Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Lavkarbo og matintoleranser

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-02-11, 18:54   #1
Lilleslem
Medlem
 
Lilleslem sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 164
Lilleslem er på en erverdig vei
Smile

Lavkarbo og matintoleranser

Første dag som medlem!
Sliter. Følger lavkarbo- med Sofia Hexelberg. Har gått ned 1,4 kg siden jul med laktoseintoleranse kan jeg ikke innta kremfløte m.m Sliter med å få inn nok fett, går rundt og er sulten. Frokost er som for så mange andre (tror jeg) hovedproblemet. Klarer ikke egg og bacon på morgenen, tåler ikke proteinbrød og må være forsiktig med yoghurt naturell. Men jeg skal ikke gi meg! Vet jeg ikke kan spise vanlig kost, grunnet intoleransene og legger på meg, bare jeg ser på glutenfritt brød og forkostblanding. Men det er mistrøstig å slite slik. Har som mål; midje 80 cm og BMI <25. Vil gjerne ha noen motiverende ord fra andre som kjenner problemet!

Lilleslem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 07:54   #2
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Lavkarbo og matintoleranser

HEi hei.
Sliter ikke med det samme som deg men noen oppløftene ord kan jeg jo komme med .
Gå rundt og være sulten er ikke noe særlig .
JEg har selv ikke lest boken du går etter, jeg har selv skaldemann og ketolyse. Gått over til skaldemann for jeg går ikke ned på ketolyse(lengre).
Så for tiden spiser jeg bare kjøtt.
JEg heller liker ikke og spise rent fett. Nakkekoteletter er masse fett sprengt inn i kjøttet så der får man i seg masse fett uten og føle en spiser fett. Det som ligger rundt skjære e vekk for det liker jeg ikke. jeg regner nesten med at du spiser grønnsaker, Hva med og lage blomkål stappe med en klatt smør i også steke i smør man får fort litt fett i seg.Jeg skal ha frokost nå , en svinekotelett som jeg stekte i går. Jeg gjør maten klar på kvelden før slik at det ikke blir slikt et ork. lykke til dette klare du

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:55   #3
Lilleslem
Medlem
 
Lilleslem sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 164
Lilleslem er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo og matintoleranser

Takker for noen trøstende ord)

Lilleslem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05
Matintoleranser Mum 4 2 Generell ernæringsdebatt 0 21-08-06 14:03
matintoleranser kate Fysisk og mental helse 4 15-05-06 20:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no