Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-10, 12:38   #1576
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så hyggelig at du stakk innom Ferskenbeinet. Håper vi ser mer til deg fremover. Det er ikke alle her som lever på ketolyse heller lenger, som går ned mer med litt mer karbo sånn som du gjør. Det er ikke lenge igjen til du er i mål heller, ser jeg.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 13:24   #1577
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

det er nok lenge til jeg er ferdig selv om kiloene ikke er mange! Det er kun litt hver uke som går ned, mens andre her går ned kilovis på samme tid. Men jeg veit jo at jeg er så nær målet mitt nå og at det er årsaken. Jeg følger uansett et kosthold jeg er fornøyd med og skal leve med resten av livet, så når jeg er der jeg vil være er egentlig ikke såååå farlig for meg!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 20:18   #1578
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Vet du hvor mye du har gått ned siste måneden for eksempel? Den siste måneden har jeg gått ned 3 kg, måneden før gikk jeg ned lite, og de to første månedene gikk jeg ned mest. Jeg er glad hvis jeg får tre kilo i måneden videre.*krysser fingrene*

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 06:15   #1579
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Namba ; Ja jeg har lurt litt på pilates. Vet de har det på treningssenteret mitt, men kun på dagtid så kanskje jeg skulle begynt på det no når jeg skal ut i permisjon igjen Må nesten lære litt for at jeg skal kunne klare noe sånt hjemme. Pluss at jeg liker å gå på saltimer. Vi må booke time på forhånd for å få plass og da er det mye lettere for at en ikke avlyse for da må en ringe å avbooke :P

Siste dagen min i jobb i dag Skal ut i permisjon igjen og har perm frem til 01 aug og så 4 uker ferie!! DEILIG!!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 07:40   #1580
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg vil gjerne meddele dette med dere damer:

Jeg kjøpte meg nytt belte i går - 90 cm - har tidligere kjøpt 105

Ny jeans - med livvidde 28 tommer (brukte 32 før jeg la om kostholdet)

Livet er hærlig

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 09:17   #1581
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Wow, stegforsteg! Imponert. Tror ikke jeg har hatt 28" i jeans siden ungdomsskolen... Er du ikke så høy? Eller har du H-cup eller noe som tilsier at kiloene er annerledes fordelt?

Her er det stillstand fremdeles, men helt greit. Igår var en rar dag med et uvanlig søtbehov og snackshunger. Gikk et par atkinsbarer jeg hadde liggende på lur da... Bedre enn å brekke opp en sjokoladeplate iallefall?

Det er et sosialt arr. i morgen kveld som jeg har sagt jeg skal være med på, men har egentlig mindre lyst nå. I tillegg må barnevakten tidlig hjem, så det blir ingen helaften med hæla i taket iallefall! Får spare det til jeg har bursdag i september kanskje? Håper jeg er nær målet da slik som planlagt.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 09:33   #1582
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så heldig du er da, stegforsteg. Jeg har sånn pærefasong at jeg aldri kommer ned på 28", selv ikke da jeg veide 60 kg og var tenåring. Jeg bruker 32" nå etter å ha gått ned 14,5 kg jeg, og nå er jeg ikke spesielt overvektig lenger. Grattis med ny bukse og nytt kort belte.

I morgen reiser vi på ferie til Trondheim, så denne dagen går med til pakking. Men nå skal jeg slappe av frem til babyen våkner i steden for å begynne nå og vekke henne sånn at jeg virkelig får mye å gjøre. Det er godt med en liten pust i bakken etter å ha levert en trassig treåring i barnehagen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 10:12   #1583
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Herrrrrrrrrrrrrrrlig!!!! Ti kilo er passert!!!
Har forresten prøvd en masse klær som jeg pakket i sekker i fjor. Jeg hadde liksom gitt opp og tenkte at jeg aldri kommer inn i dem. Men nå var det masse klær jeg skled rett inn. Rene shoppinga. Fretex får mye mindre klær, å det er i så tilfelle klær som er for store! "oooooh what a wonderful moooooooooooooorning!"

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 10:39   #1584
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

[quote=slektskap;892883]Wow, stegforsteg! Imponert. Tror ikke jeg har hatt 28" i jeans siden ungdomsskolen... Er du ikke så høy? Eller har du H-cup eller noe som tilsier at kiloene er annerledes fordelt?
[quote]

Nei jeg er igrunnen ikke så høy, jeg er 157 faktisk.... H-Cup har jeg ikke, men jeg har C

Når det kommer til hvordan kiloene er plassert så er de plassert "overalt". Det er liksom ikke sånn at jeg enten har stor rumpe, eller store lår - de er plassert "rundomkring"

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 17:34   #1585
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av wevi, her.

Herrrrrrrrrrrrrrrlig!!!! Ti kilo er passert!!!
Har forresten prøvd en masse klær som jeg pakket i sekker i fjor. Jeg hadde liksom gitt opp og tenkte at jeg aldri kommer inn i dem. Men nå var det masse klær jeg skled rett inn. Rene shoppinga. Fretex får mye mindre klær, å det er i så tilfelle klær som er for store! "oooooh what a wonderful moooooooooooooorning!"

Gratulerer med dine første ti kilo og masse nye (gamle) klær! Det er en kjempegod følelse. Fretex får sikkert klærne likevel, men først når de blir for store. Jeg hadde en rydderunde i skapet mitt for ikke så lenge siden, men jeg tenker til stadighet at "dette er siste gangen jeg bruker denne" før jeg legger dem i den nye bunken som skal gis bort.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 10:52   #1586
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer til wevi og stegforsteg

Jeg var på shopping i går.. Måtte ha nye sommerklær til vi skal på ferie Kjøpte masse klær og måtte ned i str 38 i mange av shortsene og kjolene Og fra L til M i toppene Så fornøyd med det ja
Jeg skulle egentlig ikke kjøpe meg klær før jeg var ferdig slanket, men jeg hadde jo ingenting som passet i skapet mitt lengre. Så ble jo endel nye klær, men det er sånne klær som jeg kan bruke selv om de blir litt for store :P (selvom jeg vet jeg kjøper nye når de er blitt for store ) heller for store klær enn for små

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 23:20   #1587
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Elinee; Hvordan går det med deg? Lenge siden vi har hørt fra deg ..?! Håper alt står bra til med deg og den lille

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 13:18   #1588
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Kjenner til den shoppetrangen ja, 65kgmamma - evt så får jeg gå en runde hos mine søstre og få tilbake alt det som er for lite som jeg har gitt bort...

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 23:32   #1589
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hallo damer. Her har det ikke skjedd stort de siste dagene ser jeg. Jeg er i Trondheim på ferie nå, og i dag var jeg på handlerunde med en gammel venninne. Det ble ikke så jeg kjøpte noe for jeg fant ikke noe særlig jeg likte, men jeg prøvde en del og det er artig å se på størrelsene og tenke på at jeg faktisk har gått ned 4-6 størrelser siden jeg begynte. Jeg tar meg selv i å vandre inn blandt stativene med de store størrelsene fortsatt. Det tar noen sekunder før jeg summer meg og går tilbake til de alminnelige størrelsene. Jeg tar meg selv i å si bla bla bla siden jeg er tykk bla bla bla, så må jeg rette på meg selv og si VAR tykk. Jeg merker at folk her er veldig opptatt av å høre hvordan jeg har klart å gå ned så mye så fort (fordi de også vil), og jeg forteller villig. Jeg blir jo så stolt over meg selv også som har vært så flink.

Hvordan går det med dere damer?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 09:40   #1590
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Litt trøtt og umotivert idag så det ble en sukkerfri redbull til frokost...
Min mor har invitert på komlemiddag (kompe/raspeball eller hva dere andre nå kaller det...). Var såvidt hun turte gjøre det, for hun vet jo at jeg ikke spiser det. Men barna liker det, jeg lager meg bare noe annet når vi kommer hjem eller noe. Skulle jeg virkelig ha skeia ut så hadde komle vært en av tingene jeg svært gjerne hadde gjort det med. (En gang da jeg var liten spiste jeg 18 (!!) komler, så det er en favoritt kan man trygt si!!)

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 11:42   #1591
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Vi er bedd på middag hos farmor i dag - mitt største mareritt. hun fikk oppskrift på ostelasagnen jeg lagde i helgen og har da laget den til seg selv, så jeg skal få det når vi kommer. Tingen er bare det at farmor er ekstrem til å "gjøre forbedringer" på oppskrifter, så jeg er veldig redd for at lavkarbo lasagnen ikke er lavkarbo i det hele tatt. Jeg kjenner at kontrollfreaken i meg ikke har det godt med tanken på å ikke vite hva som er i maten, for farmor har ikke peiling på at det er forskjell på melk og fløte, at det er forskjell på ost, at paprika ikke kan brukes i store mengder og sånnt. Noia! Jeg er virkelig ikke villig til å gå ut av ketose for en middag. Nevnte jeg at jeg har skikkelig noia?!!!!!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 11:43   #1592
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

NOIA!!!!!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 14:02   #1593
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hehe det går nok bra namba =) kjempeflink frøkena med minus 10 gralla=)

Og velkommen hit Ferskenbeinet bra du er fornøyd

Jeg er litt mer bekymret har fått for lavt blodtrykk og driver å svimer av..
Bare heldig jeg ikke kuttet opp ansiktet mitt her for noen dager siden. Miss piggy (valpen min) spydde på sofaen og jeg skulle reise meg opp og sette fra meg vannglasset mitt da jeg svimte av, gubben min vekket meg når han fant meg og jeg lå i en stor vanndam med masse glass i både ansikt og resten av kroppen.. grøss

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 15:15   #1594
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Oj, så skummelt MonaK! Få det sjekket opp!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 16:21   #1595
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Mona K ; Jeg har også hatt litt sånne svimebyer i forje uke. Kom aldri så langt at jeg svimte av, men det var like før flere ganger. Men jeg aner ikke hva som gjorde det. Nå er jeg helt fin igjen. Men hva som gjorde det fant jeg ikke ut. Men det er lurt å få sjekket det slik at du kan unngå det.!

Namba; Kan du ikke bare spørre hva som er i den`? og hvis det er noe fy fy i så si i fra? Det er klart at det ikke er kjekt, men hvis det står mellom å gi beskjed og holde deg i ketose, eller å falle ut av ketose pga "forbedringer" ?
Jeg liker ikke å si ifra om sånne ting, men er det en ting jeg har lært på denne "kuren" så er det viljestyrke og hvis jeg klarer å la være å spise ditt og datt så må jeg også klare å si i fra .. Men det er lettere sagt enn gjort!

Jeg begynte å røyke igjen når jeg gikk ut i arbeid igjen.. Og trodde jeg var begynt igjen, men bestemte meg for at når jeg skulle ut i permisjon igjen så var det null røyk uten om på fest! Og det klarer jeg helt fint Så viljestyrken min er noe helt annet enn det den var før "kuren" ..

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 00:45   #1596
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så ekkelt MonaK. Jeg har også slitt med at det svartner for meg når jeg reiser meg den siste uka eller så, men jeg har ikke gått i bakken eller svimt av sånn som deg. Kan det skyldes kuren tro?

Jeg spurte ut farmor om oppskriften. visst hadde hun gjort forandringer, men heldigvis ingen som hevet karbo innholdet så jeg kunne spise den. Fettinnholdet var nok litt lavt, men det går bra. Jeg må spørre så mange spørsmål for å få svarene jeg trenger ut av henne, for hun er helt clueless. Nå går hun rundt og innbiller seg at hun spiser lav karbo selv også, og det er langt fra sannheten. Hun om det. Jeg skal gi henne noen oppskrifter så får hun styre på som hun selv vil. Jeg håper hun greier å slanke seg, for jeg har aldri sett henne så rund som det hun er nå og hun er 80 år gammel.

Så bra at du har klart å slutte å røyke igjen 65kg mamma. Det blir faktisk lettere å ta smarte valg nå som man har fått litt øvelse. Det har du veldig rett i.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 11:02   #1597
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Så bra at du har klart å slutte å røyke igjen 65kg mamma. Det blir faktisk lettere å ta smarte valg nå som man har fått litt øvelse. Det har du veldig rett i.

Signerer!
Sooool men litt kaldt i dag, håper det blir hyggelig St Hans-feiring ikveld.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 15:33   #1598
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Så ekkelt MonaK. Jeg har også slitt med at det svartner for meg når jeg reiser meg den siste uka eller så, men jeg har ikke gått i bakken eller svimt av sånn som deg. Kan det skyldes kuren tro?

Jeg spurte ut farmor om oppskriften. visst hadde hun gjort forandringer, men heldigvis ingen som hevet karbo innholdet så jeg kunne spise den. Fettinnholdet var nok litt lavt, men det går bra. Jeg må spørre så mange spørsmål for å få svarene jeg trenger ut av henne, for hun er helt clueless. Nå går hun rundt og innbiller seg at hun spiser lav karbo selv også, og det er langt fra sannheten. Hun om det. Jeg skal gi henne noen oppskrifter så får hun styre på som hun selv vil. Jeg håper hun greier å slanke seg, for jeg har aldri sett henne så rund som det hun er nå og hun er 80 år gammel.

Så bra at du har klart å slutte å røyke igjen 65kg mamma. Det blir faktisk lettere å ta smarte valg nå som man har fått litt øvelse. Det har du veldig rett i.

Så bra det fortsatt var lavkarbo sjøl med forbedringene

Ja merker viljestyrken er på topp! Og godt er det

Solen var her, men den er for øyeblikket forsvunnet bak mange skyer, men varmen er her ennå så håper den holder seg utover kvelden så man kan få grilla litt i varmen

Kos dere i dag/kveld

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 15:51   #1599
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

jeg har tatt alle verdens blodprøver og prøvene mine er kjempefine=)
Er fortsatt svimmel men tror det er det at jeg sliter med å drikke mer en 1,5- 2 liter væske i døgnet. Kropen min holder ikke på vann like mye som den gjorde før=) det er jo en bra ting. Blodtrykket mitt er for lavt så tyder ihvertfall på for lite vann går nok bra skal vi se=) Flink som sluttet å røyke=)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 21:46   #1600
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Håper blodtrykket ditt normaliserer seg igjen, MonaK. Det er ikke greit å være konstant svimmel og dårlig.

I dag har treåringen og jeg vært på besøk hos barndomsvenninna mi og hatt en fin dag. Jeg har ikke veid meg på snart en uke (noe som IKKE er vanlig), så jeg aner ikke om jeg går ned i vekt eller ikke. Jeg får ikke veid meg før på søndag sikkert, så jeg er veldig nysgjerrig. Jeg begynner å nærme meg normalvektig etter bmi og før graviditetsvekt, og begge er mål jeg ser frem til å nå. Før graviditetsvekt burde være innen rekkevidde innen mandag, og så er det et halvt kilo til igjen til jeg er normalvektig etter det. Jeg gleder meg. Jeg ser veldig frem til å bare ha de fem siste kiloene igjen.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no