Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-08, 19:00   #1
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Tenkte å minne interesserte på programmet da

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 19:25   #2
Adaware
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 91
Adaware er på en erverdig vei

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt.

Jeg skal se det selv om jeg ikke drikker så mye light brus, er interesant og se uansett

__________________
Gutt 21

Adaware: Noen av de få hanene i kurven?
Adaware er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 19:26   #3
Fat lemmy
Medlem
 
Fat lemmy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 61
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt.

takk det hadde jeg helt glemt.

__________________



Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 19:45   #4
Tiram
Medlem
 
Tiram sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rett vest
Innlegg: 99
Tiram er ny på veien

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt.

Takk for påminnelsen. Jeg hadde ikke fått med meg dette. Severdig.

__________________
Tiram er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 19:47   #5
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt.

Bare hyggelig å kunne være til nytte av og til

Da ble jeg veldig glad for at jeg har kuttet ut pepsi max! Tok faktisk bon aqua når vi spiste i dag Søtsuget som før var til stede HVER dag er ikke der lenger. Kan faktisk ha med å gjøre at det er over 3 måneder siden jeg sluttet med pmx. Trodde det var all klien men hvem veit

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 19:50   #6
Tiram
Medlem
 
Tiram sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rett vest
Innlegg: 99
Tiram er ny på veien

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt.

Jeg har da kastet med på Cola zero bølgen jeg..
Men det skal jeg jammen revurdere nå. Ikke mye jeg drikker og ikke hver dag, men likevel. Jeg trenger jo ikke skape et mønster som asapartam er med i.

__________________
Tiram er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 19:53   #7
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt.

Opprinnelig lagt inn av Tiram, her.

Jeg har da kastet med på Cola zero bølgen jeg..
Men det skal jeg jammen revurdere nå. Ikke mye jeg drikker og ikke hver dag, men likevel. Jeg trenger jo ikke skape et mønster som asapartam er med i.

Sant..hvorfor lage et problem? Når jeg tenker over det har jeg faktisk holdt vekta i sommer også. DET er første sommeren på flere år. Kan ha noe med pmx kuttet å gjøre. Vil gjerne tro det da.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 19:56   #8
Tiram
Medlem
 
Tiram sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rett vest
Innlegg: 99
Tiram er ny på veien

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt.

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Sant..hvorfor lage et problem? Når jeg tenker over det har jeg faktisk holdt vekta i sommer også. DET er første sommeren på flere år. Kan ha noe med pmx kuttet å gjøre. Vil gjerne tro det da.

På lørdag i magasinet på tv 2 (mener jeg å huske det var) så var det et innslag om asapartam forgiftning. Skumle greier.

__________________
Tiram er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 20:01   #9
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt.

Så det....ikke bra Nå sitter jeg her med en halv liter vann faktisk

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 20:08   #10
Tiram
Medlem
 
Tiram sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rett vest
Innlegg: 99
Tiram er ny på veien

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt.

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Så det....ikke bra Nå sitter jeg her med en halv liter vann faktisk

Jeg er på farrisen.

__________________
Tiram er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:03   #11
lena68
Juniormedlem
 
lena68 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 18
lena68 er på en erverdig vei

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Jeg er skikkelig PepsiMax-avhengig, og dette skremmer meg. Jeg har mange symptomer. Så nå er det slutt på det! Drikker opp det jeg har i kveld, så blir det vann fra i morra. Gruer meg litt, kommer til å savne det tror jeg. Syns dere det var vanskelig å slutte?

lena68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:13   #12
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Lykke til lena 68!
Synes det er bra at det er fokus på dette, og at det faktisk forskes på aspartam og eventuelle skadevirkninger. Historien om hun dama som hadde gått ned 53 kg på å kutte ut cola zero var jo rå! Også var det bra at de hadde fokus på ungdommene.

Selv er jeg svært lite avhengig av noe som helst. Unnder meg en bocca og cola light når jeg har pms, ellers klarer jeg meg godt, og tenker ikke på det. Og er glad for det!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:23   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Opprinnelig lagt inn av lena68, her.

Jeg er skikkelig PepsiMax-avhengig, og dette skremmer meg. Jeg har mange symptomer. Så nå er det slutt på det! Drikker opp det jeg har i kveld, så blir det vann fra i morra. Gruer meg litt, kommer til å savne det tror jeg. Syns dere det var vanskelig å slutte?

Det er, for å si det rett ut, JÆVLIG. Men det varer bare noen dager.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:23   #14
norwegiana
Medlem
 
norwegiana sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 41
Innlegg: 415
norwegiana er en juvelnorwegiana er en juvelnorwegiana er en juvel

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

jeg er dønn seriøst når jeg sier jeg tror det er vanedannende, bare de ikke vet det enda...vanskeligere å slutte med det enn det var å slutte å røyke og jeg røykte masse!

norwegiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:25   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Jeg er overbevist om at Pepsi Max og andre sorte brusdrikker er vanedannende. Koffeinet, kanskje? Man får jo kaffe-slutt-abstinenser når man kutter det ut. Hodepine, skjelvinger og ikke minst den ekstreme trangen til å drikke det.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:30   #16
norwegiana
Medlem
 
norwegiana sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 41
Innlegg: 415
norwegiana er en juvelnorwegiana er en juvelnorwegiana er en juvel

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Tenkte på aspartam i alt, ikke bare koffeinholdige drikker. Tyggi og drops. Det er vanskeligere å slutte med en røyken synes jeg.

norwegiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:33   #17
lena68
Juniormedlem
 
lena68 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 18
lena68 er på en erverdig vei

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Huff. Jaja, da vet jeg hva som venter meg. Men jeg har holdt på med dette i maaange år, tre liter om dagen, så jeg har sikkert magefett ( det har jeg iallfall) og plakk både her og der. Skummelt.

lena68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 23:35   #18
lena68
Juniormedlem
 
lena68 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 18
lena68 er på en erverdig vei

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Opprinnelig lagt inn av norwegiana, her.

jeg er dønn seriøst når jeg sier jeg tror det er vanedannende, bare de ikke vet det enda...vanskeligere å slutte med det enn det var å slutte å røyke og jeg røykte masse!

Hm...røyken blir neste prosjekt....jeg blir stum av beundring overfor folk som har klart det!

lena68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 05:54   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Æsj, fikk ikke med meg dette. Prøvde å finne det på nett-tv, men mulig det ikke er lagt ut ennå.
Fant denne da: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6217715

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 21:21   #20
norwegiana
Medlem
 
norwegiana sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 41
Innlegg: 415
norwegiana er en juvelnorwegiana er en juvelnorwegiana er en juvel

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Jeg så det nettopp her:

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/409904

norwegiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 07:15   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Takk!
Skremmende å se tenåringsjentene syntes jeg. Særlig hun som sa at det jo var sunnere

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 07:25   #22
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Jeg er Tab X-tra avhengig, og dette synes jeg ikke noe om. Jeg har vært veldig flink i det siste, og prøvd å kutte ned på det. Så nå prøver jeg å drikke vann i ukene, og litt Tab X-tra på lørdager.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 07:57   #23
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Vi kuttet ut all aspartam da jeg leste her at de har puttet det i CL igjen også... Og vi har forklart de eldste barna våre at det ikke er bra å få i seg. Fikk masse reaksjoner fra folk rundt fordi vi hadde skremt ungene våre. Det har vi ikke gjort, det handler om bevisstgjøring på kropp, helse og kost fra vår side. Er dette feil synes dere? Har sagt til dem at de ikke får lov til å drikke lightrus, spise Extra tyggis og sukkerfie pastiller med aspartam. De synes dette er HELT greit og aksepterer det fullt ut, fordi de vet at mamma og pappa er opptatt av at vi spiser sunt og riktig, akkurat som vi gjør med mat, at fett er sunt osv...

Ungene har alltid kun fått ett glass brus til taco på fredag og ett glass eller to til lørdagsgodtet. I helgen fikk de eventyrbrus MED sukker... Da så de litt rart på mamman sin, men jeg har fått skrekken av denne aspartamdritten altså!

Nei, det er alfor mange skremmende ting som kommer frem om aspatam til at jeg vil dytte det i hverken oss eller ungene... Så får folk si hva de vil

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 08:35   #24
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 49
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Opprinnelig lagt inn av lena68, her.

Jeg er skikkelig PepsiMax-avhengig, og dette skremmer meg. Jeg har mange symptomer. Så nå er det slutt på det! Drikker opp det jeg har i kveld, så blir det vann fra i morra. Gruer meg litt, kommer til å savne det tror jeg. Syns dere det var vanskelig å slutte?

Jeg kuttet ut Cola for en nesten to uker siden. Har faktisk ikke savnet det i det hele tatt. Drikker masse vann og bare vann/farris... Tar en smaksatt kullsyrevann om jeg har lyst på litt smak, men på denne tiden har jeg kundruket 1,5 liter

Vi har Cola her da, pga. mann, men det frister ikke en gang. Og akuratt det er jeg utrolig overasket over

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 08:38   #25
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 49
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: NRK1 kl: 19:30 - aspartam kan føre til overvekt

Opprinnelig lagt inn av norwegiana, her.

jeg er dønn seriøst når jeg sier jeg tror det er vanedannende, bare de ikke vet det enda...vanskeligere å slutte med det enn det var å slutte å røyke og jeg røykte masse!

Kremt.... hvordan sluttet du og røyke da, tror det blir værre for meg, enn det var å legge Colaen på hylla. Det oppfattet jeg som uproblematisk. SKulle gjerne ha den røykeslutte oppskriften altså

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Beste side for å føre inn mat? Lisekir Spørsmål og svar 9 12-08-08 20:48
Melkeallergi som kan føre til døden? HJEEELP! dydde Lavkarbo generelt 15 04-04-08 21:09
Slutta og ammet, kan det føre til vektøkning? geysirland Ketolysekuren 6 09-09-07 22:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no