Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-04, 01:46   #726
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Er våken jeg, men gikk liksom litt tom for ideer Har ikke noen artige bilder å vise dere trur jeg, alt det rare jeg har ligger på mailen min, og det blir alt for mye pes å flytte det derfra og hit. Kunne egentlig vært artig å sett bilde av Ryli-junior, dere aner ikke hvor mange bilder jeg har i hodet mitt av den gutten etter at Ryli fikk mange hint om hva guttungen burde klare så "stor som han er". Ble det 50 eller ... jo det ble det sikkert ikke sant *fnis*

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-10-04, 01:46   #727
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Vet snart ikke om jeg gidder å leke mer med dere altså, dere er jo såååå treige!!!

(er litt glad i dere for det da)

N å s k a l j e g s k r i v e e k s t r a s e i n t, s l i k a t d e r e k a n f å e n s j a n s e t i l å k o m m e i m e l l o m. T r o r t i l o g m e d a t j e g s k a l t a s j a n s e n p å å l e g ge v e d e t b i l d e.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bad dog sendes.jpg (31,0 KB, 4 visninger)
__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 17-10-04, 01:46   #728
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Fant et par bilder liggende fra da vi skulle lage julekort, må ha vært to år siden. Vi var litt lei av å få kort fra andre med bilder av barna deres, uten at vi kunne sende noe tilsvarende tilbake. Så da prøvde vi med disse bildene.(Nei, de ble aldri sendt ) Han het forresten ikke Reidar fra starten av. Han het Radar fordi han som liten svinset rundt med en hale som stod rett opp, samtidig som han hadde to svarte ringer rundt øynene som gjorde at han liknet på han i MASH. Moren heter forresten Doffen (Arvet henne da vi overtok huset. Navnet er derfor ikke min feil )

Har litt treig oppkobling jeg, så du må prøve å puste ut litt mellom hvert innlegg, nalana.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Reidarjul1.jpg (33,5 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg reidarjul2.jpg (30,5 KB, 6 visninger)
ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende...
Gammel 17-10-04, 01:55   #729
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sorry dere, lurer på om jeg må trekke inn årene og gå opp til gubben og hjelpe han med all veden han sliter med.
Stakkars han, kommer jo til å bli helt utslitt.
Dere ungdommer får holde det gående litt til,- men jeg lover at jeg skal ta det igjen på event. julebord/grillfest hva nå enn det blir.

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-10-04, 01:56   #730
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Ok, så kommer bilde av Ryli junior da. Fjorårets julekort ble noe bedre enn året før. (Tror ikke det var akkurat dette bildet, men det var det jeg fant akkurat nå). Nå er det forresten dere som er treige. Jeg får skrive noe pjatt her så lenge så kanskje dere rekker å poste noe før meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ryli junior.jpg (8,0 KB, 41 visninger)
ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende...
Gammel 17-10-04, 01:57   #731
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Så fin katt du har Ryli : )

Fikk lyst å sende et par bilder av min lille raring. Det ene er tatt av meg, når han er kledd for en tur ut. (har jo ikke pels stakkaren ; )
Det andre har en svensk fotograf tatt mens den enda var hos oppdretteren.
Og nå håper jeg du har kjent din besøkelsestid i mellomtiden Ryli, ellers poster jeg nå nok et innlegg som står i fare for å bli slettet. Ja da, vet det er min egen feil når jeg ikke kan vente, men det får da være måte på. Har kona kommet hjem kanskje, eller har du sovnet?

Gikk ikke, var alt for store, selv etter krymping. kanskje jeg prøver igjen senere.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 17-10-04, 02:01   #732
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Hallo nalana, nå må du følge med. Jeg har til og med postet to innlegg i mellomtida. Musti har til og med rukket å legge seg, tror jeg. Kona mi, som fortsatt ikke er kona mi, er nok fortsatt ute og flørter gitt. (Håper egentlig ikke det, siden det er jentefest. ) Men jeg begynner å bli litt bekymret for skjønnhetssøvnen siden jeg mest sannsynlig må opp ved 7-tiden.

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende...
Gammel 17-10-04, 02:05   #733
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Fint nissebilde av sønnen din Ryli.

Syntes de var ordentlig kule de julebildene av dyra også jeg da. Hadde vært skikkelig kult og ironisk å sende dem synes nå jeg. Tar forbehold om at det kan ha vært et barn på det ene, for det så jeg så dårlig, men regner med at det bare var dyr, og at det var det som var meningen. Morro synes i hvert fall jeg. Blir spennende å poste nå, får håpe du har fått opp farten litt, for nå er vi bare 2 her. Skal se om jeg finner noe gøy imens, så får du litt mer tid.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hvem trenger trim sendes.jpg (43,8 KB, 8 visninger)
__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 17-10-04, 02:19   #734
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Det var bare kattepuser på bildene, ja. Bare Reidar på det ene, mens jeg såvidt hadde med begge to på det andre. Egentlig er det en serie på 15-20 bilder, der kattene flyr alle veier, og ville være overalt bortsett fra på det teppet jeg ville de skulle være.

Det er litt kjipt når alle venner sender bilde av barna sine mens du selv ikke har noen. Mener å huske at vi fikk fremkalt bildene så sent at de ikke kunne garantere at kortene vi ville lage ble ferdige før jul. Ellers hadde vi garantert brukt dem.

Nå tror jeg at jeg må krype til køys snart selv, jeg. Vi får ta opp tråden en annen natt. Egentlig burde vi vært rundt og lagd masse fanteri i journalene nå som vi er alene, men jeg tror ikke jeg orker mer. Ikke det at jeg ikke vil tilbringe natten med deg, altså. Har hatt det kjempekoselig i natt, jeg. Er bare redd jeg blir helt død i morgen hvis junior f.eks. står opp før 7.
Sov godt, nalana!

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende...
Gammel 17-10-04, 02:25   #735
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

God natt til deg også Ryli. Det kan sikkert bli flere netter på oss i fremtiden. Får nok finne senga jeg også. Min sønn er snart 13 år, og min datter er ikke hjemme i natt, så jeg kan sove så lenge jeg vil i morgen

Hvis ikke det var for at jeg skal opp og bake til dette bursdagsselskapet da, men grytidlig behøver jeg jo ikke å opp allikevel

Vedlagte bilder
Filtype: jpg snart fri sendes.jpg (41,5 KB, 6 visninger)
__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 17-10-04, 21:33   #736
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Her har natteravnene vært og hatt fest igjen.

Haluba, godt jeg hade lagt meg....jeg er jo en av de gamle. Dere kunne godt gi nabovarsel da, så kunne vi som ikke var med på festen, få tatt hensyn til det, for natteroens skyld. PC'n sto jo og skalv og ropte høylytt halve natta om at jeg måtte komme å være med

Neste helg drar jeg ut kontakten

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 17-10-04, 22:46   #737
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg skulle til Hamar jeg til helgen... og selge bil... også ble det ikke Hamartur på meg likevel...

Det var i grunnen bare det jeg skulle si, men det ble jo ike femti ord av det... Så da kan jeg jo ønske MHM en god tur; Du kan slappe av nå... du går bare glipp av dobbel håndballkamp mens du er vekke...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 18-10-04, 14:08   #738
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Sitter egntlig bare her og kjeder meg litt, eller surfer rundt som det heter.

Har tatt modul 2 i dag på datakortet, og det gikk trenger jeg si mer.
Så har jeg også hatt meg en tur til legen, en urinveisinfeksjon og det må jo fikses.

Lenge mellom hver gang nå, men håper dere alle har det bra!

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer...
Gammel 19-10-04, 12:46   #739
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

MUPen skal ha ferie Huff så trist....da kan jeg ikke skrive inn hva jeg har spist om dagen heller...Ok Jeg får MUPe i smug Også har jeg vært inne å lest litt i MUPen min i håp om å finne en forklaring på hvorfor det går så sakte med vektnedgangen.
Ser bare en ting akkurt nå...Kaffe Å nei, jeg som allerede har trappet ned fra fem-seks til to kopper om dagen.

Hvor mye er det egentlig i uka? 3,7 kilo på 11 uker Hm....ca 340 gr i uka...Ikke mye, men hvis jeg fortsetter å gå ned 340 gram i uka i et år fremover så blir det 52 uker a 340 gram. Hm det blir over 17 kilo det...og så mye vil jeg vel ikke ned (å jo'a, hvis mulig )

Hvis jeg derimot holder på i 8 mnd eller 32 uker, eller mao ut juni 2005.... så blir det 11 kilo av de stakkars 340 grammene i uka...

Noe å tenke på - noe å trøste seg med

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 19-10-04, 12:49   #740
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Stakkars MUP'en min har ikke ferie den. Den er jo ikke blitt en MUP enda engang, og ikke vet jeg om den blir det heller. Jeg har ikke HELT motivasjon og da er det vel ikke HELT riktig å starte heller? Eller? Men jeg vil jo også gå ned 340 gram i uka. Fett vel å merke...... Kanskje til og med 500 gram kan jeg strekke meg til.....

....drømmene kan ingen ta fra meg...... *sukk*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 19-10-04, 12:55   #741
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Ja dette får være en MUPe drømmeuke....MHM er ganske streng, så det er vel ikke verdt at vi MUPer uten henne
...340 gram i uka...ja jeg og håper det er fett, for hvis jeg går ned 340 gram uka frem mot sommer'n 2005...altså ca 11 kilo, og det ikke er fett, men muskler Da blir musklene mine heeeelt borte de. Tror ikke jeg har mer enn ca 12 kilo av de nemlig Så tror jeg og satser på 340 gram fett i uka

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 19-10-04, 12:58   #742
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Du vettu Anne? Atte jeg tror ikke MUP'en din trenger å ta ferie hvis den ikke vil altså. For tror nemlig det er meninga at de som skal gjøre endringer på en måte har en uke på seg før det "smeller" til med rapportering igjen. Men hva vet vel jeg? Jeg er jo bare en kvinne.......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 19-10-04, 13:10   #743
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hva kvinner vet.. Da slipper MUPen min å ta ferie da jo....trodde jeg måtte smugMUPe. Ja funderer mye på endringer, men hva klarer jeg å oppnå? Hva skal man endre på....Man blir blind på egne gjøremål. tror alt er bra, men så er det egentlig mye å sette finger'n på.

Har kikket litt i dag og hadde det vært noen annen MUP, så ville jeg selvfølgelig ha kikka litt på frokosten;"Den er ikke optimal, kan knapt kalles et fullverdigmåltid" . Spis mer proteiner! Kaffen ville trolig slått sprekker og variere maten litt mer... Særlig lunsjen. Ikke sååå mye ost....og MÅ du ha rødvin i helga? JAAAA! Det er den lille kosen jeg unner meg. Hulk. Ofrer heller en kopp kaffe..hvis det hjelper. (Noe jeg egentlig ikke tror )

Kanskje prøver jeg det ut....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 19-10-04, 13:32   #744
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Det er din MUP Anne, og vil den ikke ha ferie så slipper den da det. Du bestemmer helt selv over din MUP. Jeg synes du har vært kjempeflink. 340 g i snitt per uke er kjempebra. Det er sundt å gå ned sakte! Alle systemer, kropp, sjel, hud, kroppsfølelse og masse mer skal henge med i svingene.

Og, Fedonisten, det går ann å MUPpe uten ha veldig ambesiøse mål. Det kan være en forberedelse til en tøffere MUP over jul for eksempel. Jeg har bestemt med for en litt rolig MUP versjon over til nyttår jeg.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 20-10-04, 22:35   #745
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Det er jammen bra det ikke er MUP denne uka, for det jeg har spist i går og i dag ville ikke bestått testen Jeg har ikke skeiet ut og spist ulovlig, men jeg har spist så enkel og ensidig mat så det tredobelte ville ikke holdt engang

Det eneste jeg gjør riktig er kosttillskuddene mine og vann.

Jaja....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 20-10-04, 22:51   #746
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det er jammen bra det er MUPPEFERIE, for jeg får ikke til å evaluere den engang, - langt mindre skrive ny.... Men når jegtenker etter, så er det ikke stort annet jeg får til om dagene heller... men jeg kommer meg da gjennom dem.. eller jo: Jeg spiser som en ekte lavkarboer. Det får jeg til.
Jeg får vel starte opp igjen når jeg er klar, - og det skjer nok sånn plutselig tenker jeg...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 21-10-04, 14:17   #747
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg trodde denne tråden skulle ha innlegg som hadde mening i seg selv, men som ikke skulle ha direkte svar fra andre. Jaja, så feil kan man ta. Sånn går det når man ikke holder seg oppdatert. *smekk på lanken*

Har jeg femti ord nå eller?

 
Gammel 21-10-04, 23:23   #748
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Da er jeg hjemme fra revy.

Det var vel egentlig en blanda pakke, men det var mye å le av. Og noe som var litt kjedelig. Jeg synes vel det var Øivind Blunck som bar showet. Fin stemme har han og. Nils Vogt er Nils Vogt...

Jeg synes alt i alt det var kos å komme ut å få le litt
...men nå er det natten...sov godt

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 21-10-04, 23:37   #749
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Åja, revy høres kjekt ut! Alltid kjekt å le litt. Det gjør så godt for det meste...

Trond Viggo skal ha revy her inne i slutten av måneden, håper det kommer flytende inn penger og barnevakt i livet vårt... Det hadde vært så utrolig deilig. *drømmer*
Den som lever får se. Nå skal jeg sove.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 22-10-04, 11:17   #750
Dumsi
Juniormedlem
 
Dumsi sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Drammen
Alder: 41
Innlegg: 36
Dumsi er ny på veien

Nå er det lenge siden jeg har bidratt til denne tråden. Så jo til min overraskelse at dere har kommet så langt. Jeg driver bare å sløver om dagen jeg da. Er i kulturskolepraksis, og da blir det mye fritid på formiddagen. I helgen skal jeg studere Atkinson og til uka håper jeg hat jeg klarer å begynne... Sukk, er så mye å sette seg inn i altså...

__________________

Dumsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veiledet av Atkins
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no