Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-10, 08:43   #151
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Oioi..afrodans du! Det har de begynt med hos oss også, men jeg må holde meg langt unna alle type dansetimer eller timer med masse trinnkombinasjon. Jeg har en elendig koordinasjon, så her må det være enkelt ja. I dag får det bli bodypump og spinning. Har lyst på ski, men jeg må bli flinkere til og ikke glemme bort litt styrketrening også.

Håper ikke sorgen ble for stor i går..Jeg ser ALDRI på sport, det er kansje det kjedeligste jeg vet, men jeg var hos en veninne og der sto håndballkampen på. Må jo si meg enig at det var en tragisk avslutning da..

Har funnet ut at jeg må drikke mer vann. Føler jeg har blitt litt dårligere til det, så må komme meg inn i gamle vaner igjen.
I går spiste jeg en Atkins bar siden jeg var på møte og direkte til venninna mi etterpå. Hvordan er det for oss egentlig? Hvis "krisen" er ute er de ok, eller er Fedon sine bedre for oss?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 08:58   #152
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Afrodans var veldig gøy . Gøy å trene og le samtidig...
Ikke så altfor mange trinnkombinasjoner , iallefall ikke vanskelige. Er heller ikke veldig god på trinnkombinasjoner.. he he. Er nok litt mer "guttete" i valg av trening. Synes styrke med tunge vekter er gøy også selvfølgelig spinning da..

Du får en fin økt i dag da med Body pump og spinning. Flott kombinasjon synes jeg . I dag skal jeg på x-fit igjen. Gleder meg...

Tror vel både Atkins og fedon barer er ok som ett mellommåltid. Jeg spiste en fedon bar på vei til fjellet om fredagen og den var innmari god.
karamell og nøtter!! mmmmm

Håndballkampen var så spennende at jeg nesten ikke har negler igjen på den ene hånda .. he he. Ufattelig trist at de tapte!!! Men det er jo ett ørlite håp ennå! Må bare slå Island med 5 mål.. he he.

I går prøvde jeg en sommerkjole som jeg kjøpte på salget tidlig i høst, den kostet 100,- så jeg kjøpte den uten å prøve men da jeg kom hjem var den litt trang..Men ikke nå lenger . Hurra!!!! Gjør ikke noe at den sitter enda litt løsere men den passer fint allerede..

Ha en flott onsdag.

Hva skal dere ha til middag?? Tom for forslag i dag... he he

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 10:41   #153
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Åh ja den fedonbaren er fantastisk!!! Mye bedre enn Atkins sine, men de hadde den såklart ikke der jeg var innom.

Woohooo!! Gøy med kjole som passer.. det er en helt fantastisk følelse når ting går lett på og man slipper og tvinge igjen knapper og glidlåser og skjule alt som henger over med vide topper/tunika etc. Jeg HATER det!
Veiedag i morgen igjen, lurer på hvordan det går...noen ganger har jeg skikkelig god følelse, mens andre ganger syns jeg ikke jeg er flink i det heletatt. Tror det er "faste tanker" som man må gradvis venne seg av med. For når jeg tenker meg skikkelig om har jeg jo vært flink! Spiser ikke godteri, og følger matlistene.. Får bare se hva tallene viser, og være tålmodig og ta tiden til hjelp. Ferien vår er en flott motivasjon!

Når det gjelder middag kan jeg ikke hjelpe med så gode tips desverre..her blir det laks igjen med philadlephia med blomkålmos. Jeg driver med prosjekt tømme fryser før jeg handler nytt nå som jeg snart skal ut på tur nesten en uke..Heldigvis at jeg ikke har blitt lei laks. Men skal bli flinkere til og eksperimentere på fiskefronten, det er jo så mange gode typer bare man lærer seg og tilberede på en god måte.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 13:08   #154
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Enig med deg at ferien vår er en enorm motivasjon.
Må bare få kjøpt meg en bikini før jeg reiser... ikke lett men det skal nok gå .
Har kjøpt meg ett par sånne helt lette sommerkjoler i tskjorte stoff til å slenge over bikinien. Kjekt å ha , og når de koster 69,- på HM er det veldig bra!!! Men nå er det slutt på shopping .. Må jo shoppes i Florida nå snart!!

Den lakseoppskriften din skal jeg ha til middag i morgen. Gleder meg til det.

Tror det blir gresk salat med tzatziki og kylling filet i dag. Har ett par kylling fileter jeg må bruke opp...

Alltid spennende med veiedag! Jeg har troen på at du har gått ned! Vi er jo superflinke om dagen
Jeg skal veies på fredag og er også spent! Håper på en halv kilo ihvertfall!!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 15:07   #155
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Å så deilig tenke på sommerklær når man vet man snart skal putte på seg lue og boblejakke og tusle hjemover med skuldrene langt oppi øra! Nå er vi på rette sida av vinteren - i den delen det smelter! Hurra!

Tatziki er kjempe godt. Lager du selv? Drev med det endel før, men det er lenge siden..

Jeg får komme meg avgårde, ha en fin onsdagskveld. Vi er over halveis og det er snart helg.. Herlig!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 16:13   #156
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Har du en god oppskrift på tzatziki? Mine pleier bare å bli veldig sterke, eller så smaker de som naturell yoghurt.

Har også veiedag i morgen og tror resultatet er bra Skal prøve laks med philadelphia på (med hvitløk og urter). Gleder meg!

Hadde stekt sei i går med blomkålsris og karrisaus, men det ble rett og slett for lite mat. I seien er det jo kun 14 g proteiner, ingen fett eller karbo. I karrisausen syndet jeg med kokosmelk (med 11 prosent fett, men var jo under 1 dl på hver) og blomkålsrisen inneholder jo omtrent ingenting. Så da tok jeg med en proteinbar på kvelden + yoghurter og oopsierolls.. Regnet ut at middagen var på drøyt 300 kcal, det ble rett og slett for lite!

Men i dag er det laks og den inneholder en god del fett, så da satser jeg på at jeg blir mett!

Hadde tenkt meg på trening i kveld, men været her er helt forferdelig og jeg må gå til treningssenteret. Tror heller jeg kjører ei økt på to timer i morgen..

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 20:48   #157
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ble ikke trening på meg i kveld
Mannen var forsinket fra møte så da måtte jeg ta med sønnen på langrennstrening!! ja ja noen ganger må man ofre seg litt for disse søte små da Han er nemlig hellig overbevist om at han er den neste Petter Northug og det får han få lov til å tro en stund til
Når sant skal sies så er han faktisk god!! he he

Tzatziki ja.. jeg lager det veldig enkelt ved å rive 1 agurk , 1-2 fedd hvitløk , 1 beger matyoghurt eller tyrkisk yoghurt , litt salt og litt pepper.
Den blir god synes jeg

I morgen får jeg satse friskt med dobbeltime jeg også.

Ha en fin kveld.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 08:54   #158
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God dag!

Da har jeg hatt veiedag..hmmm....litt usikker hva jeg skal si.. det var -300 g, men jeg er litt irritert for jeg jukseveiet tidligere i uken og da var det -700 g!!!!!! Men men, da har jeg lært at man jukser IKKE! Får vel være glad det går nedover rette veien selv om man kunne ønske det gikk fortere. Gikk og funderte litt på vei til jobben i dag, kanskje jeg spiser for mye laks? Den har jo som du sier endel fett. Jeg skal ta en periode og bytte ut med kanskje torsk. Det blir ikke uken som kommer, da blir det London med bare restaurantmat. Håper det går bra, er jo mye man kan velge mellom..man må ikke ta pasta lissom selv om det frister.

Planen er altså:

  • Bytte ut, nei bytte på, laksen
  • Mindre nøtter
  • Mindre pastiller
  • Mer vann
  • Fortsette treningen som jeg gjør
  • Fortsette og gå til jobb
Trim i går ble bodypump og spinning, middag det vanlige, gleder meg til jeg "får lov" til og handle litt igjen, da blir det kyllinggryte.

Takk for Tzatsiki og Karrysaus oppskrifter!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 09:22   #159
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Grattis Victory
Ned er ned ja , litt frustrerende når det ikke går så fort som vi kanskje kunne ønske men det går iallefall riktig vei.
Jeg er spent for i morgen jeg også. Må innrømme at jeg har jukset litt jeg også .

Tror ikke det skal gjøre noe at du spiser masse laks , det er jo veldig gunstig fett for kroppen da. Men selvfølgelig er det best med variasjon
Jeg skal spise laks til middag i dag. Gleder meg til å prøve oppskriften din.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:37   #160
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg gikk ned 1 kilo fra forrige uke Er ganske fornøyd med det resultatet

Jeg har begynt å få litt dilla på mandler, knasker fint 3-5 stykker om dagen, men det er jo ikke så veldig mange

På lørdag skal jeg ha vorspiel med ost og kjeks, så i kveld skal jeg teste ut litt kjeksbaking, har funnet en god del oppskrifter

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 15:25   #161
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Takk for det Anette! Får bare ta tiden til hjelp!
Og gratulerer med 1 kg Smakfull!!!

I dag blir det ut på ski, deilig og lufte hodet litt, og temperaturen er rett og slett ganske hyggelig så det blir bra.

Ha en fin kveld - torsdagskvelder syns jeg er dig!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 15:25   #162
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Og du, gjerne oppskrift på kjekser som blir gode! Skal på ost og kjeks neste helg. Gleder meg!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 08:22   #163
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jippi!! Fredag og veiedag.
Minus 600 gram denne uka og det er jeg strålende fornøyd med .
Denne helgen skal vi endelig få til den harryturen vi har hatt lyst på en stund..mye kjøtt på den handlelisten ja! og en del lavkarbo som finnes i sverige til en rimligere penge enn her hjemme.

Søndag skal jeg ha svigers på middag. Vet ikke helt hva jeg skal lage men noe godt finner jeg nok på .

I kveld skal hele familien kose seg med det store korslaget og hjemmelaget lavkarbo is .

Ha en flott helg alle flinke south beachere!!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 09:19   #164
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Kjøp fiberhusk! Det er geniale greier. Og inneholder en kcal per 100 g tror jeg Bakte kjeks i går, og de ble knallgode!

Kos deg i Sverige I dag skal jeg prøve meg på tzatzikien

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:12   #165
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Gratulerer med 600 g ned! Du er bare så flink!

Nå spiser jeg en omelett med tacokrydret karbonadedeig stekt sammen med løk, litt purre, ost og litt tacosaus i seg til lunch. God ble den.
I kveld skal jeg lage chili concarne med ny oppskrift fra vennninne. Skal informere om det blir bra.

God tur til Harryland..

Jeg har kjøpt fiberhusk, tenkte jeg skulle lage knekkebrød. Det gleder jeg meg til. Har tatt et par klibrød til frokost de siste to dagene. Men spennende og lage selv da. Har du finni kjeksene her inne? Gjerne legge inn link til de.

God fredag allesammen!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:34   #166
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Fant i denne tråden:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21164

1 boks CC
2 ts JBKM
4 egg
litt linfrø, solsikkekjerner, gresskarkjerner og sesamfrø (det du vil)
litt salt

Kjøres til en jevn guffe i foodprocessoren. Stå 1/2 time.

Settes med skje på en bakeplate. Trykkes flate med slikkepott dyppet i olivenolje. Stekes ved ca 150 grader til det er lyse brune. Legges på rist. Spises som de er, eller etter et par dager - da er de helt tørre.

De var supergode Men måtte endel olivenolje til fordi de var så klissete. Jeg brukte fiberhusk istedenfor johannesbrødkjernemel.

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:37   #167
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

NAIS! Takk for det!

Så kan man forske litt og strø salt o.l oppå for og få ala salinas og sånne andre med smak på. Dette er jo glimrende!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 14:53   #168
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja, jeg hadde grovt salt (sånn havsalt) på noen av dem og oregano på noen andre. Å, jeg kommer til å forspise meg på disse i helgen. Så godt med noe som smaker som salte kjeeeeeks.

Fikk forresten ca 50 kjeks på denne oppskriften

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 15:22   #169
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Disse skal jeg også prøve
Hørtes deilig ut..

Enig med deg at det frister med noe salt og sprøtt.
Oppbevarer du dem bare i en tett boks da?

Da tror jeg at jeg skal ha ost og kjeks en kveld.. nam nam

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 15:56   #170
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Akkurat nå driver jeg og tørker dem, siden jeg lagde dem i går kveld. Men tror jeg skal ha dem i en metallboks i kveld Ja, er mye gode oppskrifter bare man søker på en ingrediens på google (ofte havner man her inne :P) . Er mye gode kaker o.l som finnes med cottage cheese

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 21:31   #171
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Dette er jo bare helt fantastisk bra! Ost og kjeks er jo så koselig og godt, og nå trenger man jammen meg ikke og sprekke om man skal ha det. Utenom rødvin da, men det er jo også litt lov..hohoho..
Som jeg gleder meg til og prøve dette! Fancy og komme på besøk med hjemmelagede kjekser da..hehe...

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 08:27   #172
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Ja ja nok en helg over og heldigvis uten de verste utskeielsene.

Fredag kveld var jeg sliten , så det var deilig å ha en kveld foran tv med ett glass rødvin..Lørdag ble det harrytur , og det er faktisk ganske slitsomt...he he. Men frysern ble nå fylt godt opp iallefall ;-) Mye godt og mye rask og enkel mat. Det ble iallefall kjøpt mye bacon , kylling ,kalkun og karbonadedeig.
Søndag gikk med til å rydde skapet mitt..og det trengtes altså .
Er jo greit å ha plass til det nye man kjøper også..Resultatet ble 5 fulle bæreposer med "gammelt" tøy! Ble kjørt bort til frelsesarmeen med en gang..

Jeg er iallefall klar for ny uke. I dag skal jeg løpe intervaller igjen , tirsdag skal jeg ut med ei venninne så da rekker jeg ikke trening , onsdag blir det x-fit igjen , og fredag en spinning time. Tja tror ikke jeg rekker mye mer enn det nei. Fredag blir det jentefest hos meg..
Vin og tapas.

Ha en fin mandag alle sammen.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 09:43   #173
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Huff.. I går jeg gikk jeg på en skikkelig smell

Jeg var så fyllesyk, jeg spydde opp all "kjeksen" og osten jeg spiste til frokost i går at jeg orket ikke tanken på mer kjeks.. Men spydde opp alt av mat, så eneste jeg fikk ned var potetgull.. Sukk! Så i går ble det potetgull.. Men er bare å hente seg inn igjen I dag er det tilbake til oopsierolls

Har tenkt til å være med på treningsutfordringen for Februar her inne. Tror jeg skal satse på 600 minutter. 2,5 timer i uken.

Denne uken kommer nok mensen, så jeg tror den torsdagsveiinga blir helt feil uansett.

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:53   #174
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hallo fra Lodon!

Offda fyllesyk er ikke gøy!!! Jeg har vært alkoholfri siden nyttårsaften, skal få lov til og drikke litt rødvin i morgen, men selve utfordringen blir min ost og kjeks kveld til lørdagen...får se hvordan det går! Så lenge du ikke klarte og spise noe annet får du bare tenke at det ikke var så ille i det store og det hele med potetgull.
Gøy med harrytur, kjekt med masse kjøttting i fryseren..føler at det har tatt litt knekken på budsjettet mitt all den karbonadedeigen jeg har kjøpt, men prisen er verdt det!
Fikk handlet litt i går jeg også..MASSE på fantastiske Boots! Blant annet litt diverse Atkins barer, neida man skal vel ikke ha for mye av det, men det er lett og la seg rive med. Og dessuten er det kjekt og ha på en regnværsdag! Kjøpte 3 kjoler på Hennes og Mauritz...har egentlig ikke lov og kjøpe klær før jeg er der jeg vil vektmessig, men de var så fine og når man kan kjøpe to av de i en størrelse mindre enn man pleier og den 3. i TO størrelser mindre er det rett og slett helt greit! Hurra!!!!!

Matmessig har det gått helt ok, og når det gjelder trening har jeg brukt trimrommet hver dagen. *klapp på skulder*

Ha en fin mandag og uke allesammen!
Smakfull, håper formen er bedre!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 08:29   #175
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Wow Victory!! Synes helt klart du fortjente å kjøpe de kjolene ..
Vi må jo unne oss litt underveis også..
London høres bare så deilig ut! Kos deg masse masse!!

Nei fyllesjuk høres ikke deilig ut. Håper formen er på topp igjen nå Smakfull.

I går lagde jeg en veldig god kyllingform til middag... Synes det kan være litt utfordrende å finne middag som hele familien kan spise , men det finnes utrolig mange gode oppskrifter rundt om på forumet her inne..

I kveld skal jeg på kino og ut å spise med ei venninne. Det blir kos.. Er litt spent på hva jeg skal spise men det går seg vel til kanskje.. Tror vi skal på wok restaurant så da er det vel bare å droppe risen og bestille oystersaus..Den er ofte sukkerfri..

Ha en fin tirsdag

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 22:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 19:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no