Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Latterlige ferdigprodukter

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-04-11, 23:06   #26
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

vann og jus ferdigblanda. Får mere for penga å blande selv..... for de som drikker jus da. kan jo velge mellom ulike blandungsforhold også. himle. Kjekt for småbarn i farta, men ellers.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 23:25   #27
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Denne tar kaka, mener nå jeg. Vann har har jo ingen kalorier, så hva disse skal være godt for, aner ikke jeg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Lettvann.jpg (44,5 KB, 69 visninger)
__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 23:48   #28
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Må si jeg kjøper vann på flaske gitt
Jeg synes Imsdal-flaskene er så kjekke, så hvis jeg er på farta er det de jeg kjøper. Nå skal det sies at de blir brukt leeenge da, fyller dem med vann fra springen og har alltid en stående ved siden av meg. Lettvindt og greit.
Men når det kommer til omelett på box Da blir jeg nesten flau på deres vegne. Tror det er møe "skrotegg" i de der. æsj

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 00:06   #29
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Latterlige ferdigprodukter

lettvann ja haha den er smart vettu Det eneste jeg kan komme på som er positivt med Diet Water, er nok at det får folk til å drikke nok når de vil ned i vekt (bare gjort på en innviklet måte). For noen lattelige produkter som finnes!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 00:13   #30
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Vet ikke helt om dette kommer innunder denne tråden, men er nå et slags ferdigprodukt. Her i Spania får man babygrøt med sjokoladesmak(!) Det skulle i allefall ikke være nødvendig, men i følge Nestle var det ønsket av spanjolene (fortalt av en bekjent). Det er generelt et høyt forbruk av sukker her, fruktyoghurtene inneholder ikke sjeldent 16-18g kh pr 100gr, og en del av de naturelle yoghurtene er tilsatt sukker.
babygrøt.jpeg

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 00:17   #31
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Latterlige ferdigprodukter

!!!
Med sjokoladesmak?! HVOR er logikken i å gi barnet sitt sjokoladegrøt før sengetid for eksempel.. herlighet.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 00:17   #32
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av martita, her.

Eg skulle gjerne vore ein tur til USA og sjå på alt dei har der; ost på boks og majones med baconsmak, til dømes.
Lita fristande bombar av e-stoffar, trur eg.

Så ei lavkarbodame fra USA som viste kjøleskapet sitt, ferdig kokte egg. Sikkert kjapt, men hvor holdbart er sånt liksom.

Jeg kjøper revet ost noen ganger, men det er fordi ostestykket blir spist opp så fort. Kjøper også skiveost for de er tykkere og blir bedre osteknekkiser. Ellers syns jeg hvit saus på pose er fint, er jo i utgangspunktet smeltet smør og mel samt melk/ kraft man bruker for å lage det. Tenkte jeg kunne lage businesse av det ved å selge poser med mel og påskriften som på bernaisesausen

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 00:25   #33
Thaleia
Medlem
 
Thaleia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 116
Thaleia er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Mye av kostholdet her nede er skremmende. Barna får gjerne bare et glass sjokolademelk til frokost(evt en croissant), har med seg litt chips og snop til lunsj på skolen,men solid middag i 14 tiden. Rundt kl 17 er det merienda med snacks,yoghurt eller en hvit baguett med søtt pålegg, og til kvelds er det gjerne noe søtt igjen. Og mye av maten er i tillegg fritert...

__________________





Thaleia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å redusere karbohydratene nok en gang Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 00:27   #34
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Nå har jeg aldri vært der nede, men kan tenke meg at det er vanlig at de er ganske store? det kostholdet høres ikke bra ut for noen, blir litt trist av tanken kjenner jeg. Jeg er så takknemlig at min gutt elsker frukt og grønnsaker, og kan fint velge vekk godteri og snop for en avokado!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 01:27   #35
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Denne tar kaka, mener nå jeg. Vann har har jo ingen kalorier, så hva disse skal være godt for, aner ikke jeg

Haha! Nå venter jeg bare på tørrvann. Så kjekt å kjøpe noen poser med tørrvann å ha med på tur i skogen, eller på hytta. Lett å bære er det også...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 01:53   #36
Silje151
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 10
Silje151 er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Noe av det morsomste med omelettkartongen er jo at det skal være 8 egg oppi og reklamedamen lager en omelett til seg selv helt alene. Hvem spiser en 8-eggsomelett på egenhånd? Og hvis du ikke bruker opp kartongen med en gang, hvor lenge holder eggemassen seg?

Vannflasker sitt eneste bruksområde er til å ha dem til springvann, heller ofte ut kjøpevannet fordi det hjemme er bedre.

Noen av tingene dere nevner er jo greit å ha med på farta som yoghurt med skje osv, men er mye rart der ute.

"Liker" og lasagneglass pakkene med tomatsaus og bechemelsaus, hadde ikke solgt like mye hvis det stod hvit saus på glasset, noe som er det egentlige innholdet, og hvem bruker like mye hvit saus som tomatsaus i lasagnen?

Ferdigstekt kjøttdeig...

Jeg stoler ikke på disse "kjappe" produktene lenger, vet jo aldri hvor mye sukker de har gjemt inni. Søsteren min skulle lage guacamole i går og ville bruke posemiks, jeg ba henne sjekke innholdsfortegnelsen og gjett om sukker var på første plass fordekt under et mystisk og fancy navn.

Silje151 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg/egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 07:19   #37
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Nytten av ferdigprodukter kan alltids diskuteres, og som flere har påpekt her så er det kanskje ikke sååå stor forskjell på å kjøpe posesaus (som mange av oss har gjort det meste av livet!) - og det nye omelettpulveret.

Vi skal kanskje tenke litt på at folk har det forskjellig i ulike livsfaser og at det perfekte er det godes fiende? Etter at barna flyttet ut og jeg har fått bedre tid i hverdagen, da lager jeg det meste fra friske råvarer. Men sånn har det ikke alltid vært, livet var mer kaotisk før. Og da måtte vi ty til ferdigprodukter, selv om det ikke var det beste for helsa.
Folk som både har jobb og små unger og/eller sitter i tidsklemma; dem unner jeg hvert minutts frigjøring fra trivielle oppgaver. Husk: det er så forskjellig hva vi mestrer! Akkurat det å riste pulver ut av en boks fremfor å finne frem noen egg og knekke og vispe, det kan være en lette i en hektisk morgentime i noen familier. Der enkelte kan ha problemer med å sikre seg at det i det hele tatt er egg i kjøleskapet , lager andre en omelett av friske gårdsegg med venstre hånda og klipper litt karse fra en skål i vinduskarmen samtidig. Stor forskjell, og det må vi ha respekt for …

NB! Og så er det ganske mange revmatikere i dette landet som kan ha stor nytte av både eggepulver og andre produkter som f.eks. forkleet som er vist over, når fingrene ikke lystrer til å holde et egg eller knyte en knute.

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 07:56   #38
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Det er nok mye rart i ferdigprodukter. Tror det er best at vi lavkarofolk holder oss unna.
Husker en gang da jeg gikk på Atkins og kjøpte meg omelett på kafe. Gikk rett ut av ketose pga den omeletten.
Gikk på skole rett ved kafeen der jeg kjøpte omeletten, så jeg gikk innom dagen etter for å høre hva som var i omeletten.
Det viste seg at de brukte pulver, ikke ferske egg, og pulveret inneholdt selvfølgelig karbohydrater

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 09:33   #39
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Latterlige ferdigprodukter

er jo ikke verre enn å lese bakpå embalasjen. er ganske strenge regler for merking i norge. den prior eggerøreblandingen er rene egg og ingen ulumskheter.

samme er det om du kjøper ferdig revet OST, altså at det står OST på pakka. det er ikke lov til å blande ut produkter det står ost på. har heller aldri sett det har vært tilsatt noe ulumskheter i ferdig kutta grønnsaker og salater.
flaskevann kan være tilsatt karbo, men det står på flaska. rent vann uten kullsyre og smak har jeg aldri sett har karbohydrater.

så det å holde seg helt unna ferdigprodukter på lavkarbo trenger ikke være riktig. det kan være en del alternativer som faktisk letter jobben med dietten. det er så utrolig mye vi må lage fra bunnen av, så litt lettvinne løsninger engang i blandt om man er nøye med å lese hva ting inneholder tror ikke jeg er så farlig

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 09:43   #40
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Haha! Nå venter jeg bare på tørrvann. Så kjekt å kjøpe noen poser med tørrvann å ha med på tur i skogen, eller på hytta. Lett å bære er det også...

Sikkert bare å tilsette vann, så får du et herlig ferdigprodukt.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 09:56   #41
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Jeg har problemer med å se poenget med de ferdiblandingene med pannekakemiks f.eks- selv jeg, som er verdens dårligste kokk, greier å lage en pannekakerøre!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 09:58   #42
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

NB! Og så er det ganske mange revmatikere i dette landet som kan ha stor nytte av både eggepulver og andre produkter som f.eks. forkleet som er vist over, når fingrene ikke lystrer til å holde et egg eller knyte en knute.

Jepp. Jeg så på boksen med omelettegg og tenkte "Kult, nå har jeg én mulighet til for relativt bra måltider også de dagene jeg ikke klarer å verken knekke egg eller vispe noe som helst sammen". Synes det er fint, jeg.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 10:50   #43
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

NB! Og så er det ganske mange revmatikere i dette landet som kan ha stor nytte av både eggepulver og andre produkter som f.eks. forkleet som er vist over, når fingrene ikke lystrer til å holde et egg eller knyte en knute.

Det var et godt argument som jeg ikke har tenkt på selv.

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

samme er det om du kjøper ferdig revet OST, altså at det står OST på pakka.

Jeg bruker masse revet ost, og holder meg bare til jarlsberg. Den har 0, mange av de andre har karber. Billigere jo flere karber, desverre.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 11:16   #44
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Latterlige ferdigprodukter

De ferdigknuste eggene er bare ekkelt. Jeg kan ikke tenkte meg noe eklere enn en bolle med sammenpiskede egg jeg har glemt i kjøleskapet et par dager... æsj.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 13:00   #45
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Oj, her var det kommet inn mange bra kommentarer

Ferdigskivet og ferdigrevet ost unngår jeg stort sett! Synes den nye reklamen for ferdigrivet ost er ganske teit, "rivjernets tid er forbi" hehe... er kjempeglad i rivjernet mitt jeg
Det hender jeg har en pakke ferdigskivet i kjøleskapet på lesesalen av praktiske grunner. Men det går fint å skive osten hjemme og ta med i en boks

Den tacokjøttdeigen synes jeg også var ganske teit! hehe...

Diettvann ja!! fantastisk!!!

Synes også det er litt morsomt med beskrivelsen på diverse slankepiller. Det garanterer varig vektnedgang dersom man kutter ut å spise ditt og datt, og legger om kostholdet

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 15:11   #46
Silje151
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 10
Silje151 er på en erverdig vei

Sv: Latterlige ferdigprodukter

http://oslopuls.aftenposten.no/resta...icle532050.ece

Vi er visst ikke de eneste som misliker omelettkartongen

Silje151 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg/egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 19:21   #47
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

er jo ikke verre enn å lese bakpå embalasjen. er ganske strenge regler for merking i norge. den prior eggerøreblandingen er rene egg og ingen ulumskheter.

Den er tilsatt salt, sitronsyre og kaliumsorbat. Ikke farlige ingredienser, men helt unødvendige for min del, iallfall de to sistnevnte som bare er konserveringsmidler.

Må innrømme at jeg irriterer meg over en hel haug av disse ferdigproduktene, og jeg syns ikke det tar så lang tid eller er så mye mer arbeid å lage ting fra bunnen av heller. Og det er ikke prisen jeg irriterer meg mest over (jeg har råd til å kjøpe det hvis jeg vil), men det at disse produktene er tilsatt så mange ekstra ingredienser/konserveringsmidler (og mye salt) som man ikke behøver dersom man gidder å lage det selv.

Det hender at jeg kjøper ferdigkuttet salat, men det er mest fordi jeg liker å blande ulike salattyper - og dersom jeg både skal kjøpe en hel issalat, en hel friséesalat, en pakke ruccola og en hel hjertesalat så blir de gamle før jeg rekker å spise dem opp.

timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 19:23   #48
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Jeg må innrømme at jeg fniser godt av omelettkartongreklamen. Det gjøres et stort nummer av at det er så enkelt, men bruk gjerne tid på å kutte grønnsaker å ha oppi. Det å piske sammen 8 egg tar så myyyyye lenger tid.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 19:24   #49
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

De omelett-eggene ble kåret til historiens dummeste ferdigprodukt på P1 for noen uker siden

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 19:31   #50
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Må si jeg kjøper vann på flaske gitt
Jeg synes Imsdal-flaskene er så kjekke, så hvis jeg er på farta er det de jeg kjøper. Nå skal det sies at de blir brukt leeenge da, fyller dem med vann fra springen og har alltid en stående ved siden av meg. Lettvindt og greit.

Samme her. For meg som så og si ikke drikker brus i det hele tatt så er det genialt med vann på flaske. Bruker også flasken mange ganger før den går til pant om lappen fremdeles er leselig, ellers går den i plastsøpla.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis deg slank ferdigprodukter Lizzi Andre dietter 0 30-04-09 12:29
Div ferdigprodukter - hva er greit og hva ikke? Up-and-down Lavkarbo generelt 4 02-06-08 07:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no