Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bjørneangrepene

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-07, 10:11   #1
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Bjørneangrepene

I mine år som skogsarbeider så jeg en gang et dyr som kunne vært bjørn, jeg er slett ikke sikker på om det var det, men det var i hvert fall så likt bjørn at jeg gikk en lang omvei for å komme meg ut av skogen, kanskje like greit å være på den sikre siden.

http://www.expressen.se/webb-tv/inde...?serialid=6584

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 10:16   #2
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Bjørneangrepene

Får ikke frem noe hos meg. Kan jo være min PC det er noe galt med...

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 10:23   #3
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Bjørneangrepene

Oppdaterte et par ganger så kom filmen.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 13:44   #4
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Bjørneangrepene

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Får ikke frem noe hos meg. Kan jo være min PC det er noe galt med...

Har du flash player?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 07:44   #5
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Bjørneangrepene

Det funker nå.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no