Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Desember/januarstarter-tråden!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-11, 07:30   #751
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Ned 1,8 kg denne uken Hadde egentlig gått ned mer, men midt i uken la jeg på meg, fikk tante rød idag...:S

*super fornøyd* ned er ned, da går det rette veien

__________________



Sist redigert av hope10 : 21-02-11 kl 08:47.
hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 09:01   #752
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

...

__________________



Sist redigert av hope10 : 21-02-11 kl 09:13.
hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 10:20   #753
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Gratulerer Hope10 med nedgang

Jeg for min del har gått opp - skjønner ikke noe for har fulgt alt til punkt og prikke. Tante rød er heller ikke rundt hjørnet. Men mulig jeg har samlet vann for flyr konstant på do....både natt og dag...skjønner ikke no`for drikker ikke mere vann en jeg pleier heller....uff dette er frustrerende. Veiedag i morgen, men snikveiigen viser +1 kg

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 10:25   #754
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Gratulerer Hope10 med nedgang

Jeg for min del har gått opp - skjønner ikke noe for har fulgt alt til punkt og prikke. Tante rød er heller ikke rundt hjørnet. Men mulig jeg har samlet vann for flyr konstant på do....både natt og dag...skjønner ikke no`for drikker ikke mere vann en jeg pleier heller....uff dette er frustrerende. Veiedag i morgen, men snikveiigen viser +1 kg

Tusen takk for det, men jeg leste et sted at det ikke var nødvendigvis rundt mensen vi gikk opp, kunne også være rundt eggløsningen, å kanskje har du spist noe salt nå som binder vann, å uansett så kan det være at du likevel mister cm, eller at kroppen bare tar en liten pause, før den fortsetter, så dette går veien skal du se

Jeg går nok opp neste uke når jeg begynner å spise igjen, å tarmene fylles, samt at jeg da går sakte opp og ned som tidligere, men mister nok cm likevel.

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 10:36   #755
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Ja du har så rett Hope10, er nok midt i eggløsninga (har ikke tenkt i de baner)...men er så frustrerende når vekta liksom ikke peker nedover. (må lære meg å ha tolmodighet).

Men er værst at jeg må fly å tisse så ofte, enda jeg ikke drikker mere enn jeg pleier.....i natt var jeg oppe 2 ganger

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 10:50   #756
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Ja du har så rett Hope10, er nok midt i eggløsninga (har ikke tenkt i de baner)...men er så frustrerende når vekta liksom ikke peker nedover. (må lære meg å ha tolmodighet).

Men er værst at jeg må fly å tisse så ofte, enda jeg ikke drikker mere enn jeg pleier.....i natt var jeg oppe 2 ganger


Jo det svarte de meg tidligere Forstår deg godt, å det blir nokd et samme for meg neste uke, å kanskje de neste der også jeg eier ikke tålmodighet i det hele tatt, så må virkelig forsøke jeg også...

Du har ikke vært veldig flink å drikke id et siste da? Vi skal jo det på denne kuren, jeg har ikek vært det i det siste Men i helgen var jeg flink, å da løp jeg på do i sett sett....

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 10:53   #757
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Jo det svarte de meg tidligere Forstår deg godt, å det blir nokd et samme for meg neste uke, å kanskje de neste der også jeg eier ikke tålmodighet i det hele tatt, så må virkelig forsøke jeg også...

Du har ikke vært veldig flink å drikke id et siste da? Vi skal jo det på denne kuren, jeg har ikek vært det i det siste Men i helgen var jeg flink, å da løp jeg på do i sett sett....

Nei drikker ca 3 l vann hver dag.....så har ikke drukket mere enn vanlig.
Men alt har nok en logisk forklaring....får bare smøre meg med tolmodighet

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 11:02   #758
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Nei drikker ca 3 l vann hver dag.....så har ikke drukket mere enn vanlig.
Men alt har nok en logisk forklaring....får bare smøre meg med tolmodighet

Du er flink

jeg er super frustrert idag, vi skal over på lavkarbo hele familien neste uke, jeg skal på ketolyse da men, å vi gjør det pga eldstemann som har ADHD, skal se om det hjelper, samt allergier, astma osv,

MEN problemet er det at eldstemann ikke liker noe av dette, han har liksom bare bestemt seg for å ikke like denne maten
Alle de andre spiser, å koser seg med den gode maten, men han har satt bremsene på, å spiser ikke.....

Jeg har forsøkt ulike frokost pannekaker, å alle smakte rart mente han, mens de andre stappet i seg..

Middager er han akuratt lik på, ingenting er godt, han elsker grønnsaker, så han skal kunne spise det, men i tillegg til at han mener at maten er rar, så har han ært med spesialskolen sin 2 ganger i forrige uke på et slakteri, å det lille han faktisk spiste før da, som vossafår, karbonader, pølser osv skal han nå ikke spise, for nå vet han hva som er oppi de jeg blir sprø, ha skal jeg gjøre????

jeg bakte hamburgerbrød igår, å lagte karbonader, men de skulle han ikek smake enn gang, å når jeg sa at de som spiste opp skulle få se fangene på fortet, og ha kosekveld, så spiste han en, men den var ikke god selvsagt

når han er sånn går det såå mye tid på å i det hele tatt få han til å spise, samt at jeg syns det blir negativ stemning rundt bordet for de andre, når vi hele tiden må mase på han, vente på han, osv
De andre spise jo med hjertens lyst...

noen som har noen gode ideer å komme med? han vil ikke ha eggerøre, å spiser ikke egg, så frokostene er et mareritt akuratt nå....Det meste er det jo egg i....
Å han vil nå ikke ha vossafår, å kjøtt som ser ut som kjøtt (altså alt unntatt karbonader og pølser) for nå vet han hva det er

F.R.U.S.T.R.E.R.T.....

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 11:14   #759
prøvende
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 51
prøvende er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Huff da Hope10, høres ut som det ikke er noe god stemning ryndt bordet hos dere.
Her er det som oftes elstemann som er problemet.
Om hun sier "æsj" "liker ikke" eller lignede så vil ikke resten av barna heller spise.
Jeg har pga dette startet å gi alle de andre mat før henne, slik at de minste barna får gjort opp sin egen mening. Og de liker det meste, litt problemer at den ene ikke tåler melkeprotein og derfor må ha spesiallaget mat av og til men med litt forklaring så går det som oftes bra.

Men må bare si at du må ikke gi deg, du er sjefen!
Ingen barn går sultne om de har tilbud på mat, men jo eldre de er jo vanskeligere er det å få snudd matvanene deres .....

__________________


prøvende er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 11:28   #760
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av prøvende, her.

Huff da Hope10, høres ut som det ikke er noe god stemning ryndt bordet hos dere.
Her er det som oftes elstemann som er problemet.
Om hun sier "æsj" "liker ikke" eller lignede så vil ikke resten av barna heller spise.
Jeg har pga dette startet å gi alle de andre mat før henne, slik at de minste barna får gjort opp sin egen mening. Og de liker det meste, litt problemer at den ene ikke tåler melkeprotein og derfor må ha spesiallaget mat av og til men med litt forklaring så går det som oftes bra.

Men må bare si at du må ikke gi deg, du er sjefen!
Ingen barn går sultne om de har tilbud på mat, men jo eldre de er jo vanskeligere er det å få snudd matvanene deres .....

Vi har jo god stemning også altså, skal jo ikke svartmale det helt, men jeg liker ikke at han lager såå mye styr av det, å hun minste på 2 år ser på han, og hermer, å det er ihvertfall ikke ønskelig...

Matvanene hans har vært greie, helt til han var på slakteri i forrige uke, grønnsaker elsker han, men av en merkelig grunn så har han bare bestemt seg for å ikke like det som blir servert nå, så det er ikke det at han ikke liker de, han gidder ikke ta en bit å kjenne om han gjør det eller ei engang

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 16:30   #761
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Ned 1,8 kg denne uken Hadde egentlig gått ned mer, men midt i uken la jeg på meg, fikk tante rød idag...:S

*super fornøyd* ned er ned, da går det rette veien

Gratulere så mye! heldig du er.. skal se du kommer deg inni den kjolen til juni nå Neste mandag du starter på med mat igjen eller??

klem

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 22:12   #762
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

Gratulere så mye! heldig du er.. skal se du kommer deg inni den kjolen til juni nå Neste mandag du starter på med mat igjen eller??

klem

Ja begynner på mandag, å da regner jeg med kiloene kommer på igjen Jeg bare HÅPER at ikke alle komemr på igjen, så det blir helt forgjeves...

Føler at jeg jukser endel, å er ikke overbevist om at kiloene holder seg borte til uken, så slipper ikke gleden løs før den første uken på mat er overstått...

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 00:42   #763
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

jaja..ligger i senga å har energikick til tusner.. Skjønner ikke at man ikke skal få til sove! Sov jo dårlig natt til i dag å..noe som endte med en liten blund på soffan etter jobb. Har jo trenet i kveld å! Burde vel ikke had så mye energi da!

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 00:59   #764
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

jaja..ligger i senga å har energikick til tusner.. Skjønner ikke at man ikke skal få til sove! Sov jo dårlig natt til i dag å..noe som endte med en liten blund på soffan etter jobb. Har jo trenet i kveld å! Burde vel ikke had så mye energi da!


Jeg kunne gjerne vaket hus nå jeg......Er natt-dyr, men har blitt mer trøtt til kvelden i det siste. Men opplever ofte at energien kommer litt for seint ..

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 01:04   #765
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

jaja..ligger i senga å har energikick til tusner.. Skjønner ikke at man ikke skal få til sove! Sov jo dårlig natt til i dag å..noe som endte med en liten blund på soffan etter jobb. Har jo trenet i kveld å! Burde vel ikke had så mye energi da!

Jeg er også lys våken nå - måtte bare stå opp igjen og se om det hadde skjedd noe spennende her på forumet... Men jeg sliter vanligvis ikke med søvnen, da.

Husker at du nevnte søvnproblemer for noen uker siden. Jeg håper det ikke har vært like ille hele tida? Flott med energi, men ikke til alle døgnets tider... Håper du får sove godt snart!

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 11:13   #766
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hei, jeg må bare klage litt til dere som forstår....
Jeg har ikke sklied ut en eneste gang. maten vi spiser kan de fleste på høykarbo bare drømme om. men synes at det er trist at matgleden er borte. matlysten og. når jeg lager mat da prøver jeg å velge gode grønnsaker med smeltet ost på og kjøtt eller fugl men rester bli gjerne igjen til lunch. frokosten gidder jeg ikke å lage. da er det enten ingen ting eller kokt egg eller litt rå blomkål hvis jeg er sulten. kveldsmaten ost og skinke med grønnsaker. hvis jeg spiser. synes det er trist jeg....
prøver meg på suppe fra tid til annent. jeg burde ikke klage. jeg gå jo ned både i vekt og i cm. her har jeg passert halv meter rundt meg. Jeg skal holde ut til sommeren. det skal jeg. jeg skal gå ned for min egen del. dette har jeg forstått for første gang i livet mitt. men jeg har mindre og mindre lyst på den samme maten (prøver å variere men det bli mer eller mindre det samme med liten vri).... men jeg har ikke lyst på høykarbo maten eller gotteri heller. Beklager sutringen men jeg må bare få det ut...
flere?

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 11:32   #767
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Hei, jeg må bare klage litt til dere som forstår....
Jeg har ikke sklied ut en eneste gang. maten vi spiser kan de fleste på høykarbo bare drømme om. men synes at det er trist at matgleden er borte. matlysten og. når jeg lager mat da prøver jeg å velge gode grønnsaker med smeltet ost på og kjøtt eller fugl men rester bli gjerne igjen til lunch. frokosten gidder jeg ikke å lage. da er det enten ingen ting eller kokt egg eller litt rå blomkål hvis jeg er sulten. kveldsmaten ost og skinke med grønnsaker. hvis jeg spiser. synes det er trist jeg....
prøver meg på suppe fra tid til annent. jeg burde ikke klage. jeg gå jo ned både i vekt og i cm. her har jeg passert halv meter rundt meg. Jeg skal holde ut til sommeren. det skal jeg. jeg skal gå ned for min egen del. dette har jeg forstått for første gang i livet mitt. men jeg har mindre og mindre lyst på den samme maten (prøver å variere men det bli mer eller mindre det samme med liten vri).... men jeg har ikke lyst på høykarbo maten eller gotteri heller. Beklager sutringen men jeg må bare få det ut...
flere?


Kjenner meg igjen..Frukten jeg savner mest, og det å ikke tenke og sjekke maten for karboinnhold. Er så vant til å lage middager av halvfabrikater - poser - glass - pasta osv
Det som trøster meg opp i dette, er at jeg slipper å være så fokusert på mat, slipper suget og overspising. Slipper å føle meg stinn og oppblåst og trøtt etter middag.. Det er lettere å slutte å spise når jeg er mett. Mange fordeler. Det er ikke lett, ingenting med vekt og helse er vel så lett....sukk

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 11:54   #768
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Beklager sutringen men jeg må bare få det ut...
flere?

Jeg har ikke opplevd det enda, siden jeg ikke har spist på 3 uker. Å jeg har tatt hele familien over på 100 % lchf fra mandag av. Så vi smaker oss gjennom oppskriftene nå.

Har sett at andre også har det sånn av og til. Håper du klarer det videre, VIL ha deg her!!!!
Har du sett på ulike blogger? Ser det varierer veldig hvilken blogg man er innom, feks bruker lchf bloggen lite erstatningsprodukter som proteinpulver, osv, og MYE urter,mens andre har mye med proteinpulver osv

Jeg kan tenke meg det er litt mye egg til frokost osv, om man ikke er glad i egg, den biten sliter jeg litt med til ungene, de vil ikke ha så mye egg, å så liker de ikke frokostpannekakene osv som jeg har testet ut.

men her er min strategi for det, håper det virker:

-ulike smoothier ( de er helt i hundre over de)



-yoghurt musli med bær, oppskrift her:



-fløtepannekaker med noe godt, oppskrift (disse likte de godt, stappet i seg 4 stk, små, hun på 2 år...)her



-ostekjeks/chips med pålegg.



Oopsi med pålegg, oppskrift her



eller hva med et spekmatfat, med spekemat du liker, å grønnsaker, å en dip?




Det var bare noe jeg kom på i farten, å så fikk jeg foresten tips om en oppskrift som så kjempegod ut, på karbonader, tenkte jeg skulle teste den en av dagen, så kanskje du kan ha karbonader, med en god salat?

Her er oppskrift på baconburgerene, med ost og bacon




Nå er ikke jeg en som har greie på dette da,men håper dette kan inspirer deg litt, så du holder ut, så vi får ha deg her.

__________________



Sist redigert av hope10 : 22-02-11 kl 11:59.
hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:12   #769
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Takk Hope.
det var bare litt sutring. dere bli ikke kvitt meg
men når jeg lager middag til gutta da vil jeg ha noe som ligner litt og det bli det de har og noen gr. saker. takk for inspirasjon. tenkte meg også spinat. jeg elsker den og vet ikke hvorfor jeg ikke har den i fryser....
jeg har det hektiskt nå. skole med alle inleveringer, praksis, jobber litt, familie og da er maten nedprioritert. jeg må ta meg sammen og gjøre noe med det. tenkte jeg skal lage en ukemeny og passe på variasjon...
som jeg sa jeg skal holde ut til sommeren og det eneste jeg tenkte meg etter det er frukt. is skal jeg lage selv.gleder meg til grillsesongen. har nesten sluttet med pepsi max. reagerer ikke på den men bli dyrt med en pakke i uka...
er så godt å kunne klage litt til noen som forstår, når det trengs...

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 12:26   #770
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Godt å høre

Ja det som er ovenfor, var mer frokost/lunsj. Middagene elsker jeg de er sååååå gode, jeg har skrevet ut en hel perm med gode oppskrifter som vi smaker oss gjennom nå, de vi ikke liker kaster vi, å de vi liker tar vi vare på, å alle middagene vi har testet til nå har vært supergode

Jeg bruker mest lchf bloggen foreløpig, da slipper jeg alle erstatningsproduktene, samt at jeg elsker urter, å har alltid friske urter på kjøkkenet.
Lager ukemeny for uken etter, å handler inn en gang, på mandagen, så handler jeg litt mer grønnsaker til helgen, så de er friske da også.
Syns det var kjempegreit.

Her er vår ukemeny for neste uke:


Da ser alle hva vi skal ha hele uken, å de dagene jeg jobber sent, har jeg enklere middager sånn at mannen min klarer å lage det også
så tar jeg bare oppskriften ut av permen, å legger den frem, så lager han det som står der

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 16:02   #771
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

he he. jeg så på tickeren min. jeg har utviklet et morsomt mønster. jeg går ned en kilo en uke og står nesten stille neste uke. er spent om jeg står stille denne uka og. he he.

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 17:07   #772
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Hjeeeeelp!!!
Vi har akkurat kjøpt og stekt 4kg medisterdeig. Og smakt på noen da
MEN jeg var inne på diett.no og sjekka nå og i rå medisterdeig er det 0g kh, men i 100g stekte medisterkaker er det 5,9g kh!!!!

Åssen er det mulig da?? Spiser dere medisterkaker da??

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 17:17   #773
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Det som står for medisterkaker er sikkert medisterkaker som er ferdig/halvfabrikata. De er eltet sammen med f. eks litt mel/potetmel, for da sitter deigen bedre sammen. Men det står vel uansett HK innhold på pakka du kjøpte?

  Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 17:37   #774
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Det som står for medisterkaker er sikkert medisterkaker som er ferdig/halvfabrikata. De er eltet sammen med f. eks litt mel/potetmel, for da sitter deigen bedre sammen. Men det står vel uansett HK innhold på pakka du kjøpte?

Pokker også. Jeg klarte etter mye om og men, å få rettet ut alle bitene med innholdsfortegnelsen på og fikk se at det er 5g kh i den. Æsj også. Jaja, får bare ikke hjelpe. Har jo laga nå 4kg!! Må spises opp, og nytes

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 20:32   #775
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Pokker også. Jeg klarte etter mye om og men, å få rettet ut alle bitene med innholdsfortegnelsen på og fikk se at det er 5g kh i den. Æsj også. Jaja, får bare ikke hjelpe. Har jo laga nå 4kg!! Må spises opp, og nytes

kjøp deg kjøtt deig og bland det halv og halv. (går an å fryse ned mindre porsoner av set du har og blande etterpå). da får du bare 2,5 per 100g. da går det an å bruke det

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Start i desember €Lene€ Ketolysekuren 39 06-01-10 11:50
Tanker om desember achillea Ketolysekuren 29 08-11-08 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no