Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Emilies "modifiserte" Oreo dream

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-10, 22:54   #1
Ned30kg
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 27
Ned30kg er på en erverdig vei

Emilies "modifiserte" Oreo dream

Emilies ”modifiserte” Oreo dream

400 gram kremost
3 dl kremfløte
200 gram mørk sukkerfri sjokolade
100 gram sukrinmelis
2 plate gelatin
Frø fra en vaniljestang

20 gram hakka sjokolade som vendes i kremen

6 eggehviter
50 gram sukrinmelis
350 gram peanøtter
2 ss fiberhusk

Visp egg og sukrinmelis i 12 minutter. Grovhakk peanøtter i kjøkkenmaskin og bland i fiberhusk. Bland dette forsiktig i eggemassen. Stek på 160 grader i 35-40 minutter. Avkjøl.

Bløt gelatinplater i kaldt vann.

Bland romtemperert kremost, fløte, sukker og vaniljefrø og visp til glatt og myk krem. Smelt sjokoladen i vannbad og smelt gelatinen for seg. Hell det i kremen mens du rører konstant. Om ønskelig ha i litt hakka mørk sjokolade. Ha kremen over bunnen og sett kaldt natta over. Pynt med smelta eller hakka mørk sukkerfri sjokolade.

Antall karbohydrater: 82 i heile kaka. Per 100 gram: 5

__________________


Ned30kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:41   #2
Ned30kg
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 27
Ned30kg er på en erverdig vei

Sv: Emilies "modifiserte" Oreo dream

Denne kaka er fantastisk god, dere må bare prøve den!!! Den beste lavkarbokaka eg har smakt og nesten den beste eg har smakt av kaker med sukker også

__________________


Ned30kg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 23:41   #3
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Emilies "modifiserte" Oreo dream

skal mest sannsynlig lage denne i morra! får ikke spise så mye siden jeg er på induksjon men :/ kanskje den kan fryses?!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 12:45   #4
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Emilies "modifiserte" Oreo dream

Bunnen står til avkjøling! Så skal snart ha sjokoladen inn i kremen. Smakte litt på kremen og den var god men litt syrlig, mulig den blir bedre med sjokolade i da. Hvis ikke så får jeg ha i flytende natreen (syns den er best). veldig grei oppskrift å følge hvertfall

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:08   #5
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Emilies "modifiserte" Oreo dream

Okei da var den servert til gjestene.. Pappa syns den var grei, men litt rar. Broren min liker ikke peanøtter, så han ble sjokkert når han fikk den i munnen og syns ikke den var god ikke så rart kanskje?! jeg syns den var god, men blir sår i halsen på en måte av sukrinmeliset, skal ikke spise for mye av det. så altså, litt blanda kritikk fra oss!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 15:54   #6
agr
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 9
agr er på en erverdig vei

Sv: Emilies "modifiserte" Oreo dream

Jeg syns den var kjempegod!

agr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 14:14
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 19:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 01:41
Billy's "nutty dream" HP Livets lyse side 0 14-05-04 18:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no