Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Atkins på alvor denne gangen!

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-12, 23:45   #1
Hellokitty0210
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 45
Hellokitty0210 er på en erverdig vei
Wink

Atkins på alvor denne gangen!

Jeg har prøvd meg på atkins i noen mnd, har skumlest i den nye boka og holdt meg unna de alle verste karbohydratene, som i bakevarer, ris, poteter, pasta, nudler osv. Men har ikke vært noe flink med hvor mye grønnsaker, proteiner osv. Har også vært uforsiktig med ferdig sauser og stekt alt i oliven olje. Spist alt for mange atkins barer også. Kort oppsummert jeg har bare slurvet. Men jeg holdt i alle fall vekten. Selv om målet egentlig var å gå ned 5 kg.

Gikk ned 10 kg for noen år siden, men har aldri klart de siste 5 kg. Har prøvd utallige ganger, og fått det til like mange ganger, men går ikke lange tiden før de er tilbake igjen. Men jeg har i alle fall klart å holde vekten. Jeg elsker god mat smør og majones og alt godt! dritt lei av lav kaloridietter hvor jeg går opp igjen. Derfor ble det lav karbo <3 Jeg tåler også stivelse svært dårlig, mye magesmerter hele livet.

I julen gikk alt veldig dårlig! Jeg la på meg 5kg i stedet. Har gått rundt og kost meg i joggebukse en stund, og ikke merket at der var så mye før nå. Så i dag begynte jeg på atkins for alvor. Satt til kl 03.00 i natt og leste halve boka, skal lese videre i dag.

Jeg har plottet inn absolutt alt jeg har spist og drukket i dag for å få en liten oversikt på diett.no

Skal trappe ned til 1 atkins bar om dagen, det ble 2 i dag da jeg var på Oslo city med datteren min på 2 år som er syk, og var stresset og skrubbsulten

Kanskje noen kunne tatt en rask titt å sett om jeg har klart meg bra i dag, eller om jeg har gjort noen feil?
https://www.diett.no/index.php?page=...&user_id=27784

Hvordan er det egentlig når det gjelder Cola zero? Jeg er VELDIG avhengig.

Hellokitty0210 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går tregt denne gangen... tassa69 Spørsmål og svar 1 02-03-11 13:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no