Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan jeg spise store ifa-sukkerfri?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-03-08, 19:03   #1
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 39
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Kan jeg spise store ifa-sukkerfri?

favoritt sukkerfri snopet..

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 19:11   #2
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: kan jeg spise store ifa-sukkerfri?

Ja det kan du. I utgangspunktet.. Det er alltid et men vettu Hvis du legger i deg en hel pose kommer du til å bli dårlig i magen av maltitolen.. Og en del mener at søtstoff hemmer vektnedgangen, noen går saktere ned og noen stopper helt opp.

Prøv deg frem! Kanskje er du en av de heldige som verken blir dårlig i magen eller merker det på vektnedgangen, og da er det bare å hive innpå!

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 19:48   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk
Unhappy

Sv: kan jeg spise store ifa-sukkerfri?

Opprinnelig lagt inn av LilleVille, her.

Ja det kan du. I utgangspunktet.. Det er alltid et men vettu Hvis du legger i deg en hel pose kommer du til å bli dårlig i magen av maltitolen.. Og en del mener at søtstoff hemmer vektnedgangen, noen går saktere ned og noen stopper helt opp.

Prøv deg frem! Kanskje er du en av de heldige som verken blir dårlig i magen eller merker det på vektnedgangen, og da er det bare å hive innpå!

Blir aldri dårlig i magen av IFA...... har kjøpt og spist dem ørten ganger da målet var å få litt uro i magen.... Og ikke har jeg gått opp i vekt heller av dem så jeg nyyyyyyyyter støffet!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no