det er mye rart her gitt. Jeg bare lurer på om det er noe som ikke er så heldig her, eller om det ikke er noen grunn til bekymring? Jeg kunne jo tenkt meg å prøve disse, det hadde i alle fall garantert gjort taco-night @ svigers mye lettere

Ingredients: water, whole wheat flour, enriched flour (bleached wheat flour, niacin, reduced iron, thiamine mononitrate, riboflavin, folic acid), soy fiber, soy protein, vegetable oil (may contain one of the following canola oil or soybean oil), wheat gluten, leavening (sodium bicarbonate, fumaric acid, sodium acid pyrophosphate, monocalcium phosphate), modified wheat protein, yeast, arabic gum, xanthan gum, locust bean gum, guar gum, salt, mono and diglycerides, lecithin, sorbic acid and enzymes (to preserve freshness) and l-cysteine (dough conditioner).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 00:00   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Angående Mama Lupe's

høres sinnsykt skummelt ut, spør du meg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 07:56   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Angående Mama Lupe's

Ja, det var mye rart her. Men jeg haaar jo så lyst til å prøve etter så mange lovprisninger.

Men jeg aner jo ikke hva halvparten her er. Anyone??

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 08:23   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Angående Mama Lupe's

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Ingredients: water, whole wheat flour, enriched flour (bleached wheat flour, niacin, reduced iron, thiamine mononitrate, riboflavin, folic acid), soy fiber, soy protein, vegetable oil (may contain one of the following canola oil or soybean oil), wheat gluten, leavening (sodium bicarbonate, fumaric acid, sodium acid pyrophosphate, monocalcium phosphate), modified wheat protein, yeast, arabic gum, xanthan gum, locust bean gum, guar gum, salt, mono and diglycerides, lecithin, sorbic acid and enzymes (to preserve freshness) and l-cysteine (dough conditioner).

Mange av disse er helt naturlige, ser jeg. Vann, fullkornshvete, niacin (B-vitamin), iron er jo jern, thiamine er også et B-vitamin, samme med riboflavin og folic acid, soyafiber, soyaprotein, vegetabilsk olje (transfett?), hvetegluten ... Sliter litt med noen av de andre, unntatt gjær og salt og sånt. Men det ser nok mer skummelt ut enn det er. Lecithin er forresten noe soyagreier.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 18:54   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Angående Mama Lupe's

Ah! Flott med noen som kan mattermen
Da er jeg litt avskrekka. Kanskje det blir Mama Lupe's til nesten lønning

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag? Lisbeth Oppskrifter 102 29-09-11 14:30
Angående grønnsaker... miss_celica_83 Spørsmål og svar 4 13-12-08 15:38
Hei å hå! Angående ... maten? beate Ketolysekuren 11 05-02-08 08:09
Mama lupes tortillalefser Lindabtn Lavkarbo generelt 11 19-12-07 17:21
Angående å gi "poeng" el "ryktepoeng"... Borealis Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 9 12-11-06 20:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no